۱۱۳۹۲۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فکری: می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش با کسب امتیاز در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان می‌خواهد امید‌های خود را برای بقا در لیگ برتر نگه دارد.

ایسنا: محمود فکری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر حاضر شد.

محمود فکری:

* من یک آماری را از تیم خودمان بدهم. قبل از اینکه ما تیم را بگیریم، در ۸ بازی، ۴ امتیاز گرفته شد و از زمان ما از ۳ بازی، ۷ امتیاز گرفته شد. این تیم مدعی سقوط بود و با توجه به تغییراتی که صورت گرفت، ۳ بازی‌ای که انجام دادیم و بعد از آن نتوانستیم تیم را پشتیبانی کنیم و بین بازی‌ها فاصله افتاد. این فاصله ما را امیدوار کرد تا مسئولین کمک کند تا منابع مالی تامین شود اما این اتفاق نیفتاد و همین باعث شد تا ما از شرایط خوب خود فاصله بگیریم.

* شرایط تیم این شکلی بوده است و اگر سال آینده تیم در لیگ برتر بماند و قرار باشد تیم پرقدرت ظاهر شود، باید منابع مالی تامین شود تا نتیجه بگیرد و باعث سربلندی مردم شود. در غیر اینصورت، باید با دعا و صلوات در آخر فصل تیم را نگه داریم. امیدوارم نفت مسجد سلیمان جایگاه خوبی پیدا کند.

* گل‌گهر بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و آقای قلعه‌نویی، پرافتخارترین مربی ایران است و استقلالی‌ها و فوتبالی‌های باید برای او احترام خاصی قائل باشند. با توجه به اینکه آخرین بازی ما در مسجد سلیمان است، امیدوارم بتوانیم امتیاز لازم را از این بازی بگیریم و در لیگ برتر ماندنی شویم. من امیدوارم یک بازی خوب از طرف هر دو تیم ارائه شود. گل‌گهر در حال حاضر در جام حذفی حضور دارد و در پی کسب مقام چهارم جدول لیگ است.

* ما ۳ تا از بازیکنان‌مان را بعد از بازی برابر ذوب‌آهن کنار گذاشتیم. بعضی از بازیکنان را مثل مهدی ایزدی، مجتبی مقتدایی و طهماسبی، پس از بازی برابر استقلال در اختیار باشگاه گذاشتیم اما ۲۰ بازیکنی که در لیست تیم در بازی مقابل استقلال بودند را در اختیار داریم و امیدوارم با همان قدرت وارد بازی می‌شویم. بازیکنان ما کم توقع هستند و قرارداد خیلی از بازیکنان پایین است و امکانات ما کمتر است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

* سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: تیم گل‌گهر یکی از تیم‌هایی است که مدعی گرفتن سهمیه آسیا است و جزو ۴ تیم جام حذفی است. تیم نفت مسجد سیلمان نیز برای بقا می‌جنگد و این اختلاف مشخص می‌کند تیمی که بودجه و تیم و باشگاه خوب در اختیار داشته باشد، می‌تواند برای قهرمانی و رفتن به آسیا بجنگد.

* باشگاه و مدیریت ما باید برای به دست‌ آوردن بودجه بجنگد و این شرایط فضای مطلوبی را پیدا نمی‌کند. یکی از امیدهای در این بازی است تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. با توجه به غیرتی که از بازیکنان سراغ دارم، می‌خواهیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم و امیدوارم بتوانیم با برد مقابل گل‌گهر از زمین بیرون بیاییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج