۱۱۴۰۲۴
۱ نظر
۷۶۲۵
۱ نظر
۷۶۲۵
پ

داستان مرگ ۱۰ ستاره سینما جلوی دوربین

فکر کنید یک بازیگر در حالی که مشغول آماده شدن برای تصویربرداری پلان بعدی است، ناگهان قلبش می گیرد و در لوکیشن فیلم، جانش را از دست می دهد.

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین





همشهری سرنخ: مرگ ستاره فیلم در صحنه فیلمبرداری از غم انگیزترین اتفاقاتی است که ممکن است برای یک فیلم رقم بخورد. فکر کنید یک بازیگر در حالی که مشغول آماده شدن برای تصویربرداری پلان بعدی است، ناگهان قلبش می گیرد و در لوکیشن فیلم، جانش را از دست می دهد. ۱۰ برتر این مطلب، مربوط به فیلم هایی است که این اتفاق را تجربه کرده اند و در حین فیلمبرداری بازیگر خود را از دست داده اند.

بازی مرگ/ ۱۹۷۹

بروسلی

برای معرفی بروسلی نیاز به توضیح خاصی نیست، این بازیگر با ابداع حرکت های رزمی و نمایشی در سینما باعث شد در تمام دنیا شهرتی باورنکردنی به دست بیاورد اما این شهرت و محبوبیت زیاد طول نکشید و او در سن ۳۳ سالگی درگذشت. این بازیگر که در سرش توموری داشت، زمانی که در حال بازی در فیلم «بازی مرگ» بود، با سردرد عجیبی روبرو شد. یکی از همکارانش به او یک قرص مسکن داد، بعد از گذشت چند ساعت، بروس لی دیگر نفس نمی کشید و زمانی که او را به بیمارستان رساندند متوجه شدند او فوت کرده است.

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

به گفته پزشکان، وزن مغز او در آن زمان از ۱۴۰۰ به ۱۵۷۵ گرم رسیده بود و به همین دلیل بود که بروسلی دیگر توان مقاومت در برابر این بیماری را نداشت. بعد از مرگ بروسلی، ساخت این فیلم ۵ سال به تعویق افتاد و بعد از آن، نویسندگان با تغییر در فیلمنامه اصلی توانستند فیلم را به نتیجه برسانند و بازسازی کنند.

توهم دکتر پارناسوس/ ۲۰۰۹

هیث لجر

مرگ هیث لجر بازیگر فیلم شوالیه تاریکی یکی از جنجالی ترین مرگ هایی بود که اهالی سینما شاهدش بودند، این بازیگر در زمانیکه مشغول ایفای نقش در فیلم توهم دکتر پارناسوس بود به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت.

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

بعد از هیث لجر، خیلی ها کاندیدشدندتا در نقش دکتر پاناسوس بازی کنند اما قرعه به نام کالین فارل افتاد نه جودلا و نه حتی جانی دپ! در نهایت کارگردان این کار، کریستوفر پلامر را انتخاب کرد تا جایگزین هیث لجر شود.

دسپرادو/ ۱۹۹۵

رائول جولیا

زمانی که فیلم دسپرادو، از محبوبترین فیلم های هالیوود، در دست تهیه و تولید بود، رائول جولیا برای بازی در یکی از نقش های اصلی (Bucho) در نظر گرفته شد، بعد از اینکه چند روز از تصویربرداری گذشت این بازیگر به علت مسمومیت غذایی به بیمارستان انتقال یافت.

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

«رابرت رودریگز»، کارگردان این فیلم که رائول را به بیمارستان برد، در لحظات آخر همراه او بود. رائول بعد از مسمومیت غذایی شدید، سکته مغزی کرد و در حالی که نقشش در این فیلم نیمه کاره مانده بود از دنیا رفت. بعد از او یک بازیگر پرتغالی به اسم خواکیم دی آلمیدا مشغول بازی در نقش او شد.

کلاغ/ ۱۹۹۴

براندون لی

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

براندون، پسر بروسلی است و ماجرای مرگ او یکی از عجیب ترین مرگ هایی بود که در عالم سینما رخ داد و باعث شد او هم مانند پدرش در دوران جوانی از دنیا برود. او در سال ۱۹۹۳ زمانی که مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی «کلاغ» - ساخته مایکل ماسه - بود با شلیک یک اسلحه مگنوم ۴۴ کشته شد. ماجرا هم از این قرار بود که زمانی که این بازیگر مشغول ایفای نقش بود، در یک صحنه به جای گلوله مشقی از گلوله اصلی استفاده شده بود که به این ترتیب وی با شلیک اسلحه، مورد اصابت گلوله واقعی قرار گرفت. زمانی که این بازیگر فوت کرد، همه فکر می کردند در نقشش فرو رفته و مشغول بازی است و عوامل بعد از چند دقیقه، تازه پی به واقعی بودن ماجرا بردند.

شرک/ ۱۹۹۷

کریس فارلی

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

شرک، جزو شخصیت های دوست داشتنی انیمیشن است که همه علاقمندان به انیمیشن در هر سن و سالی که باشند او را دوست دارند. سال ۱۹۹۷ کریس با شرکت فیلمسازی به این نتیجه رسید که صداپیشه این شخصیت شود اما او در حالی که مشغول انجام این کار بود به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت و صداگذاری شخصیت شرک نصفه و نیمه ماند. البته مایک مایرز بعد از کریس، صداگذاری او را برعهده گرفت و شرک را جاودانه کرد و به همین دلیل است که هیچکس تا امروز شرک را با صدای فارلی نشنیده است.

ترانسفورماتور/ ۱۹۸۶

اورسن ولز

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

شاید سری فیلم های «ترانسفورماتور» را دیده باشید اما این فیلم در مقایسه با انیمیشنی که در گذشته ساخته شده و تاریخ، آن را به عنوان آخرین فیلم اورسن ولز می شناسد هیچ به حساب می آید. ولز زمانی که پشت ماشین تحریر مشغول نوشتن فیلمنامه های جدید برای تلویزیون بود، سکته قلبی کرد و درگذشت. او در آن سال که در تدارک تبلیغات این فیلم بود، ۷۰ سال سن داشت و از نظر جسمانی در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و کار زیاد برای او سبب بیماری شد.

پلنگ صورتی/ ۱۹۸۰

پیتر سلرز

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

کارآگاه معروف پلنگ صورتی که با یک ذره بین در تمام طول فیلم دنبال پلنگ صورتی می گشت، در حالی که ۵۵ سال سن داشت و مشغول بازی در دومین دنباله فیلم سینمایی پلنگ صورتی به نام «رد پای پلنگ صورتی» بود درگذشت. او که سال ها بود با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می کرد نتوانست مقابل فشار ناشی از کار طاقت بیاورد و همین فشارها، مرگ او را رقم زد.

ادوو/ ۱۹۵۹

نقشه ۹ از فضای خارجی

برخلاف بازیگرانی که به خاطر فیلم های پرمخاطب شان معروف می شوند، «اد وود» کارگردان آمریکایی بود که به خاطر آنکه بدترین فیلم های تاریخ را ساخته و کارگردانی کرده، مشهور شده است. او زمانی که مشغول ساخت فیلم نقشه ۹ بود در فقر و گمنامی فوت کرد و جالب است بدانید که این فیلم «بدترین فیلم همه تاریخ سینما» لقب گرفته است. علاوه بر این وود، بدترین کارگردان تاریخ لقب گرفته و جایزه بوقلمون طلایی را از دو تن از منتقدان دریافت کرده است.

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

او همیشه آرزو داشت که شبیه اورسن ولز زندگی کند و به جایگاه او برسد اما این آرزو خیلی خنده دار بود و او تنها وقتی که جایزه «بدترین کارگردان تاریخ» را گرفت، به شهرت دست یافت هر چند این شهرت پس از مرگ او به هیچ درد او نمی خورد.

واگن های شرق/ ۱۹۹۴

جان کندی

جان کندی نزدیک به ۲۰ سال قبل، زمانی که مشغول بازی در فیلم سینمایی واگن های شرق در مکزیکو بود جان خودش را از دست داد. تیم فیلمبرداری برای به پایان رساندن فیلم، چند روز متوالی تا نیمه های شب مشغول کار بودند و در یکی از این شب های پراسترس، جان کندی جان خود را از دست داد.

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

در روز آخر، این بازیگر تا ساعت ۱۰ شب سر کار بود و بعد از خوردن شام به سمت حمام رفت و این آخرین باری بود که دوستانش او را زنده دیدند. جان در چهارم مارس ۱۹۹۴ بر اثر حمله قلبی در حمام محل فیلمبرداری واگن های شرق فوت کرد.

گلادیاتور/ ۲۰۰۰

الیور رید

الیور رید سال ها با مشکل قلبی دست و پنجه نرم می کرد اما اگرچه بارها به او گفته شده بود که به زودی جانش را از دست می دهد اما مرگ زمانی به سراغ او آمد که برای حضور در فیلم سینمایی گلادیاتور ساخته ریدلی اسکات انتخاب شد.

داستان مرگ 10 ستاره سینما جلوی دوربین

او زمانی که در جلوی دوربین فیلمبرداری مشغول نقش آفرینی بود، قلبش از کار افتاده و از دنیا رفت و ریدلی اسکات برای اینکه بتواند فیلمش را به پایان برساند از جلوه های ویژه استفاده کرد و مجبور به تحمل هزینه ای ۲ میلیون دلاری شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج