۱۱۴۰۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کامرانی‌فر، زمینه‌ساز بازگشت فغانی شد

یک پیشکسوت داوری معتقد است دبیرکل جدید فدراسیون سبب اتفاقات خوب داوری در این هفته‌های اخیر شده است.

ایسنا: هفته های پایانی لیگ برتر با حساسیت بیشتری پیگیری می شود و رقابت بر سر قهرمانی و همچنین بقا در این لیگ داغ تر از گذشته شده است. حساسیتی که گاهی اوقات سبب می شود مربیان و بازیکنان مختلف نتیجه نگرفتن تیم خود را گردن عوامل دیگر از جمله داوری بیاندازند. جامعه ای که همیشه دیواری کوتاه تر از آن وجود نداشته و حساسیت ها روی آن بالا بوده است.

نوید مظفری، کارشناس داوری در گفت و گو ایسنا در خصوص اهمیت قضاوت ها در سه هفته پایانی گفت: خدا را شکر شاهد قضاوت های بهتری در دو هفته گذشته بودیم و امیدوارم هفته پایانی لیگ بیستم هم با همین روال سپری شود. البته دلیل اصلی این اتفاق، استفاده بیشتر از داوران باتجربه بود و همین سبب شد تا داوری ها بهتی را نسبت به بقیه فصل و همچنین هفته های پایانی لیگ قبلی ببینیم. البته این ها تصمیمات لحظه ای است و برای اثبات آن، باید ببینیم این اتفاقات ئر لیگ بعدی هم ادامه دار خواهد بود یا خیر.

وی ادامه داد: اشتباه زمانی بود که به خاطر انتخابات، پای ۱۵۰ داور را به لیگ برتر باز کردند و حالا نمی دانند با آن ها چه کار کنند. اگر خیلی به فکر آموزش آن ها هستید، لیگ یک و لیگ دو می تواند زمین امتحانی خوبی برای داورانی باشد که می خواهند تجربه کسب کنند و در لیگ برتر سوت بزنند. این اتفاقات نباید به صورت جرقه باشد و باید تداوم داشته باشد. این حجم از اعتراض ها به داوری نتیجه همان تصمیم های منفعت طلبانه دوستان است و حالا باید جلوی این اتفاق گرفته شود.

این کارشناس داوری در خصوص اضافه شدن فغانی به لیگ برتر گفت: به هر حال تصمیم درستی بود که گرفته شد و اتفاق عجیبی نیست. به هر حال او یک داور ایرانی است و بهترین جا برای قضاوت کردن، در لیگ ایران است زیرا هم الگویی برای داوران دیگر می شود و هم می تواند تجربه هایش را به سایرین انتقال دهد. این ها ثمره حضور حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال است و می توانیم دلخوش به اتفاقات بهتری در داوری باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا رفت خارج دید کسی براش تره خرد نمیکنه خودش برگشت.هیچ جا وطن نمیشه برا آدم.

    • بدون نام

      ۲عددکیسه کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج