۱۱۴۰۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مرگ شوکه کننده بازیکن سابق تیم ملی برزیل

در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، مرگ بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال این کشور، برزیلی‌ها را اندوهگین کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه اسپورت، لوسیو فرناندو داکاستا ملقب به فرناندائو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل روز گذشته (شنبه) در یک سانحه هوایی در ایالت گویاس برزیل بر اثر سقوط هلی‌کوپتری که سوار بر آن بود در سن ۳۶ سالگی درگذشت.

مرگ شوکه کننده بازیکن سابق تیم ملی برزیل

به گزارش پلیس برزیل، در این حادثه که در ساعت ۲ به وقت محلی رخ داد، هلی‌کوپتری که فرناندائو را به سمت شهر آروانا واقع در ۳۱۵ کیلومتری گوایانا، مرکز ایالت گویاس انتقال می‌داد دچار نقص فنی شده و سقوط کرده است که این حادثه منجر به مرگ بازیکن پیشین تیم گویاس شد اما چهار نفر دیگری که او را در این سفر همراهی می‌کردند، زنده ماندند.

فرناندائو که در دوران بازیگری خود در پست مهاجم بازی می‌کرد، به همراه تیم اینترناسیونال برزیل در سال ۲۰۰۶ فاتح جام لیبرتادورس شد و در همان سال قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را هم تجربه کرد.

فرناندائو برخلاف دوران بازیگری پرافتخار خود در رده باشگاهی که در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید، در رده ملی چندان موفق نبود و تنها یک بار برای سلسائو به میدان رفت.

او فوتبال حرفه‌ای را با تیم‌ گویاس آغاز کرد و دوران بازیگری خود را با حضور در تیم‌های مارسی و تولوز فرانسه ادامه داد. فرناندائو در سال ۲۰۰۴ به کشورش بازگشت تا برای تیم اینترناسیونال بازی کند و تا سال ۲۰۰۸ در این تیم حضور داشت. او سپس به تیم الغرافه قطر پیوست و یک فصل در این تیم حضور داشت. او در آن فصل در مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم پرسپولیس تهران در هر دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرد.

فرناندائو پس از ترک قطر دوباره به برزیل بازگشت و دوران بازیگری خود را با حضور در تیم‌های گویاس و سائوپائولو به پایان رساند. او در مجموع ۳۰۰ بازی باشگاهی انجام داد و ۸۳ گل به ثمر رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج