۱۱۴۰۲۸۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

استقلال برای پرسپولیس بازی نمی‌کند

بزرگترین اهمیت این بازی برای استقلال جبران شکست نیم فصل اول است؛ باختی که در اصفهان با مربیگری محمود فکری رقم خورد و آبی‌ها با ارائه یک نمایش ملال‌آور شکست تلخی را مقابل حریف خود متحمل شدند.

ایران ورزشی: بزرگترین اهمیت این بازی برای استقلال جبران شکست نیم فصل اول است؛ باختی که در اصفهان با مربیگری محمود فکری رقم خورد و آبی‌ها با ارائه یک نمایش ملال‌آور شکست تلخی را مقابل حریف خود متحمل شدند. آن باخت یکی از عواملی بود که استقلال را از صدر جدول دور کرد و موقعیت قهرمانی را در اختیار سپاهان و پرسپولیس قرار داد.

چنانچه استقلال آن شکست را در آخرین نبرد نیم فصل اول پذیرا نمی‌شد با انرژی بیشتری در کورس باقی می‌ماند اما باخت در اصفهان تمام رویاهای استقلال را به نوعی بر باد داد و در ادامه نیز شکست در دربی به کلی موقعیت استقلال برای تکیه زدن به سکوی قهرمانی لیگ بیستم را از بین برد.

در واقع اگر بخواهیم منصفانه به قهرمان نشدن استقلال در لیگ بیستم بنگریم باید هم به آن باخت اشاره کنیم که در دوران مربیگری فکری حاصل شد و هم به شکستی که در زمان مربیگری مجیدی در دربی ۹۵ به دست آمد.

حالا اما با گذشت ماه‌ها از آن شکست استقلال فرصت جبران را دارد اما با این تفاوت که پیروزی در این بازی حتی جایگاه جدولی را هم ارتقا نخواهد داد و دومی سپاهان از دو هفته قبل قطعی شده است.

فایده دیگر پیروزی در این بازی که از درجه اهمیت کمتری برای استقلال برخوردار این است که فاصله با تیم دوم و صدرنشین کاهش خواهد یافت. البته مسائلی که در روزهای اخیر درباره انجام بازی فیرپلی استقلال به دلیل بی‌اهمیت بودن این بازی از سوی پرسپولیسی‌ها مطرح شده نمی‌تواند موجب تهییج آنچنانی شود چون فرهاد مجیدی اعلام کرده دوباره مانند بازی با نساجی از برخی بازیکنان کلیدی در ترکیب اصلی استفاده نخواهد کرد.

به این ترتیب باید منتظر حضور بازیکنانی بود که در دیدار با نساجی توانستند عملکرد درخشانی از خود بجا بگذارند. بازیکنانی مانند سینا خادم‌پور یا متین کریم‌زاده که عملکرد خوبی از خود بجا گذاشته‌اند. پرواضح است که تمام هوش و حواس فرهاد مجیدی به تقابل با امیر قلعه‌نویی است. دیداری که کمتر از یک هفته دیگر در تاریخ ۱۳ مرداد ماه برگزار خواهد شد و استقلال را وارد یک چالش سخت خواهد کرد. استقلال در آن بازی محکوم به کسب پیروزی است و چنانچه نتواند در آن میدان به نتیجه لازم برسد یک جام دیگر را هم از دست خواهد داد.

فرهاد مجیدی برای اینکه برچسب از دست دادن جامی دیگر بر پیشانی‌اش نچسبد روی آن بازی تمرکز خواهد کرد و بعید است که از تیمش بخواهد مقابل سپاهان به آب و آتش بزند. حتی ممکن است ستاره‌هایی که در بازی با نساجی به قائمشهر نرفتند، در این بازی هم در لیست استقلال قرار نگیرند و دوباره شرایط ویژه‌ای برای استقلال ایجاد شود.

البته از آن سو سپاهان همه نیروهایش را به این میدان خواهد فرستاد. آنها دلخوش به پیروزی پیکان مقابل پرسپولیس هستند و دوست دارند در ورزشگاه آزادی یقه استقلال را بگیرند و از آن سو پیکان نیز پرسپولیس را ببرد تا خود بر جام قهرمانی بوسه بزنند. سپاهان یک بار طعم تلخ از دست دادن قهرمانی در ورزشگاه آزادی را با گل دقایق پایانی سپهر حیدری چشیده و حالا شاید اتفاقاتی در روز پایانی لیگ رقم بخورد که زردپوشان اصفهانی این بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

آمار استقلال - سپاهان

۱/ استقلال ۸ هفته است نباخته
2/ سپاهان 16 بازی است شکست نخورده
۳/ ۱۵ برد برای استقلال، ۱۲ برد برای سپاهان و ۱۲ مساوی در لیگ برتر
4/ سپاهان در 9 بازی آخرش فقط به فولاد گل نزده
۵/ استقلال هرگز در هفته سی‌ام به سپاهان نباخته: ۲ برد و یک مساوی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والله ماهیشکی نمیخواییم برامون بازی کنه چون هیچ نه دکل نوردی بلدیم نه احتیاج به کسی داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج