۱۱۳۹۵۲۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

اسامی ۹ گزینه تصدی شهرداری مشهد اعلام شد

عضو منتخب شورای ششم شهر مشهد از مشخص شدن ۹ گزینه برای انتصاب به عنوان شهردار مشهد خبر داد.

ایسنا: عضو منتخب شورای ششم شهر مشهد از مشخص شدن ۹ گزینه برای انتصاب به عنوان شهردار مشهد خبر داد.

موسی‌الرضا حاجی بگلو در خصوص فرآیند انتخاب شهردار مشهد اظهار کرد: در ابتدا هر کدام از اعضای شورا پنج گزینه را معرفی کردند که از بین آن‌ها و طبق فرآیند و شاخص‌های مدنظر ۳۲ نفر برای تصدی شهرداری انتخاب شد. از بین این افراد تعدادی با اعلام انصراف در فرآیند ارزیابی قرار نگرفتند و تعدادی هم انتخاب نشدند. نهایتا در مرحله بعد، از ۳۲ گزینه به ۲۱ گزینه رسیدیم.

وی افزود: در جلسه امروز نیز ۹ کاندیدا برای تصدی شهرداری انتخاب شدند. طی جلسات آینده از این افراد دعوت می‌شود تا برنامه‌های مورد نظر خود را اعلام کنند. هر فردی که برنامه‌ قوی‌تر داشته باشد و نگاهش برای مشهد بتواند تغییر و تحول عظیمی را ایجاد کند، انتخاب خواهد شد. تصمیم داریم زودتر این بررسی‌ها انجام شود.

عضو منتخب شورای ششم شهر مشهد بیان کرد: این افراد به ترتیب حروف الفبا سیدعبدالله ارجائی، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد کشور، سعید حسینقلی‌زاده مقدم، مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهردار مشهد، سیدعلی حسینی، مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان رضوی، براتعلی خاکپور، عضو چهارمین دوره شورای شهر مشهد، رضا شیران خراسانی، نماینده سابق مردم مشهد در مجلس، محمود عیدی، مدیرعامل موسسه عمران و توسعه رضوی، خلیل‌الله کاظمی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز، مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد و علی اصغر نیشابوری، مدیرعامل سابق سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، هستند.

حاجی بگلو تصریح کرد: از جمله مهمترین شاخص‌هایی که در انتخاب شهردار مد نظر داریم، جهادی و انقلابی بودن، جوان بودن، توانمندی، پاکدستی، مثبت بودن عملکرد افراد در سمت‌هایی که داشته‌اند، تحصیلات، تجربیات و چگونگی نگاه آن‌ها به لحاظ فکری است.

وی افزود: از جمله افرادی که از فرآیند انتخاب انصراف داد، مهدی برادران از مدیران ارشد آستان قدس رضوی است که اعلام کرد من در جایی که هستم می‌مانم و خدا به من توفیق خدمت در این مکان را داده است و برای ورود به مجموعه شهرداری تمایل ندارم. به جز وی افراد دیگری هم بودند که انصراف دادند.آقای کلائی، شهردار کنونی مشهد، هم جزو گزینه‌های اولیه بود که در فرایند انتخاب به مراحل بعدی نیامد.

عضو منتخب شورای ششم شهر مشهد عنوان کرد: برخی دوستان می‌گویند چرا با این سرعت به فرآیند انتخاب شهردار ورود کرده‌ایم. در پاسخ باید بگوییم که بعد از انتخابات ما هر روز جلسه برگزار و کارهای مختلفی را پیگیری می‌کنیم که انتخاب شهردار هم جزو موضوعاتی مهم است که در مقدمات ورود ما به شورا باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود و اولویت دارد. به همین دلیل در حال انتخاب شهردار هستیم که در روند کاری منتخبین خللی ایحاد نشود و خدمت‌رسانی به مردم را بیشتر از قبل دنبال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج