۱۱۴۰۱۴۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عالیشاه: تا حد مرگ برای قهرمانی می‌جنگیم

کاپیتان دوم پرسپولیس مدعی است آن‌ها برای برد پیکان تا بالاترین حد توان خواهند جنگید و نتیجه جدال استقلال و سپاهان و اتفاقات آن برای آن‌ها اهمیتی نخواهد داشت.

ورزش سه: امید عالیشاه که بازی برابر تراکتور نیز موفق شد در حضور یک نیمه‌ای خود سازنده یکی از گل‌های تیمش لقب گیرد، در فاصله یک بازی تا پایان فصل امیدوار است ضمن دستیابی تیمش به عنوان قهرمانی، به عنوان برترین پاسور فصل نیز دست یابد. او البته برای این مهم باید اختلاف دو پاس گل خود با سروش رفیعی و احمد زنده‌روح را برابر پیکان جبران کند و باید دید قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

عالیشاه درباره برتری تیمش مقابل تراکتور اینطور می‌گوید: یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل بود. ما موقعیت‌های خوبی در نیمه اول از دست دادیم و حریف روی غافلگیری توانست به گل دست پیدا کند. در چنین شرایط شما تنها باید تیم پرسپولیس باشید که موفق باشید این نتیجه را جبران کنید. تیمی که در تمام بازی‌هایش به برد فکر می‌کند و از شکست فراری است. ما بر پایه همین روحیه و انگیزه توانستیم ضمن جبران گل حریف، در نهایت با بردی ارزشمند بازی را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: تراکتور مسلما یکی از تیم‌های خوب این فصل محسوب می‌شود که اگر درگیر مسائل مربوط به تغییرات پیاپی نمی‌شد بار دیگر قادر به حضور در جمع مدعیان و دستیابی به سهمیه آسیا بود. آنها برابر ما هم با انگیزه بالایی بازی کردند تا دو باخت قبلی خود را در این فصل جبران کنند. خوشبختانه ما با انرژی فوق العاده‌ای که از هواداران گرفتیم و حمایت مدیریت و دانش کادرفنی و در نهایت تلاش بازیکنان به حق خودمان در این بازی رسیدیم. ما هیچ وقت از هدف خودمان کوتاه نمی‌آییم، خصوصا اینکه جام را در یکقدمی خودمان می‌بینیم.

عالیشاه در واکنش به اینکه آیا استقلال در جدال با سپاهان به این تیم برای قهرمانی کمک خواهد کرد گفت: ما در مسیر قهرمانی به کمک هیچ تیمی نیاز نداریم. ما پرسپولیس هستیم و در فصول اخیر علیرغم مشکلاتی که داشتیم به بهترین افتخارات رسیدیم. نسبت به بیشتر تیم‌ها از حیث مسائل مالی و قراردادی عقب‌تر هستیم اما وقتی پای اسم پرسپولیس وسط می‌آید هیچ چیز جلودار ما نیست. کاش داخل رختکن ما بودید و شور و انگیزه ادامه مسابقه و دستیابی به برد را در تک بازی‌ها می‌دیدید. اگر بخواهیم قهرمان شویم باید با تکیه بر همین پتانسیل خودمان برابر رقیب حاضر شویم و به بازی‌های دیگر نگاه نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: پیکان تیم قابل احترامی است. از سرمربی خوبی نیز بهره می‌برد. مسلما آنها از بالاترین انگیزه برابر ما برخوردار هستند و نام آنها هم تا سال‌ها در صورت اینکه مانع از قهرمانی ما شوند پررنگ خواهد شد. همین انگیزه برای تک تک آنها کافیست تا روز سختی را برابر ما رقم بزنند. با این حال ما نگران هیچ چیزی نیستیم. برای تیمی که به دنبال قهرمانی است و با اقتدار تا اینجای مسیر را آمده، برداشتن گام آخر باید محکم‌تر و بااقتدار بیشتر باشد. تمام اعضای تیم ما از تجربه بالایی برخوردار هستند و در میادین بین المللی زیادی حاضر بوده‌اند که این تجربه کمک خواهد کرد تا در این بازی هم به دنبال برد و دستیابی به هدف باشیم.

عالیشاه به پاس گل خود برابر تراکتور و بازگشت به کورس مدعیان آقای پاس گل این فصل در رقابت با سروش رفیعی نیز اینطور واکنش نشان داد: همیشه گفته‌ام که از پاس گل لذت بی نهایتی می‌برم. خوشحالم در این بازی نیز سهمی در برد تیمم داشتم و هواداران راضی بودند. همه کسانی که در تیم هستند در این موفقیت‌ها و بردها سهیم هستند.

درست است که دوست دارم به صدر جدول پاسورهای لیگ برسم اما در بازی با پیکان مسلما همگی ما یک هدف تیمی را دنبال می‌کنیم. ما از این بازی برد می‌خواهیم و مهم نیست چه کسی گل بزند یا پاس گل بدهد تا هر اتفاق مهم دیگری را شکل دهد. مهم این است که در پایان ۹۰ دقیقه بار دیگر بتوانیم جام را از آن خودمان کنیم. هیچ چیز باارزش‌تر از شادی هواداران‌مان نخواهد بود و ما در این بازی تا سر حد مرگ مطمئن باشید تلاش خواهیم کرد و می‌جنگیم. انرژی تک تک هواداران را در کنار خودمان احساس می‌کنیم و امیدوارم یک شب باشکوه دیگر در انتظار تیم ما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج