جاباما
۱۱۴۰۲۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مراکز تعویض پلاک به صورت دائمی باز می‌مانند

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از بازگشایی و فعالیت دائمی مراکز تعویض پلاک در تمام شرایط کرونایی از روز شنبه خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از بازگشایی و فعالیت دائمی مراکز تعویض پلاک در تمام شرایط کرونایی از روز شنبه خبر داد.

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از بازگشایی دائمی مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور در تمام مراکز کشور به صورت دائمی و در تمام شرایط مختلف کرونایی خبر داد.

سرهنگ محمدی در تشریح خبر فوق اظهار داشت : پلیس راهور ناجا با جلساتی که با وزارت کشور ، وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و پیگیری‌هایی که انجام شد در نهایت بازگشایی دائمی مراکز تعویض پلاک در شرایط مختلف حتی در وضعیت قرمز کرونایی به تصویب رسید.

وی گفت: بر این اساس از روز شنبه تمامی مراکز تعویض پلاک در کل کشور باز هستند.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که در شرایط قرمز کرونایی آیا روند کاری مراکز تغییری خواهند کرد یا نه؛ اعلام کرد: بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت این مراکز در شرایط قرمز اگرچه انجام پذیر است اما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود؛ بنابراین فعالیت این مراکز با ۵۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا با بیان این مطلب که بازگشایی مراکز در شرایط مختلف کرونایی در راستای تسهیل و ارائه خدمت هرچه بیشتر به هموطنان است از متقاضیان در خواست کرد با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و سامانه ‌نوبت دهی اینترنتی مرکز مد نظر و بازه زمانی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در زمان رزرو شده نه زودتر و نه دیرتر در مرکز مد نظر حضور پیدا کنند؛ همچنین از آوردن همراه اضافه خودداری کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: اگرچه با رعایت بیشتر فاصله گذاری اجتماعی در شهرهای قرمز و ظرفیت ۵۰ درصدی تعداد پذیرش کمتر شده اما از آن طرف ساعت کاری افزوده شده تا متقاضیان بیشتری پذیرش شوند.

وی گفت: بر همین اساس ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از روز شنبه نهم مرداد از ۷ صبح تا ۱۵ می باشد.

سرهنگ محمدی با بیان این مطلب که سامانه نوبت دهی اینترنتی از هم اینک باز است و متقاضیان می توانند نوبت رزرو کنند در خصوص ازدحام احتمالی مراجعان و پر شدن سریع نوبت ها در سامانه نوبت دهی با توجه به تعطیلی ‌های کرونایی گفت: از ساعت هشت هر روز صبح یک روز کاری جدید به سامانه اضافه شده و نوبت های جدید تزریق می شود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا در خصوص اعتبار وکالتنامه های منقضی اظهار داشت: به تعداد روزهای تعطیلی مراکز تعویض پلاک در هر شهر به اعتبار وکالتنامه های منقضی به طور سیستم افزوده می‌شود؛بنابراین افراد هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی درباره شماره‌گذاری خودروهای سنگین اعلام کرد: خودروهای سنگین در تهران در دو مرکز میثم و خاوران شماره‌گذاری می‌شدند اما از روز شنبه همه خودروهای سنگین فقط در مرکز خاوران پذیرش می شوند چرا که فضای اختصاص یافته به خودروهای سنگین در مرکز میثم برای توسعه خطوط شماره گذاری اینترنتی استفاده خواهد شد و همانطور که قبلا گفته شده مراکز میثم و خاوران به صورت پایلوت مرکز شماره‌گذاری اینترنتی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج