۱۱۳۸۳۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رضا ناصری:

شأن تیم سوم دنیا رعایت شود

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: این که بخواهند ساختمان را بفروشند یا کمیته‌ای را منحل کنند در شأن فوتسال نیست و این رشته را به «بچه سرراهی» تبدیل خواهند کرد.

مهر: دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: این که بخواهند ساختمان را بفروشند یا کمیته‌ای را منحل کنند در شأن فوتسال نیست و این رشته را به «بچه سرراهی» تبدیل خواهند کرد.

رضا ناصری به اتفاقات اخیری که پیرامون کمیته فوتسال به وجود آمده اشاره کرد و گفت: هدف مسئولان باید این باشد که شأن فوتسال ایران به عنوان یکی از شش تیم برتر دنیا که عنوان سومی جهان را هم یدک می کشد را حفظ کنند و به دنبال تخریب این رشته نباشند.

شأن تیم سوم دنیا رعایت شود

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: فروختن ساختمان یا منحل کردن سازمان لیگ یا هر کمیته دیگری اقدامی بسیار غیرحرفه ای و سبک خواهد بود و فوتسال را به بچه سرراهی تبدیل خواهد کرد.

مربی پیشین تیم فوتسال تاسیسات دریایی ادامه داد: این تصمیمات از ابهت این رشته در جهان کم خواهد کرد چرا که فوتسال ایران یکی از قدرت های برتر جهان است و باید تصمیماتی که در این مورد گرفته می شود هم در شأن رده جهانی این رشته باشد.

این کارشناس ورزش ادامه داد: متاسفانه مدیران ما عادت کرده اند رشته تیمی که در جهان نتیجه می گیرد و باعث اعتبار و آبروی ورزش ایران است را با کم توجهی هایشان نابود کنند و به آن رشته لطمه بزنند اما به تیم هایی مانند فوتبال که نتیجه هم نمی گیرند بها بدهند. دلیلش هم این است است که «شو آف» کردن و شعار دادن در فوتبال بیشتر مشتری دارد و مدیران هم به سمت این کارهای شعاری می روند.

رضا ناصری ادامه داد: اگر می خواهیم به ایران و جوانان آن خدمت کنیم باید از رشته هایی که برای ایران افتخار کسب می کنند حمایت کنیم. درست است که توجه رسانه ای به فوتسال کم است و برای مدیران دیده شدن مهم است اما اگر مدیری آمد و فارغ از این مسائل به فوتسال خدمت کرد کار درستی کرده است نه این که بخواهند با نمایش در فوتبال به فکر دیده شدن باشند.

ناصری که به عنوان مربی و کارشناس در بسیاری از برنامه های رادیو و تلویزیون حضور دارد ادامه داد: وقتی از یک مربی می خواهیم که موفق شود باید امکانات و ابزار موفقیت را در هم در اختیارش بگذاریم. باید به فوتسال به اندازه تیم سوم دنیا و یکی از برترین های جهان توجه کرد و از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرد.

این مربی فوتسال افزود: مگر مسئولان ما برای فوتسال چه می کنند که انتظار موفقیت هم دارند. به سرمربی تیم ملی و بازیکنان چقدر رسیدگی مالی می کنند؟ الان بازیکنان فوتسال شغل اولشان چیز دیگری است. فوتسال در اولویت آنها نیست. چرا باید تفاوت مالی فوتسال و فوتبال اینقدر باشد؟ چرا بازیکنان تیم ملی برای درآمد بیشتر باید بروند در تیم های بانکی بازی کنند؟

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران در مورد حضور سه گلر در ترکیب ۱۶ نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: از آنجایی که حرکات دروازه بان در طول بازی به گونه ای ست که ممکن است با اخطار و اخراج همراه شود به نظرم حضور سه دروازه بان بسیار مهم است و خیال کادر فنی را راحت می کند. این تصمیم قطعا به سود تیم ملی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج