۱۱۳۹۷۰۳
۷ نظر
۵۰۳۱
۷ نظر
۵۰۳۱
پ

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند

شهرت فواید زیادی دارد، اما در عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم شاید عجیب‌ترین فایده آن این باشد که فرد مشهور می‌تواند نفس یا آدامس جویده شده‌اش را به هزاران دلار بفروشد.‌

برترین‌ها - آرمان رمضانی : شهرت فواید زیادی دارد، اما در عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم شاید عجیب‌ترین فایده آن این باشد که فرد مشهور می‌تواند نفس یا آدامس جویده شده‌اش را به هزاران دلار بفروشد.‌

نمی‌دانم چقدر با سایت eBay آشنا هستید. در این سایت که در حقیقت تشکیلاتیست برای تسهیل فروش کالا، روزانه هزاران کالای به شدت عجیب به فروش می‌رسد. مردم به معنی واقعی کلمه در این سایت هرچیزی به فروش می‌رسانند، از غذای نیمه خورده و لباس زیر دست دوم گرفته تا دستمال استفاده شده و .... در طرف مقابل تمام این اشیای عجیب و به ظاهر بی‌مصرف، مشتریانی دست به نقد دارد و وقتی پای سلبریتی‌ها وسط می‌آید، بعضی آماده‌اند که برای هرچیزی پول بدهند.

در این مقاله برخی از عجیب و غریب‌ترین چیز‌های مرتبط با سلبریتی‌ها که در این سایت به فروش رسیده است را با هم مرور می‌کنیم. پیش از آن، اما بد نیست به این موضوع هم اشاره کنم که بسیاری از این اشیای بی‌مصرف با هدف کمک به خیریه‌ها و کار‌های انسان‌دوستانه به فروش می‌رسد و بعضا منابع مالی خوبی برای چنین نیاتی فراهم می‌کند.

لباس جاستین بیبر در یک تبلیغ

در سال ۲۰۱۱ جاستین بیبر و آزی آزبورن با هم در یک تبلیغ مربوط به سوپربال حاضر شدند و در طول این تبلیغ لباسی شبیه به لباس فضانوردان را به تن داشتند. شارون، همسر آزی بعد‌ها تصمیم گرفت لباس جاستین را برای کمک به خیریه در سایت eBay برای فروش بگذارد.

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند

این لباس در نهایت به قیمت ۵۸۰۰ دلار به فروش رسید و این مبلغ به خیریه شارون که برنامه‌ای برای کمک به بیماران درگیر با سرطان روده بزرگ است، اهدا شد.

دستمال کاغذی استفاده شده توسط اسکارلت جوهانسن

هرچند که این یکی هم مانند مورد قبلی در نهایت به کمک مالی به یک خیریه منجر شد، اما قطعا بیشتر باعث تعجبتان خواهد شد. باید بپذیریم ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن مردم حاضرند چند هزار دلار بابت یک دستمال کاغذی هزینه کنند، چون یک ستاره، بینیش را با آن تمیز کرده است.

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند

قضیه از این قرار است که جِی لنو مجری تونایت شو در شب حضور اسکارلت جوهانسن در برنامه‌اش، دستمال استفاده شده توسط این ستاره را از او گرفت و این دستمال در نهایت برای کمک به خیریه در سال ۲۰۰۸ توسط طرفداران جوهانسن به قیمت ۵۳۰۰ دلار خریداری شد. تمام این پول به خیریه محبوب اسکارلت یعنی USA Harvest اهدا شد.

آدامس جویده شده بریتنی اسپیرز

وضعیت شهرت بریتنی در حدود ۲۰ سال پیش بسیار با امروز متفاوت بود و در آن زمان طرفداران زیادی حاضر بودند برای این ستاره پاپ هرکاری انجام دهند. در سال ۲۰۰۴ یک عدد آدامس جویده شده توسط بریتنی به قیمت ۱۴ هزار دلار در eBay به فروش رسید.

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند
جالب است بدانید خریدار این آدامس که طرفدار پر و پا قرص بریتنی بود در حالی که رقیبی برای این خرید نداشت در رقابت با خودش قیمت را بالا برد و درنهایت به ۱۴ هزار دلار رساند. بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر در همان سال آدامس جویده شده این ستاره موسیقی تنها با قیمت ۵ یا ۱۰ دلار به فروش رسید.

نفس برد پیت و آنجلینا جولی

اگر از مشتری داشتن آدامس نیمه جویده و دستمال مستعمل در حیرت فرو رفته‌اید باید بدانید که حالا امکان خرید نفس ستاره‌ها هم وجود دارد. بله یک بطری که ادعا می‌شد بازدم این دو ستاره سینما را در خود دارد، در سایت eBay به قیمت ۵۴۰ دلار به فروش رسید.

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند

ظاهرا در آن سال‌ها زمانی‌که این دو ستاره روی فرش قرمز یکی از فیلم‌هایشان قدم می‌زدند، یک طرفدار خلاق، بازدم برد پیت و انجلینا جولی را در یک بطری ذخیره کرده است و حالا در نقطه‌ای از جهان یک طرفدار برای داشتن یک بطری خالی به خود افتخار می‌کند.

ساندویچ نیمه‌خورده جاستین تیمبرلیک

برای این یکی مستقیم می‌رویم سراغ اصل مطلب. جاستین تیمبرلیک در سال ۲۰۰۶ برای مصاحبه با یک ایستگاه رادیویی در نیویورک به نام Z۱۰۰، در محل این ایستگاه حاضر می‌شود و در حین مصاحبه یک ساندویچ سبک سفارش می‌دهد.

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند

این ساندویچ که جاستین تنها نیمی از آن را خورده بود خیلی زود از سایت eBay سر در می‌آورد و با قیمت قابل توجه ۳۱۵۴ دلار به فروش می‌رسد.

توالت چینی خالق ناطور دشت

جی‌دی سلینجر احتمالا یکی از تاثیرگذارترین نویسنده‌های قرن بیستم است و آثار او مانند ناطور دشت و فرنی و زویی و تعداد زیادی داستان کوتاه، از ارزشمندترین آثار ادبی معاصر به حساب می‌آیند. بعد از مرگ این نویسنده در سال ۲۰۱۰، یک فرد زرنگ توالت چینی خانه نیوهمپشایر این نویسنده را با ارزش یک میلیون دلار برای فروش گذاشت.

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند

احتمالا خالی از لطف نخواهد بود اگر توضیح این فروشنده برای قیمت زیاد این کالا را بخوانید:" به نظر بسیاری از کارشناسان ادبی سلینجر انبوهی از کار‌های منتشر نشده دارد و با توجه به وقت زیادی که او در این خانه زندگی می‌کرده است، قطعا برخی از این آثار ارزشمند را زمانی خلق کرده است که روی این توالت چینی نشسته بوده و یک میلیون دلار برای چنین کالایی به هیچ وجه مبلغ زیادی نیست. "

موی جاستین بیبر

وقتی داستان فروختن متعلقات ستاره‌ها باشد، جاستین بیبر حرف اول را می‌زند. الن دجنرس مجری محبوب آمریکایی برای اثبات میزان محبوبیت بیبر، تکه‌ای از موی بریده شده این ستاره موسیقی را در سایت eBay به فروش گذاشت و فکر می‌کنم نتوانید قیمت را حدس بزنید.

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند

این تکه مو به قیمتی نزدیک به ۴۱ هزار دلار به فروش رسید. الن البته در نهایت تمام این پول را به خیریه نجات حیواناتِ خودش با نام جنتل بارن فاندیشن اهدا کرد و جالب است که بابت علاقه عجیب یک انسان به داشتن موی یک انسان دیگر، تعداد زیادی حیوان زندگی بهتری خواهند داشت.

پیژامه دست دوم گری کولمن

ظاهرا جیمی کیمل، مجری معروف آمریکایی مشغول وقت‌گذرانی در سایت eBay بوده که پیژامه آبی رنگ و سایز ایکس‌لارج گری کولمن که البته توسط خود او امضا هم شده بود، چشمش را می‌گیرد.

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند

به گزارش بیزنس اینسایدر به دلیل شیطنت برخی کاربران جنگ قیمت‌گذاری روی این پیژامه دست دوم حتی تا ۴۰۰ هزار دلار هم رسیده بود، اما در نهایت ظاهرا جیمی برای این خریدِ عجیب، ۵۰۰ دلار هزینه کرده است.

عصای هیو لوری در هاوس

عصای اصلی هیو لوری در این سریال محبوب که البته توسط این ستاره امضا هم شده بود، در سال ۲۰۰۹ برای فروش در سایت eBay قرار گرفت.

آت و آشغال‌هایی که سلبریتی‌ها در eBay فروختند

در نهایت پس از بار‌ها و بار‌ها بالا رفتن قیمت یکی از طرفداران دو آتشه این سریال موفق شد با پرداخت مبلغ ۸۳۰۰ دلار، این عصای خاص را از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جلوه ای از دنیای امروز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالب اینه همه خرج امور خیریه شده .پس بد نیست

    • بدون نام

      هرچی جلو تر میریم مردم بیشتر به چیز های سخیف تمایل پیدا میکنن

    • بدون نام

      واقعا آت وآشغالن.

    • بدون نام

      چه مسخره. همین پولو قشنگ میبردن میدادن یتیم خونه حتما باید یه چیزی میفروختن چقدر احمقن

    • بدون نام

      اینا رو خودشون میخرن تا الکی مشهور تر بشن واگرنه هیچ کس احمق نیست همچین کاری بکنه

    • بدون نام

      خود جاستين بيبر دوزار نمي ارزه واي به حال موش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج