۱۱۳۹۸۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قطعی برق اصفهان مربوط به شبکه سراسری است

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: قطعی برق امروز در اصفهان خارج از برنامه زمان بندی برق بوده است و این خاموشی‌ها به صورت سراسری اعمال شده و در اختیار اصفهان نیست.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: قطعی برق امروز در اصفهان خارج از برنامه زمان بندی برق بوده است و این خاموشی ها به صورت سراسری اعمال شده و در اختیار اصفهان نیست.

محمدرضا نوحی درباره خاموشی های روز گذشته و امروز در اصفهان با وجودی که اعلام شده قطعی برق نخواهیم داشت، اظهار کرد: خاموشی های اخیر به دلیل مشکل شبکه سراسری برق بوده است.

وی با تاکید بر اینکه از عصر روز گذشته تا به امروز مصرف برق کشور از تولید آن پیشی گرفته است، گفت: خاموشی های اخیر برق برای جلوگیری از فروپاشی شبکه بوده که رله های فرکانسی عمل کرده و موجب قطعی سراسری برق در کشور شده است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان افزود: از عصر گذشته (یکشنبه-۲ مرداد ماه) حوالی ساعت ۱۸، شاهد خاموشی سراسری برق بودیم، همچنین از حوالی ساعت ۱۳:۳۰ و ۱۴ امروز برخی پست های برق اصفهان همچون دامنه، فجر، ارغوانیه، داران، دامنه، هزار جریب و ... از مدار خارج شده اند.

وی تاکید کرد: خاموشی های امروز به دلیل مصرف بالای برق با توجه به افزایش دمای هوا بوده که برای جلوگیری از فروپاشی شبکه، رله های فرکانسی وارد مدار شده و برق از شبکه سراسری برق قطع شد.

نوحی تاکید کرد: قطعی برق امروز در اصفهان خارج از برنامه زمان بندی برق بوده است و این خاموشی ها به صورت سراسری اعمال شده و در اختیار اصفهان نیست.

وی یادآور شد: روز گذشته تولید برق اصفهان ۴۰۲۷ مگاوات و مصرف آن ۴۸۶۸ مگاوات بود که ۸۴۱ مگاوات برق نیز از شبکه سراسری برق وارد شبکه اصفهان شد.

تولید برق امروز در اصفهان ۳۸۸۵ مگاوات و مصرف برق ۴۶۲۰ مگاوات بوده است و مقدار ۷۳۵ مگاوات از شبکه سراسری وارد شبکه اصفهان شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج