جاباما
۱۱۴۰۶۲۰
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

هواوی از پرچمدار‌های جدید خود رونمایی کرد

پس از ماه‌ها انتظار و تاخیر‌های مداوم، سرانجام هواوی در رویداد امروز خود از گوشی‌های P۵۰ و P۵۰ پرو رونمایی کرد. پرچمدار‌های هواوی از مشخصات قدرتمندی بهره می‌برند و به دوربین‌های باکیفیتی مجهز شده‌اند.

دیجیاتو: پس از ماه‌ها انتظار و تاخیر‌های مداوم، سرانجام هواوی در رویداد امروز خود از گوشی‌های P۵۰ و P۵۰ پرو رونمایی کرد. پرچمدار‌های هواوی از مشخصات قدرتمندی بهره می‌برند و به دوربین‌های باکیفیتی مجهز شده‌اند.

هواوی از پرچمدار‌های جدید خود رونمایی کرد

طبق اعلام هواوی هر دو دستگاه سری P50 از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی بهره می‌برند و تنها دستگاه P50 پرو از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه‌ها از اسپیکر استریو و استاندارد IP68 بهره می‌برند که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند. علاوه بر این، برخی شایعات مربوط به این گوشی‌ها درست بوده و هیچ کدام از آن‌ها از شبکه ۵G پشتیبانی نمی‌کنند.

مشخصات فنی هواوی P۵۰

هواوی از پرچمدار‌های جدید خود رونمایی کرد

هواوی P۵۰ از نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد با نرخ‌ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده. علاوه بر این، پرچمدار جدید هواوی از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

هواوی از پرچمدار‌های جدید خود رونمایی کرد

ماژول دوربین سه‌گانه دستگاه نیز شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با تثبیت کننده OIS می‌شود. همچنین این دستگاه از زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتال ۵۰ برابر پشتیبانی می‌کند. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته که وظیفه گرفتن تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی را برعهده دارد. ظرفیت باتری گوشی ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده که مانند نسخه پرو از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند اما فاقد شارژ بی‌سیم است.

مشخصات فنی هواوی P۵۰ پرو

هواوی از پرچمدار‌های جدید خود رونمایی کرد

هواوی P۵۰ پرو از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد دارای انحنا بهره می‌برد که از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی از ویژگی XD Fusion پرو بهره می‌برد که یک سیستم تلفیق تصویر است و می‌تواند نور جمع‌آوری شده را در مقایسه با P۴۰ پرو دو برابر کند. همچنین می‌تواند محدوده دینامیکی آن را تا ۲۸ درصد افزایش دهد.

علاوه بر این، هواوی نسخه پرو پرچمدار جدید خود را در دو نسخه مختلف با پردازنده‌های کرین ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین این گوشی در چندین پیکربندی از جمله ۸ گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. فضای ذخیره‌سازی گوشی نیز از طریق کارت NM تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش است.

هواوی از پرچمدار‌های جدید خود رونمایی کرد

ماژول دوربین چهارگانه پشت گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور مونوکروم ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر OIS و زوم ۳.۵ برابر می‌شود. دوربین اصلی همچنین از زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر پشتیبانی می‌کند. برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز هواوی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی درنظر گرفته است. ظرفیت باتری دستگاه نیز ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

هواوی P50 در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی و نسخه پرو آن در پنج رنگ مشکی، سفید، طلایی، صورتی و آبی در دسترس خواهد بود. سری هواوی P50 همچنین اولین دستگاه‌های پرچمدار این شرکت محسوب می‌شوند که بطور پیش فرض از سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 2 بهره می‌برند.

در نهایت باید عنوان کرد که هواوی قصد دارد سری P50 خود را در دسترس تمام مصرف‌کنندگان سراسر جهان قرار دهد که می‌توان گفت دلیل پشتیبانی آن از شبکه ۴G هم همین دلیل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گوشی چینی فقط ایران بازار داره!
      بیایین با نخریدن شر چینیارو از خاکمون کم کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چینی نخری چی کیخوای بخری ؟ جی ال ایکس میخوای؟!

      • بدون نام

        فکر کردی سامسونگ و اپل ساخت کدوم کشور هستن چرت داری میگی

      • بدون نام

        شیائومی بهتره یا این ؟؟؟

    • بدون نام

      هدف از خریدن پرچمدار این که حداقل ۳-۴ سال راحت دستت باشه و مجبور ت نکنه گوشی بخری قابلیت 5g نداره گوگل و برنامه هابی که پیش نیازش گوگل پلی هم نمیشه ریخت

    • بدون نام

      گوشی خیلی خفنی هم نیست

    • نیماکوشا

      یجوری میگن چین فقط تو ایران خریدار داره که انگار یک کشور ده دوازده میلیونی هست!کشور میلیاردی،آیا اصلا منتظر بازار ماست؟یکم لطفا دقت کنید.
      چین فعلا رو دست تکنولوژی جهان داره بلندمیشه و تاده سال دیگه،قطعا تصمیم آخر رو اون خواهدگرفت

    • بدون نام

      برند چینی رو تحریم کنید. شیاومی و هواوی و دیگر برند های چینی رو تحریم کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج