جاباما
۱۱۳۸۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمک ۱۰۰ میلیونی وزیر برای اعزام خبرنگاران

وزیر ورزش و جوانان دستور پرداخت مبلغ یک صد میلیون تومان بابت اعزام خبرنگاران و عکاسان را به برزیل صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در جلسه امروز با حضور مشاور رسانه‌ای رییس جمهور، مدیرکل مطبوعات داخلی و علی کفاشیان برگزار شد دستور پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان مازاد بر کمک قبلی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای اعزام خبرنگاران و عکاسان را داد.

او با اشاره به تحقیقات علمی انجام شده گفت: نتایج تیم‌های مختلف ورزشی تاثیر زیادی در انسجام ملی دارد اما فوتبال تاثیراتی به مراتب شگرف‌تری نسبت به سایر رشته‌ها دارد. با این حال بزرگ‌ کردن برد‌ها موجب می‌شود که شادی غیر قابل وصفی در جامعه ایجاد شود و اگر به پیروزی نرسیم شاید باعث سرخوردگی ملی شود و همه این‌ها ظرفیت رسانه‌ها را نشان می‌دهد.

وی افزود: در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما نباید با یک برد بی‌نهایت مسرور شویم و با یک باخت سرافکندگی ایجاد کنیم. این موضوع را باید رسانه‌ها مدیریت کنند. حضور در جمع ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی یک افتخار است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که این موضوع باعث امیدواری شود و نه ناامیدی.

وی با اشاره به حضور نمایندگان رسانه‌های ایران در جام جهانی برزیل گفت: باید واقع‌بینی را ترویج کنیم. بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس به دنبال هویت‌سازی هستند. بنابراین ما که تاریخ بسیار باپشتوانه‌ای داریم باید کاری کنیم که به تاریخ‌مان لطمه‌ای وارد نشود. در جام جهانی باید همه نگاه‌ها در مسیر تقویت هویت ملی‌مان باشد.

گودرزی ادامه داد: من از ابتدا با حضور همه رسانه‌ها در جام جهانی موافق بودم و علاقه‌مند بودیم که اگر توان مالی بیشتری داشتیم تعداد بیشتری خبرنگار به برزیل اعزام شوند. حضور پرتعداد رسانه‌های ایرانی در جام جهانی باعث می‌شود که رسانه‌های معاند کمتر علیه تیم ملی و ایران صحبت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج