۱۱۴۰۳۶۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مومنی: بازی با گل‌گهر برای استقلال مزیت است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وزارت ورزش با حفظ مددی در سمتش به استقلال و هوادارانش دهن کجی می‌کند.

خبرگزاری میزان: محمد مومنی در خصوص اعلام قرعه کشی جام حذفی و تقابل استقلال با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: قطعاً بازی سختی پیش روی استقلال است. امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی یک روز استاد و شاگرد بوده‌اند. قلعه‌نویی یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ برتر است و تا کنون ۳ دوره قهرمانی کسب کرده است. این قرعه سخت برای استقلال مزیت است.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید برای برد و با تفکر پیروزی وارد زمین مسابقه شود. استقلال پیش از این نشان داد که از سد چالش بزرگ شهرآورد عبور کرده و بعد از این هم می‌تواند در مسیر رسیدن به فینال موفق باشد. شاید قرعه استقلال از این ساده‌تر هم می‌توانست باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مجیدی با وجود شرایط اخیر استقلال نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در چندین جبهه حرف برای گفتن داشته است. وی با برد دربی شادی بزرگی را به هواداران استقلال تزریق کرد و امیدوار است با قهرمانی در جام حذفی به هواداران یک جام هدیه بدهد.

مومنی پیرامون شرایط مدیریتی و مالی استقلال گفت: پیروزی استقلال در مازندران پرمعنا و پرچالش بود. تیم مجیدی در در چند وقت اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. در این نتایج مدیریت استقلال هیچ دخل و تصرفی نداشته است. با اینکه هواداران به احمد مددی نه بزرگی گفته‌ا‌ند؛ اما وی اصرار دارد به کار خودش در این تیم ادامه بدهد. آقای مددی مصاحبه دردی را از استقلال دوا نمی‌کند. در واقع وزارت ورزش با حفظ مددی در سمتش به استقلال و هوادارانش دهن کجی می‌کند.

وی در پایان گفت: خوشحالی هواداران استقلال و هر تیم دیگری باعث وحدت اجتماعی می‌شود. منظورم این نیست که صفر تا صد مسائل را با نظر هواداران پیش ببرند؛ منتها در بعضی مسائل باید به نظرات هواداران هم توجه شود. در حال حاضر بین مدیریت استقلال با بازیکنان و کادرفنی این تیم شکاف ایجاد شده و وزارت ورزش باید به این موضوع کمک کند. خواهش ما از مدیران ارشد وزارت ورزش این است همانطور که برای تیم‌های دیگر زود تصمیم می‌گیرند برای استقلال هم زودتر تصمیم بگیرند و استرس را از تیم دور کنند. این تیم باید ۴۰ روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف تا دندان مسلح الهلال برود و کار آسانی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج