۱۱۳۸۲۹۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

علوی‌گرگانی: مسئولان به دادِ خوزستان برسند

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان هرچه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آن‌ها را تنها نگذارند، گفت: مردم خوزستان به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروه‌های فرصت‌طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء‌استفاده کنند.

تسنیم: مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان هرچه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آن‌ها را تنها نگذارند، گفت: مردم خوزستان به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروه‌های فرصت‌طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء‌استفاده کنند.

متن پیام آیت‌الله علوی گرگانی در مورد مشکلات استان خوزستان و برخی استان‌های جنوبی و ضرورت حل سریع مشکلات به این شرح است:

باسمه تعالی

مردم شریف استان خوزستان و برخی استان‌های جنوبی کشور این روزها ایام سختی را سپری می‌کنند. مشکلات کم‌آبی و ریزگردها و برخی مشکلات دیگر همگی دست به دست هم داده است تا این عزیزان در گرفتاری شدید دست و پنجه نرم کنند. اینجانب لازم می‌دانم به تمام مسئولان توصیه کنم هر‌چه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آن‌ها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه‌جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.

همچنین از دولت آینده انتظار دارم به محض شروع به‌کار برای حل مشکلات کم‌آبی و ریزگردها و سایر مشکلات این استان و دیگر استان‌ها اقدام عاجل به‌عمل آورند و با مدیریت جهادی و کارشناسی دقیق به‌حل مشکلات و رفع برخی کاستی‌ها و سهل‌انگاری‌ها اقدام کنند. ضمناً از مدیران و برخی گروه‌های جهادی که مخلصانه و دلسوزانه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم.

همچنین از مردم شریف استان خوزستان می‌خواهم صبر را پیشه خود قرار داده، به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروه‌های فرصت‌طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء‌استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج