۱۱۳۹۴۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مومنی: استقلال، زنگ قهرمانی را به صدا درآورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چمن مصنوعی نساجی فاقد کیفیت است این یک مشکل جدی در دیدار با سفیدپوشان خواهد شد،

خبرگزاری میزان: محمد مومنی در رابطه با دیدار استقلال و نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال این روز‌ها به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنانش در شرایط خوبی نیست. بازیکنان هم تمرین زیادی نداشته اند. ۱۲ بازیکنان در آستانه اتمام قرارداد هستند. چندی بعد هم باید به مصاف الهلال بروند. در صورتی که باید به بازی‌های خارجی‌مان فکر کنیم هنوز درگیر مشکلات داخلی هستیم. این مشکلات را مدیریت باشگاه باید برطرف کند.

وی عنوان کرد: در رابطه با دیدار استقلال مقابل نساجی هم همینطور، بچه‌ها تحت تاثیر شرایط به وجود آمده هستند. چمن مصنوعی نساجی فاقد کیفیت است این این یک مشکل جدی در دیدار با سفیدپوشان خواهد شد، نساجی اخیرا ذوب آهن را هم برده است و خود را در جدول سر و سامان داده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان به دلیل شرایط نامطلوب اخیر رغبتی برای رفتن به دیدار با نساجی ندارند. در صورتی که این بازی برای استقلال مهم است و این تیم باید برنامه‌های خوبی برای دیدار با نساجی داشته باشد. امتیاز این دیدار ار آنجایی مهم است که اگر سپاهان در آن سو لغزشی داشته باشد بتوانند مانع شوند. استقلال کماکان بلاید به امتیازگیری خود ادامه دهد.

مومنی در رابطه با عمکرد مجیدی گفت: نتایج به دست آمده از طرف مجیدی قابل دفاع است، او خودش را اثبات کرده، برد در دربی برد بسیار ارزشمندی است هرچند با پنالتی! مهم این است که دربی حذفی به نام استقلال در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون استقلال زنگ قهرمانی را به صدا در آورده است. استقلال اگر خواهان جام حذفی است باید زحمت بیشتری بکشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج