جاباما
۱۱۴۰۵۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نمکی: تائید رهبری برای ما، مایه دلخوشی است

وزیر بهداشت گفت: به برخی ترکش‌ها و حرف های بی ربط گوش نمی دهم. ما به عشق مردم روی مین رفته‌ایم. همین‌که یک مرتبه رهبری تأیید فرمودند تا آخر برای تیم ما مایه دلخوشی است.

ایسنا: وزیر بهداشت گفت: به برخی ترکش‌ها و حرف های بی ربط گوش نمی دهم. ما به عشق مردم روی مین رفته‌ایم. همین‌که یک مرتبه رهبری تأیید فرمودند تا آخر برای تیم ما مایه دلخوشی است.

نمکی: تائید رهبری برای ما، مایه دلخوشی است

سعید نمکی:

* (بابیان اینکه ما مدت‌ها به دنبال آغاز واکسیناسیون معلمان بودیم): وزیر بهداشت در هیچ کجای دنیا مسئول تهیه واکسن نیست، دیگران می آورند و به او می‌دهند و او باید زیرساخت ها را برای توزیع و تزریق فراهم کند. ما اکنون به تزریق روزی ۴۰۰ هزار دوز رسیده ایم و به بالاتر از آن‌هم خواهیم رسید، این کار من است. اما وقتی احساس می کنم که به قول قدیمی ها «علی مانده و حوضش» دیگر مجبور هستم و برای سلامت مردم حاضرم همه چیز را به جان بخرم. در این میان به برخی ترکش‌ها و حرف های بی ربط گوش نمی دهم. ما به عشق مردم روی مین رفته‌ایم. همین‌که یک مرتبه رهبری تأیید فرمودند تا آخر برای تیم ما مایه دلخوشی است. همین که امروز مردم را می بینیم که برای واکسیناسیون می آیند مایه دلخوشی است.

* بسیار خوشحالم حرکتی را امروز آغاز کردیم که آرزوی من بود؛ طلب مغفرت می‌کنیم برای همه افرادی که در دوران کرونا فوت کردند.

* یکی از نگرانی‌ها و غصه‌های بنده و آقای حاجی میرزایی این بود که مدارس بسته است. البته آموزش و پرورش در آموزش از راه دور، کار عظیمی انجام داد، اما نمی‌شود محبت چهره به چهره معلم و دانش‌آموز، جمعی زیستن و همچنین تحرکات درون‌مدرسه ای را در فضای مجازی خلق کرد.

* امروز یکی از مشکلات جامعه منزوی ما فضای مجازی است، بچه‌ها در فضای مجازی فعالیت دارند و این انزوای پیجیده‌ای را به بشریت تحمیل می‌کند که مدرسه می‌تواند جایگاهی باشد تا دانش آموزان از این فضا دور شوند و معلمان بتوانند آموخته‌ها و عشقشان را به دانش آموزان منتقل کند. یکی از عوارضی این دوران حذف فرهنگ سحرخیزی بود. این درحالی است که فرهنگ سحرخیزی در جامعه دانش آموزی از مدرسه آغاز می‌شود.

* (با اشاره به اینکه مدت‌ها به دنبال این بودیم که واکسیناسیون را شروع کنیم): البته در هیچ جای دنیا مسئول تامین واکسن وزیر بهداشت نیست و صرفا باید زیرساخت واکسیناسیون را تامین کند، اما وقتی احساس می‌کنم که شرایطی نیست مجبورم که وارد عمل شود، مجبورم برای سلامت مردم همه چیز را به جان بخرم.

* قرار نبود واکسن بیاوریم، اما مجبور شدیم. در دنیا واکسن را به راحتی به کسی نمی‌دهند و حتی کشورهایی که دوست ما بودند، وقتی دیدند واکسیناسیون ما به ٣٠٠ هزار دوز رسید، ترمز را کشیدند و نشان دادند در فرهنگ امروزی دوست معنای چندانی ندارد، آن‌ها یا رقیب یا شریک هستند.

* ما با تکیه به توانایی ها و امکانات درون مرزی شرایط خوبی داشتیم و وقتی اعلام بی نیازی مطرح شد، دنیا هم با ما همراه‌تر شد، امروز واردات واکسن ما خوب است و به میمنت این روز عید امروز در چند نقطه به طور نمادین چندین قشر از قبیل معلمان، استادان زندانیان و خبرنگاران و اصحاب رسانه را واکسینه می‌کنیم.

* از هفته آینده قضات و همکاران دادگستری واکسینه می‌شوند همچنین اقشار پر ریسک، نیروهای نظامی و انتظامی در هفته‌های آتی واکسینه خواهند شد.

* امیدواریم بتوانیم تا آخر مرداد همه معلمان را واکسینه کنیم و اگر واکسن پاستور جواب دهد، می‌توانیم از آن برای واکسیناسیون افراد زیر ١٨ سال استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج