۱۱۳۹۶۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کمالوند در راه تراکتور؟

گفته می‌شود فراز کمالوند در یکی از جلسات دوستانه‌اش به دستیاران خود اعلام کرد فصل بعد قرار است سرمربی تراکتور باشد. به همین دلیل هم نمی‌خواهد در بازی مهم سایپا و تراکتور که یک طرف نارنجی‌پوشان باید برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنند و در طرف دیگر تراکتور برای رسیدن به سهمیه آسیا به دنبال ۳ امتیاز هستند، نقشی داشته باشد

ایران ورزشی: فراز کمالوند از آن دسته مربیانی است که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. یک روز از پرسپولیسی بودنش صحبت می‌کند و چندی بعد سر از استقلال در می‌آورد و دستیار فرهاد مجیدی می‌شود. یک روز در لیگ یک مشغول به کار است و می‌خواهد تیمی بحران‌زده را نجات دهد و روز دیگر قید کمک کردن برای نجات را می‌زند و سر از تیم دیگر در می‌آورد. در آبادان با بیشترین تغییر تیم می‌بندد و حدود ۲۰ بازیکن را که اکثراً غیربومی هستند به تیم زردپوش جنوبی می‌برد اما در نیمه راه به دلیل عجیبی تیم را رها می‌کند و می‌رود.

برای فراز کمالوند ظاهراً هیچ تیم و هیچ چیز جز شرایط خودش مهم نیست چون به راحتی از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شود که بیشتر این جابه‌جایی‌ها برایش شانس آورده. مثلاً با وجود اینکه ویدئوهای زیادی از زمانی که گفته پرسپولیسی است منتشر شد اما ناگهان سر از استقلال در آورد و دستیار فرهاد مجیدی شد. کمالوند با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرد و توانست به صعود این تیم از مرحله گروهی به حذفی کمک کند اما هنوز مسابقات این مرحله تمام نشده بود که با سایپا مذاکره کرد. مذاکرات خیلی خوب پیش رفت و فراز کمالوند به محض برگشتن به ایران، با سایپا قرارداد امضا کرد تا در بازی‌های پایانی فصل بیستم، هدایت نارنجی‌پوشان را به عهده بگیرد. کمالوند در سایپا هیچ کار مفیدی انجام نداد و در ۷ بازی فقط ۵ امتیاز به دست آورد که نتیجه خوبی به حساب نمی‌آید.

ضمن اینکه باعث دلخوری و ناراحتی بین بازیکنان شد که این مسأله هم تأثیر منفی زیادی روی نارنجی‌پوشان داشت. بعد از همه این اتفاقات، فراز کمالوند در حالی که با سایپا قرارداد رسمی داشت، به راحتی کنار کشید و این تیم را در بدترین شرایط ممکن و در حالی که تنها ۳ بازی به پایان رقابت‌ها باقی مانده بود تنها گذاشت. این در حالی بود که کمالوند در بدو ورودش به سایپا از نجات این تیم خبر داده بود اما وقتی دید شرایط بر وفق مراد نیست، ناگهان با یک استعفای رسانه‌ای کنار کشید. نکته جالب این است که در قرارداد فراز کمالوند با سایپا بندی وجود داشت که در صورت کنار کشیدن باید یک میلیارد تومان غرامت به باشگاه سایپا پرداخت کند. اول اینکه کمالوند در این رابطه خیلی باهوش عمل کرد و استعفای کتبی نداد و فقط در مصاحبه با سایت میزان اعلام کرد نمی‌تواند به سایپا کمک کند.

در واقع کمالوند در این مصاحبه هیچ صحبتی از استعفا نکرد و به صورت کتبی هم مدرکی به باشگاه سایپا ارائه نداد اما مسئولان باشگاه سایپا خیلی زود دست به کار شدند و با گزینه‌های مورد نظر که رسول خطیبی و عبدالله ویسی بودند مذاکره کردند که در نهایت با سعید اخباری قرارداد امضا کردند. با سرمربی جوانی که هیچ اتفاق درخشانی در کارنامه کوتاه‌مدتش ندارد. به هر حال همین مذاکره کردن و قرارداد بستن با مربی جدید آن هم قبل از اینکه استعفای رسمی کمالوند به باشگاه برسد شاید به سود سرمربی سابق سایپا شود و خبری از غرامت نباشد.

در کنار این مساله، فراز کمالوند ظاهراً دلیل مهمتری برای جدایی از سایپا داشت و آن هم چیزی نیست جز پیشنهاد مهمی که برای فصل بعد دارد. گفته می‌شود فراز کمالوند در یکی از جلسات دوستانه‌اش به دستیاران خود اعلام کرد فصل بعد قرار است سرمربی تراکتور باشد. به همین دلیل هم نمی‌خواهد در بازی مهم سایپا و تراکتور که یک طرف نارنجی‌پوشان باید برای ماندن در لیگ تلاش می‌کند و در طرف دیگر تراکتور برای رسیدن به سهمیه آسیا به دنبال ۳ امتیاز هستند، نقشی داشته باشد. برای همین ترجیح داد زودتر استعفا دهد و کنار برود که بدون هیچ مشکلی بتواند به تراکتور برگردد و فصل تازه‌ای در این تیم شروع کند.

این در حالی است که تصور می‌شد در صورتی که قرمزپوشان تبریزی با هدایت فیروز کریمی بتوانند سهمیه آسیا را کسب کنند، احتمالاً کار خود را با این سرمربی باتجربه ادامه خواهند داد اما ظاهراً شرایط به این صورت نیست. به هر حال کمالوند که حضور در تیم‌های مختلف از جمله لیگ یک و لیگ برتر را تجربه کرده، حالا به دنبال بازگشت به تیم محبوبش یعنی تراکتور تبریز است. تیمی که قبلاً سابقه حضور در آن را داشت. با این شرایط باید منتظر ماند و دید کمالوند به خواسته‌اش که سرمربیگری دوباره تراکتور است می‌رسد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج