۱۱۳۹۳۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران

کارشناسان والیبال و کاربران لهستانی واکنش‌های جالبی به شکست روز گذشته این تیم مقابل ایران نشان دادند.

ورزش سه: والیبالیست‌های لهستانی شروع خوبی در رقابت‌های المپیک نداشتند و روز گذشته در یک مسابقه پر هیجان با نتیجه ۳-۲ از رقیب آسیایی خود یعنی ایران شکست خوردند.

پس از اینکه لهستان شروع فوق العاده ای داشت و توانست ست اول را ۲۵-۱۸ پیروز شود، در ست های دوم و سوم ۲۵-۲۲ شکست خورد تا ایران جلو بیفتد. اما در ست چهارم بازی این شاگردان ویتالی هینن بودند که عملکرد بهتری نسبت به حریف خود ارائه دادند و کار را به ست پنجم کشاندند. با این حال تیم ولادیمیر الکنو در ست پنجم که بسیار هم نزدیک و تماشایی دنبال شد ۲۳-۲۱ پیروز شد و نهایتا با نتیجه ۳-۲ بر لهستان غلبه کرد.

اما شکست تیم ملی لهستان در مسابقه اول خود بازتاب های فراوانی داشت و کاربران شبکه‌های اجتماعی در رابطه با عملکرد این تیم در اولین مسابقه توکیو به اظهار نظرهای گسترده ای پرداختند که در اینجا برخی از جالب ترین آن ها را می خوانید.

یرزی میلفسکی، یکی از کارشناسان تلویزیونی لهستان، نوشت: "مسابقات المپیک با هیجان آغاز شد اما موفقیت ها همواره با سختی کشیدن به وجود آمده اند. لهستان ۲-۳ ایران؛ جای هیچ نگرانی نیست."

واکنش لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران

یکی از صفحات ورزشی لهستانی در توئیتر نیز واکنش جالبی به شکست لهستان مقابل ایران نشان داد و نوشت: "من در مورد بازیکنان تیم ملی لهستان آرامش داشتم اما بعد از جدال امروز و تماشای بازی کانادا و ایتالیا کمی ترسیده ام."

واکنش لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران

یک صفحه هواداری دیگر لهستان نیز به حمایت از تیم ملی این کشور پرداخت و توییت کرد: "بازیکنان تیم ملی لهستان، می‌دانید که هنوز به شما باور و ایمان دارم و همچنان به تشویق تان ادامه خواهم داد."

واکنش لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران

مارچین مودزونک، ستاره سابق تیم ملی لهستان، درباره شکست آنها برابر ایران نوشت: " متاسفانه لهستان ۲-۳ ایران. البته خوشبختانه این بازی معنای خاصی ندارد. باید به حمایت مان از بازیکنان تیم ملی والیبال ادامه دهیم."

واکنش لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران

یک کاربر دیگر این گونه از تیم ملی لهستان بعد از شکست مقابل ایران حمایت کرد: "ما به المپیک رفتیم تا در سه مسابقه پایانی(اشاره به بازی های حذفی) به پیروزی برسیم نه بازی اول"

واکنش لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران

کاربر دیگری نوشت: "مسابقه قابل احترامی در المپیک؛ همه چیز در آن وجود داشت. پس از یک مبارزه، شاگردان الکنو بهتر بودند. حالا باید یک دوش آب سرد بگیریم و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. ما کمی خنثی عمل کردیم اما یک آزمون جدی در روز دوشنبه پیش روی ماست."

واکنش لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران


توییت صفحه رسمی فدراسیون والیبال ایران بعد از پیروزی بر لهستان.

واکنش لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران

واکنش صفحه فدراسیون جهانی والیبال به پیروزی ایران مقابل لهستان و اشاره به ویلفردو لئون به عنوان امتیاز آورترین بازیکن بازی.

واکنش لهستانی‌ها بعد از باخت به ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج