جاباما
۱۱۳۹۲۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نتفلیکس رسما وارد صنعت ویدئو گیم شد

در چند هفته گذشته شایعات زیادی به ورود نتفلیکس به صنعت بازی‌های ویدئویی اشاره داشتند و اکنون این موضوع به صورت رسمی تایید شده است.

ویجیاتو: در چند هفته گذشته شایعات زیادی به ورود نتفلیکس به صنعت بازی‌های ویدئویی اشاره داشتند و اکنون این موضوع به صورت رسمی تایید شده است.

اولین قدم محکم نتفلیکس در این زمینه استخدام مایک وردو (Mike Verdu) به عنوان نایب رئیس بخش توسعه بازی‌های برای گسترش دادن فعالیت خود بود. مایک وردو سابقه فعالیت در الکترونیک آرتز و فیسبوک را دارد.

مایک وردو در الکترونیک آرتز روی سری بازی‌های Medal of Honor و Command & Conquer کار کرده و در فیسبوک نیز وظیفه آوردن بازی‌ها به هدست واقعیت مجازی Oculus را داشت. حالا طی جلسه‌ای با سهام‌داران این شرکت از برنامه‌های خود به صورت کامل رونمایی کرده و فعلا تمرکز خود را روی بازی‌های موبایلی قرار داده است.

ما بازی‌ها را به عنوان یک دسته محتوای جدید برای خود می‌بینیم، مشابه ورود به زمینه فیلم‌های اورجینال، انیمیشن و برنامه‌های تلویزیونی بدون فیلم‌نامه. بازی‌ها بدون هزینه اضافی مشابه فیلم و سریال‌ها در اختیار مشترکین قرار داده می‌شود. در ابتدا، ما اولویت خود را بازی‌های موبایلی قرار داده‌ایم.

ما مثل همیشه از ارائه فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی خود بسیار هیجان زده هستیم و انتظار داریم که با یک افزایش سرمایه و رشد در همه دسته‌های محتوای خود روبه رو شویم. از آنجایی که حدود یک دهه از تلاش ما برای ساخت آثار اورجینال گذشته، فکر می‌کنیم که زمان مناسب فرا رسیده تا پی ببریم مشترکین ما چقدر به بازی‌های ویدئویی اهمیت می‌دهند.

نتفلیکس رسما وارد صنعت ویدئو گیم شد
نتفلیکس برای ورود به صنعت ویدئو گیم، نسبت به آمازون و گوگل بیشتر احتیاط کرده تا مثل آن‌ها با مشکل روبه رو نشود. آمازون و گوگل دو تا از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان هستند که با وجود منابع بی نهایت خود، نتوانسته در صنعت بازی‌های ویدئویی موفق باشند. گوگل استیدیا را می‌توان یک پلتفرم شکست خورده دانست و تمام استودیو بازی‌سازی آن بسته شده‌اند. آمازون نیز هنوز نتوانسته یک بازی خوب عرضه کند و چند ماه پیش یکی از بازی‌های ارباب حلقه‌های آن‌ها کنسل شد.

اما نتفلیکس استراتژی متفاوتی دارد و اول روی کاربران فعلی خود تمرکز کرده و بازی‌ها را از طریق گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار می‌دهد. احتمالا این دری به روی افرادی که خود را گیمر نمی‌دانند باز خواهد کرد. این یک استراتژی گیمرهای اصلی و هاردکور را که آمازون و گوگل به دنبال آن‌ها بودند را هدف قرار نداده و از این رو احتمال موفقیت‌های آن بیشتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج