جاباما
۱۱۳۹۵۸۹
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت سازی ایتالیایی دوکاتی Ducati اخیراً نسخه‌ای جدید و رویایی از موتورسیکلت مدل Diavel خود را با نام Ducati Diavel ۱۲۶۰ S Black and Steel برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد که از یک پیشرانه قدرتمند ۱۲۶۲ سی سی و استفاده جسورانه از ترکیب رنگ زرد و مات در طراحی آینده نگرانه خود، بهره می‌برد.

فرارو: موتورسیکلت سازی ایتالیایی دوکاتی Ducati اخیراً نسخه ای جدید و رویایی از موتورسیکلت مدل Diavel خود را با نام Ducati Diavel ۱۲۶۰ S Black and Steel برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد که از یک پیشرانه قدرتمند ۱۲۶۲ سی سی و استفاده جسورانه از ترکیب رنگ زرد و مات در طراحی آینده نگرانه خود، بهره می برد.

شرکت ایتالیایی دوکاتی مدتهاست که خود را به عنوان یک رهبر در دنیای طراحی موتور سیکلت جا انداخته است و نه این امر را نه فقط به خاطر دوچرخه های بسیار جذاب و خیابانی خود بلکه به خاطر موتورسیکلت های قدرتمند نیز بدست آورده است. برای نمونه موتورسیکلت برقی Diavel ۱۲۶۰ این شرکت با کسب چندین جایزه بین المللی طراحی و به عنوان بستری برای ایده پردازی زیبایی در رویدادهای معتبری مانند هفته طراحی میلان، خود را به عنوان یک موتورسیکلت قدرتمند شیک معرفی کرده است.

حالا این مارک ایتالیایی قصد دارد با جدیدترین نسخه موتورسیکلت Diavel ۱۲۶۰ خود، یعنی Ducati Diavel ۱۲۶۰ S Black and Steel به دنبال حفظ این موقعیت است.

موتورسیکلت Black and Steel بر اساس مفهوم Diavel "Materico" در سال ۲۰۱۹ به عنوان بخشی از رویداد Beautiful Boldness / Visionary Design معرفی شده است که در واقع به معنای استفاده پررنگ از سیاه و زرد در کل دوچرخه است. Black and Steel به لطف استفاده جسورانه از رنگ زرد بر روی قاب بدنه، چرخ ها و قسمت دم، ظاهر جذاب تری نسبت به Materico دارد. شدت رنگ زرد با پس زمینه براق و مشکی مات که بقیه دستگاه را تشکیل می دهد، افزایش بیشتری یافته و گرافیک نامتقارن نیز استعداد منحصر به فردی به دوچرخه می بخشد.

آندره فرارسی، مدیر طراحی دوکاتی، در یک کنفرانس خبری گفت: «خانواده Ducati Diavel ۱۲۶۰، مترادف با سبک، نوآوری و عملکرد، برنده جوایز معتبر بین المللی طراحی مانند جایزه Red Dot و جایزه Good Design Award شده است. Diavel ۱۲۶۰ S Black and Steel دوچرخه ای است که نمی توان به سادگی از آن چشم پوشی کرد. گرافیک نامتقارن، تضاد بین سیاه مات، خاکستری و رنگ های زرد برای افزایش قدرت، طراحی و اسپرت بودن این دوچرخه طراحی شده است.»

Ducati Diavel ۱۲۶۰ S Black and Steel از یک موتور ۱۲۶۲ سی سی مایع خنک کننده ۹۰ درجهV-twin استفاده می کند. این موتور ۱۵۷ اسب بخار و گشتاور ۹۵ پوند فوت دارد که از طریق یک گیربکس شش سرعته به چرخ عقب ارسال می شود. با ۵۳۸ پوند سوخت کامل، این دوچرخه لزوماً سبک نیست اما موتورسیکلت سوار گزارش می کند ارتفاع ۳۰.۷ اینچی صندلی، حس کاملاً سبکی را ایجاد می کند.

از نظر فنی، Ducati Diavel ۱۲۶۰ به صورت استاندارد با ترمزهای برمبو، ABS پیچشی، کنترل کشش، کنترل سرعت ، کنترل چرخ و کنترل پرتاب ارائه می شود. این کروزر قدرت دارای چندین حالت سواری، نمایشگر TFT، جرقه زنی بدون کلید، نور LED و سیستم تعلیق جلو و عقب کاملاً قابل تنظیم است. یک سوئیچ سریع الکترونیکی به عنوان یک وسیله جانبی اختیاری و همچنین سیستم چندرسانه ای Ducati متصل به تلفن های هوشمند نیز در آن موجود است. اگر ۱۲۶۰ S را دریافت کنید، سوئیچ سریع و DMS نیز استاندارد هستند.

Diavel ۱۲۶۰ S همچنین با سیستم تعلیق Ohlins کاملاً قابل تنظیم و رینگ های سبک تر و آلیاژی ساخته شده است. Ducati Diavel ۱۲۶۰ S Black and Steel از سپتامبر امسال با قیمت ۲۴۳۹۵ دلار آمریکا در بازارهای ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

تصاویر موتورسیکلت جدید Ducati Diavel 1260 S Black and Steel

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

موتورسیکلت جذاب و شاهکار دوکاتی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدم فك ميكنه چراغ جلوشو كندن بردن خخخخخخ

      ولي انصافا قشنگه مبارك اونايي باشه كه هم توانايي خريدنشو دارن هم شانس سوار شدنشو.

    • بدون نام

      فرق ما با اونها چیه ؟
      ما بی هنر، فقط حرف می‌زنیم و ادعا میکنیم ، اونها ...
      انسانی که خلق شده و خداوند به خودش تبارک الله گفته ، اونها هستن

    • بدون نام

      متور برقی اینده است

    • بدون نام

      فوق‌العاده اس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج