جاباما
۱۱۳۹۸۱۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تلاش هزاران نفر برای مهار آتش‌سوزی کالیفرنیا

هزاران آتش‌نشان در تلاش برای مهار آتش سوزی «دیکسی» در کالیفرنیا هستند، این آتش سوزی به قدری بزرگ شده که سیستم جوی خود را ایجاد کرده و مقامات هشدار داده‌اند ممکن است شرایط بدتر شود.

خبرگزاری فارس: هزاران آتش‌نشان در تلاش برای مهار آتش سوزی «دیکسی» در کالیفرنیا هستند، این آتش سوزی به قدری بزرگ شده که سیستم جوی خود را ایجاد کرده و مقامات هشدار داده‌اند ممکن است شرایط بدتر شود.

هزاران آتش‌نشان آمریکایی در حال مبارزه با یک آتش‌سوزی در کالیفرنیا هستند که به قدری بزرگ شده که سیستم هوای خود را ایجاد کرده و مقامات هشدار داده‌اند ممکن است شرایط امروز (به وقت آمریکا) بدتر شود.

شعله‌ها به قدری سر به آسمان کشیده‌ که ابرهایی که می‌توانند باعث رعد و برق و وزش‌های باد شدید شوند را ایجاد کرده است؛ مسئله‌ای که به نوبه خود می‌تواند آتش را تشدید کند.

این در حالی است که حدود ۵۴۰۰ آتش‌نشان در تلاش برای مهار این جهنم هستند. «جولیا روتفورد» کارشناس هواشناسی مامور در خصوص این آتش‌سوزی هشدار داده روز دوشنبه می‌تواند روز چالش برانگیزی باشد زیرا اگر این ابرها به اندازه کافی بلند شوند توانایی تولید رعد و برق را دارند.

آتش‌سوزی «دیکسی» از اواسط ماه ژوئیه در جنگل‌های شمال کالیفرنیا در حال جولان است؛ بخشی از بحران آب و هوایی که گرمای شدید و خشکسالی نگران کننده‌ای را به همراه آورده است.

تلاش هزاران نفر برای مهار آتش‌سوزی کالیفرنیا

تلاش هزاران نفر برای مهار آتش‌سوزی کالیفرنیا

تلاش هزاران نفر برای مهار آتش‌سوزی کالیفرنیا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج