۱۱۳۸۳۱۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

چرا بنیانگذار اتریوم بازار رمزارزها را ترک کرد؟

آنتونی دی یوریو استارتاپ دیجیتال خود را به نام Decentral می‌فروشد. آنتونی دی یوریو، یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال اتریوم، می‌گوید که کار با دنیای رمز ارز‌ها را به پایان رسانده است، این تصمیم تا حدودی به دلیل نگرانی در مورد امنیت شخصی است.

انتخاب: آنتونی دی یوریو استارتاپ دیجیتال خود را به نام Decentral می‌فروشد. آنتونی دی یوریو، یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال اتریوم، می‌گوید که کار با دنیای رمز ارز‌ها را به پایان رسانده است، این تصمیم تا حدودی به دلیل نگرانی در مورد امنیت شخصی است.

دی یوریو ۴۸ ساله از سال ۲۰۱۷ دارای یک تیم امنیتی است، تیمی که با او سفر می‌کند یا هر کجا که می‌رود با او همراهند. در هفته‌های آینده، او قصد دارد شرکت Decentral Inc را بفروشد، و مجدداً به امور خیرخواهانه و سایر مشاغل مرتبط با رمزنگاری متمرکز شود. او انتظار دارد به موقع ارتباط خود را با سایر استارتاپ‌هایی که با آن‌ها درگیر است قطع کند و دیگر برنامه‌ای برای تأمین اعتبار پروژه‌های بلاکچین در نظر ندارد.

چرا بنیانگذار اتریوم بازار رمزارزها را ترک کرد؟

دی یوریو که حاضر به افشای دارایی‌های رمزنگاری شده یا دارایی خالص خود نیست، گفت: "این یک دورنمای خطرناک است که من خیلی در مورد آن هیجان زده نیستم. من لزوماً در این فضا احساس امنیت نمی‌کنم و اگر روی مشکلات بزرگتر تمرکز کنم احتمالا امنیت بیشتری خواهم داشت. "

در سال ۲۰۱۳، دی یوریو اتریوم را تأسیس کرد، که خانه بسیاری از داغترین پروژه‌های رمزنگاری (به ویژه در امور مالی غیرمتمرکز) است و به مردم اجازه می‌دهد بدون واسطه‌هایی مانند بانک‌ها وام بگیرند، وام دهند و با یکدیگر تجارت کنند. اتریوم، رمزارز اصلی شبکه وی، ارزش بازار حدود ۲۲۵ میلیارد دلاری دارد.

چرا بنیانگذار اتریوم بازار رمزارزها را ترک کرد؟

او در سال ۲۰۱۸ هنگام خرید بزرگترین و یکی از گرانترین اقامتگاه‌ها در کانادا سر و صدا به پا کرد و بخشی از هزینه آن را با پول دیجیتال پرداخت کرد. دی یوریو این پنت هاوس سه طبقه را به قیمت ۲۸ میلیون دلار کانادا (۲۲ میلیون دلار) در St. Regis Residences Toronto، هتل سابق ترامپ و در منطقه تجاری مرکز شهر خریداری کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج