جاباما
۱۱۳۹۲۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازگشت خاموشی‌ها به شیراز و فارس

همزمان با افتتاح پروژه‌‎های برقی، خاموشی‌های ساعتی نیز به استان فارس بازگشت.

ایسنا: همزمان با افتتاح پروژه‌‎های برقی، خاموشی‌های ساعتی نیز به استان فارس بازگشت.

در حالیکه صبح شنبه دوم مرداد، شاهد افتتاح ۳ پروژه برقی در قالب طرح پویش الف ب ایران در استان فارس بودیم، برق مشترکان خانگی در شیراز بار دیگر برای ۲ ساعت قطع شد.

قطع برق و اعمال خاموشی در شیراز، بدون اعلام و هشدار قبلی و خارج از برنامه‌ای که پیش از این جدول آن توسط توزیع برق شیراز منتشر شده بود، حادث شده است.

شهروندان در شیراز، طی ساعات گذشته از وقوع خاموشی ۲ ساعته، بدون اعلام و هشدار قبلی، در نقاط مختلف این کلانشهر خبر دادند.

بعد از آنکه روز شنبه و بدون اطلاع قبلی شهروندان در فارس ساعاتی را در خاموشی بسر بردند، شرکت برق منطقه ای فارس اطلاعیه ای صادر کرد و از احتمال اعمال خاموشی تحت عنوان مدیریت اضطراری بار خبر داد و توصیه کرد شهروندان از محافظ برای وسایل برقی خود استفاده کنند.

در اطلاعیه برق منطقه ای که با عنوان جداول اعلامی برنامه خاموشی های احتمالی مدیریت اضطراری بار منتشر شده ضمن پوزش از مشترکین از آنان درخواست شده است که برای اطلاع از زمان احتمالی اعمال خاموشی به سایت‌های توزیع برق فارس و شیراز مراجعه کنند.

در این اطلاعیه فوری آمده است:

" با توجه به اجرای برنامه احتمالی مدیریت اضطراری بار ناشی از کمبود تولید و افزایش مصرف برق، ضمن پوزش از هم استانی های فهیم و سپاس از شکیبایی و همراهی در این شرایط سخت، در خصوص اجرای برنامه احتمالی خاموشی ها بر اساس جداول اعلامی ،موارد زیر را به اطلاع مردم شریف استان فارس می رساند:ب

رنامه خاموشی های احتمالی مدیریت اضطراری بار از طریق سایت های ۱) "شرکت توزیع نیروی برق شیراز" به آدرس www.shirazedc.co.ir جهت شهرستان های شیراز، مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان،خرامه، کوار،سروستان،سپیدان، زرقان و بیضا و ۲) "شرکت توزیع نیروی برق استان فارس" به آدرس www.farsedc.ir جهت سایر ۲۶ شهرستان استان فارس به تفکیک، قابل دریافت و مشاهده است.

میزان خاموشی ها برای هر گروه با توجه به سقف های اعلامی و میزان تجاوز مصرف برق در استان ها؛ به صورت متمرکز و سراسری توسط مدیریت شبکه برق ایران، اعلام و متعاقبا موارد فوری به شرکت های توزیع نیروی برق شیراز و استان فارس اعلام و بر اساس جداول خاموشی های احتمالی ، اعمال می گردد. ضمنا این برنامه ها به مفهوم قطعیت اعمال خاموشی نبوده و در صورت محدودیت تامین برق،اجرا خواهد شد.

با توجه به اینکه احتمال قطعی برق ناخواسته بر اثر سایر شرایط فنی و غیرفنی وجود دارد و نیاز به تماس شهروندان با مراکز اتفاقات می باشد؛ *خواهشمند است فقط در صورت افزایش خاموشی های مدیریت اضطراری بار طبق جداول اعلامی به بیش از ۲ ساعت با مرکز ۱۲۱ تماس گرفته شود.

لطفاجهت لوازم برقی خود از محافظ استفاده و درصورت عدم استفاده ، لوازم خود را در زمان قطع برق از مدار خارج نمایید و پس از وصل برق با تاخیر آنها را روشن کنید."

این اطلاعیه تاکید دارد که کارکنان صنعت برق فارس برای ارائه خدمات شبانه روزی بی وقفه، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

طی یکماه گذشته خاموشی‌ها در شیراز به صفر رسیده بود اما در بعضی نقاط فارس گزارش می شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج