۱۱۳۹۵۷۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مصاحبه باورنکردنی پوموسوی علیه نکونام

دلخوری‌های پنهان سرمربی‌های فولاد و نفت آبادان در نشست خبری‌های بعد از بازی ناگهان تبدیل به یک مصاحبه بسیار عجیب شد.

ورزش سه: دلخوری‌های پنهان سرمربی‌های فولاد و نفت آبادان در نشست خبری‌های بعد از بازی ناگهان تبدیل به یک مصاحبه بسیار عجیب شد.

*به همه تیم‌ها در فولاد آره‌نا توهین می‌شود

او در ابتدا گفت: خسته نباشید می‌گویم بعد از دوسال دوستان را می‌بینیم خوشحال می‌شویم چرا که بعد از دو سال که از اینجا رفتیم ما را فراموش کردید. تبریک می‌گویم به هواداران باشگاه فولاد بابت این برد اما تاسف می‌خورم برای فوتبال خوزستان. فوتبالی که دو سال است هویت خود را از دست داده و فقط شده توهین، جنجال، افترا، یقه گیری. ندیدم یک تیمی در این زمین فولاد آره‌نا بازی کند و بیرون برود و به او بی احترامی نشود.

*ثابت می‌کنم چه کسی جادوگر است

پور موسوی ادامه داد: به من که فرزند خوزستانم امروز بی احترامی شد. اصلا از این ماجرا نمی‌گذرم. به من تهمت زد که جادوگرم! امیدوارم در کمیته اخلاق این موضوع را ثابت کند ولی من همین الان ثابت می‌کنم که چه کسی جادوگر است. دو سال گذشته روی خط دروازه چه تیمی آب ریختند و دوربین ثبتش کرد؟ بازی با استقلال چه تیمی "عجی، مجی" را با صدای بلند می‌گفت؟ روباه در کدام بازی در ورزشگاه آوردند؟ "عین" چه کاره است در باشگاه فولاد که هر بازی با بلیط از مسیر بندر عباس به اهواز می‌آید؟ نامه مکتوبش را داریم که بازی با نفت درخواست کردند ایشان مهمانشان است و ما راهش دادیم. نه فوتبالی است و نه کادر فنی که همه این‌ها را اثبات می‌کنم.

*برای فرار رو به جلو پنجره را بستند

پورموسوی در مورد بسته شدن پنجره فولاد گفت: از همه مهمتر دوسال پشت پنجره قایم شده‌اند. چه کسی پنجره فولاد را بست؟ قرارداد بلبلی کجا در آن دست کاری شده؟ در کانتینر در تهران! چه کسی در آن حضور داشته؟ محمد بلبلی را بیاورید روی خط که بگوید چه کسی گفت نترس امضا کن، من پشتت هستم. اول فصل تمام بازیکنان‌شان را، هر کسی را که نیاز داشتند گرفتند. با فرار رو به جلو پنجره را بستند و صورت جلسه سیصد میلیون تومانی در باشگاه‌شان موجود است یک نسخه. امضا شد و به آن عمل نکردند تا تیم پنجره اش بسته شود تا فرار رو به جلو بکنند.

*مقابل نکونام می‌ایستم

پورموسوی ادامه داد: این قول را به شما می‌دهم از امشب با تمام وجودم مقابل جواد نکونام می‌ایستم و نمی‌گذارم دیگر در این استان مربیگری کند. چون به من که فرزند خوزستانم در حضور همه توهین کرد. خیلی جالب است که داور چهارم بزدل بود و این را شنید و به داور نگفت! اما من از خودم دفاع کردم و جواب بی احترامی اش را با بی احترامی دادم و از مردم عذرخواهی می‌کنم. این کجای فوتبال بوده است؟ نیاز بود بعد دوسال یک کسی تووی دهنش بزند. چرا فقط مقابل تیم‌های خوزستانی توهین می‌کنند. حرف خودشان است بیست هفت هفته طلسم نشکسته. من نمی‌دانم خودشان می‌گویند.

او ادامه داد: ایشان دو سال به تمام مسئولان استان تاخت، به مربیان و بازیکنان خوزستان بی احترامی کرد، برای کسانی که روی نیمکت تیم نکونام هستند، حرفی نمی زنند خیلی متأسفم. امروز آنها جزو کسانی بودند که به من بی احترامی کردند.

*بابت شکست عذرخواهی می‌کنم

پورموسوی ضمن پذیرش شکست تیمش گفت: ما باختیم، سرمان بالاست بابت شکست عذرخواهی می کنیم. آنها از فرصت هایشان استفاده کردند و ما استفاده نکردیم. در فوتبال یک تیم می برد و یک تیم می بازد.

*قضاوت داور بی نقص بود

او با اشاره به جنجال های ایجاد شده گفت: چه اتفاقی می افتد که وقتی گل دوم را به ثمر می رسانند، به من بی احترامی و توهین می کنند. همه دیدند و شنیدند. خیلی جالب است، می گویند که ما به داور گفته ایم. البته قضاوت آقای حاج ملک بی نقص بود و من به ایشان تبریک می گویم. خیلی خوب سوت زد. خودش و کمک هایش عملکرد خوبی داشتند اما من از داور چهارم گله مند هستم.

* نکونام باید به کمیته اخلاق احضار شود

پورموسوی درخصوص اینکه نکونام چه توهینی به او کرده است، گفت: ایشان به من توهین کردند و گفتند جادوگر. کمک هایش نیز تأیید کردند. ایشان (نکونام) باید به کمیته اخلاق بیایند و این را ثابت کنند. من پیراهن مشکی با دکمه سفید می پوشم، آرشیوتان را در دو سال گذشته نگاه کنید، بجز بازی گذشته، خودش (نکونام) در چند بازی پیراهن مشکی با آرم قرمز پوشیده است؟ من بعد از مدت ها پیراهن مشکی با دکمه سفید پوشیدم. با این لباس باختم، هفته های قبل هم باختم و سال قبل با همین لباس و با پارس جنوبی سقوط کردم. اما ایشان در این زمین همیشه با این پیراهن بازی کرده است.

*بازی پایاپای بود

وی درباره اینکه آیا نفت مستحق شکست بود، پاسخ داد: فکر می کنم یک بازی پایاپای بود. روی یک ارسال، دروازه بانمان روی خروج دچار شک و تردید شد و دروازه ما باز شد. دیگر موقعیت آنچنانی نداشتند. بازی مستقیم و پاس قطری که فوتبال نیست. تعداد پاس مهم است. اینکه همش پاس های قطری و بلند بفرستید که فوتبال نمی شود. آنها روی ارسال هایشان نتیجه گرفتند.

مربی صنعت نفت در پایان درخصوص علت تأخیر تیم او در ورود به زمین نیز پاسخ داد: داشتیم نماز می خواندیم به همین دلیل تأخیر داشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      خداوندا ما کجای دنیاییم چرآ اینقدر عقبیم دنیا به کجاها میره ما تو آیرآن هنوز تو عجی مجی و پیرآهن مشکی دکمه قرمز و سفید هستیم آخه حیف فوتبال که هر کی رسید توش یه سمت گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج