جاباما
۱۱۳۹۴۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استقلال برای جام حذفی، انگیزه زیادی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان ۸۰ درصد شانس قهرمانی دارند، مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

خبرگزاری میزان: سعید مراغه‌چیان در رابطه با برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی شب گذشته این تیم‌ها در حد بازی‌های لیگ نبود، اما استقلال با داشتن چند موقعیت در این بازی بهتر از تیم حریف بازی کرد. در کل ضریب اشتباهات تیم استقلال زیاد بود و پاس اشتباه زیادی داشتند. در نیمه دوم نیز اشتباهات زیادی داشتند.

وی در رابطه با شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: آبی پوشان ۸۰ درصد شانس قهرمانی دارند. مگر اینکه اتفاق خاص بیفتد. همیشه در تیم‌های بزرگ دنیا هم گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد و نتیجه دیگری رقم می‌خورد، چون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: این تیم انگیزه زیادی برای قهرمانی جام حذفی دارد و در تلاش است یک جام برای هوارادان و طرفدارانش بیاورد. فوتبال خوب از هر دو تیم ندیدم، اما نفت استرس این را داشت که سقوط نکند.

وی در رابطه با عملکرد مجیدی گفت: سرمربی تیم استقلال توانسته رابطه خوبی با بازیکنان برقرار کند. به خاطر همین بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند. این پیروزی‌های اخیر استقلال هیچ ربطی به مدیرعامل ندارد. مددی را کسی قبول ندارد. از زمانی که آمده نه تنها کار خاصی انجام نداده بلکه استقلال را وارد حاشیه کرده است. سرمربی تیم باید حواسش به کار فنی باشد و نباید پیگیر مسائل و مشکلات دیگر آن‌ها شود.

مراغه‌چیان عنوان کرد: در نیمه اول فرهاد مجیدی از بازیکنان جوان استفاده کرد بازیکنان برای جام حذفی انگیزه بالایی دارند و گل خوبی هم به ثمر رساندند. به نظرم بهترین بازیکن زمین سیاوش یزدانی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج