۱۱۴۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سونی‌اریکسون در دنیای بازی‌ها

هدف تولید موبایل، ایجاد برقراری تماس‌های تلفنی بدون سیم و کابل بود. شرکت‌های سازنده گوشی‌های تلفن همراه نیز با هم بر سر کیفیت بهتر صدا و نرم بودن کلیدهای عددی رقابت داشتند. اما هر چه زمان جلوتر می‌رود، گوشی‌ها ماهیت واقعی خود را از دست می‌دهند.

Sony Ericsson XPERIA Play


سونی‌اریکسون در دنیای بازی‌ها

هدف تولید موبایل، ایجاد برقراری تماس‌های تلفنی بدون سیم و کابل بود. شرکت‌های سازنده گوشی‌های تلفن همراه نیز با هم بر سر کیفیت بهتر صدا و نرم بودن کلیدهای عددی رقابت داشتند. اما هر چه زمان جلوتر می‌رود، گوشی‌ها ماهیت واقعی خود را از دست می‌دهند. گاهی شبیه کامپیوترهای جیبی و گاهی جایگزینی برای پخشکننده‌های موسیقی، کتاب‌خوان‌های الکترونیک و دوربین عکاسی می‌شوند. به تازه‌گی نیز به دنیای بازی‌ها قدم گذاشته‌ و با کنسول‌های بازی رقابت می‌کنند. نمونه بارز این نوع گوشی‌ها، XPERIA Play سونی اریکسون است.

XPERIA Play ترکیبی از کنسول بازی و گوشی هوشمند است. با باز کردن صفحه‌ای که به صورت کشویی زیر نمایشگر وجود دارد، متوجه شباهت آن با کنسول دستی پلی‌استیشن خواهید شد. دسته بازی یا همان کشویِ گوشی، درست مثل دسته‌های پلی‌اشتیشن چهار کلید دایره، مثلث، مربع و ضربدر در سمت راست و کلید چهار جهته حرکتی در سمت چپ دستگاه دارد.

دلیل انتخاب و بررسی Play نیز نگاه متفاوت آن به بازی‌ و لذت بردن از آن است. شاید «خلاقیت زیبای سونی‌اریکسون» را بتوان بهترین لقب برای این گوشی دانست.

Xperia Play از نظر سخت‌افزاری حرف ندارد اما نرم‌افزار متناقض و گیج‌کننده آن، همه هیجان بازی را می‌گیرد. به طور مثال جست‌وجو، خرید و دانلود بازی با این گوشی به هیچ وجه آسان نیست. ظرافت و باریکی آن قابل قیاس با رقبایش نیست، کیفیت بازی‌هایش ضعیف و صفحه‌نمایش آن تا حدی بی کیفیت هستند اما سرعت عملکرد آن عالی و کیفیت ساخت خوبی دارد.

عملکرد پردازنده یک گیگاهرتز Qualcomm Snapdragon MSM۸۲۵۵ آن بسیار عالیست. به طوری که هنگام بازی هرگز با مشکلی در رابطه با سرعت نخواهید داشت. رزولوشن صفحه‌نمایش LCD ۴ اینچ با نور پس‌زمینه LED این دستگاه نیز ۸۴۵ × ۴۸۰ پیکسل و برای دیدن عکس، فیلم و بازی مناسب است. با اینکه قابیلت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد اما متاسفانه کیفیتش چندان چنگی به دل نمی‌زند.


سونی‌اریکسون در دنیای بازی‌ها


از دید موبایلی نمی‌توان Play را با بهترین گوشی‌های قدرتمند مقایسه کرد. 512 مگابایت حافظه RAM ، نسخه 3/2 سیستم‌عامل آندروید، دوربین 5 مگاپیکسل با فلاش LED ، قابلیت فیلم‌برداری باکیفیت WVGA و سرعت 30 فریم در ثانیه، پشتیبانی از نسخه 10 ادوبی فلش، کیفیت عالی صدا، عملکرد خوب پخش‌کننده‌های موسیقی و فیلم، ورودی کارت حافظه microSD و پشتیبانی از 4 باند GSM از جمله امکانات و ویژگی‌های این محصول هستند.

در انتهاباید گفت Xperia Play با قیمت حدود یک میلیون تومان برای افرادی که به دنبال محصولات متفاوت می‌گردند مناسب است زیرا از نظر کارایی حرفی برای گفتن ندارد. همان طور که گفتیم، تنها موردی که آن را از دیگر گوشی‌ها مجزا کرده، طراحی جدید و تعبیه دسته بازی به جای صفحه‌کلید کامل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج