جاباما
۱۱۴۰۸۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وقوع فاجعه کرونایی در مشهد

سازمان نظام پزشکی مشهد با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به وضعیت وخیم شیوع ویروس کرونا در مشهد نسبت به وقوع فاجعه‌ای وحشتناک در این شهر هشدار داد و خواهان تعطیلی سراسری و کامل شهر حداقل به مدت یک هفته، مسدود شدن تمامی ورودی و خروجی‌های شهر به شکل واقعی اعم از ریلی، زمینی و هوایی و احداث مراکز موقت درمانی برای بستری بیماران شد.

ایسنا: سازمان نظام پزشکی مشهد با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به وضعیت وخیم شیوع ویروس کرونا در مشهد نسبت به وقوع فاجعه‌ای وحشتناک در این شهر هشدار داد و خواهان تعطیلی سراسری و کامل شهر حداقل به مدت یک هفته، مسدود شدن تمامی ورودی و خروجی‌های شهر به شکل واقعی اعم از ریلی، زمینی و هوایی و احداث مراکز موقت درمانی برای بستری بیماران شد.

در بیانیه سازمان نظام پزشکی مشهد در خصوص تعطیلی سراسری شهر که در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است:

«حال مشهد وخیم است تا از دست نرفته کاری کنید. آقایان مسئولین باور کنید فاجعه‌ای وحشتناک در مشهد در حال وقوع است. شرایط فعلی این است:

* بیماران کرونایی تختی برای بستری ندارند و به شدت با کمبود امکانات درمانی رو به رو هستیم.

* اوضاع کادر درمان واقعاً غیرقابل توصیف است. همکاران ما با تزریق دو دوز واکسن یکی پس از دیگری مبتلا شده و بر خلاف تصور، کرونای دلتا بسیار شدید آن‌ها را درگیر کرده است.

* در شبانه‌روز گذشته ۷۰ نفر از همشهریان مشهدیمان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌ایم که ابتلای نیمی از آن‌ها به کرونا قطعی و نیم دیگر نیز مشکوک به بیماری بوده‌اند.

* ورود هر مسافر به مشهد به هر طریقی چه به وسیله خودروی شخصی و چه توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از ریلی، زمینی و هوایی تنها و تنها به گسترش بیماری کمک کرده و خواهد کرد.

* فعالیت عادی مراکز خرید، ادارات، شرکت‌ها، تالارهای عروسی، استخرها، باشگاه‌های ورزشی در شرایطی که حتی کوچکترین موارد چون الزام به استفاده از ماسک در بسیاری موارد رعایت نمی‌شود فاجعه‌بار است.

* اگر تا دیروز سالمندان و افراد ضعیف را از دست می‌دادیم امروز شاهد پرپرشدن جوانان و کودکانمان هستیم.

از مسئولان استانی و شهری، امام جمعه محترم، استاندار محترم، تولیت محترم آستان قدس رضوی، شهردار و اعضا شورای شهر گرامی و... مصرانه تقاضا داریم ضمن موافقت فوری با اقدامات زیر همشهریانمان را از این وضعیت باورنکردنی و اسفناک نجات دهید:

* تعطیلی سراسری و کامل شهر حداقل به مدت یک هفته

* مسدود شدن تمامی ورودی و خروجی‌های شهر به شکل واقعی اعم از ریلی، زمینی و هوایی

* احداث مراکز موقت درمانی برای بستری بیماران

به نمایندگی از پزشکان و پرستاران قهرمان و مدافع سلامت استان و شهر انتظار داریم با درک این شرایط مسئولانه اقدام کرده و در روزهایی که متبرک است به ولایت مولایمان علی(ع) با اتخاذ تصمیمات درست و اقدامات عاجل برای نجات جان مردم یاریمان کنید؛ چراکه قطعاً فردا دیر است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج