جاباما
۱۱۴۰۸۲۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نجات مرد و دختر ۷ماهه‌اش از درون چاه فاضلاب

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش موفقیت‌آمیز پرسنل این سازمان برای نجات معجزه‌آسای یک مرد و دختر هفت ماهه‌اش از درون چاه فاضلاب منزلی مسکونی در منطقه تپه سلام در حومه این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش موفقیت‌آمیز پرسنل این سازمان برای نجات معجزه‌آسای یک مرد و دختر هفت ماهه‌اش از درون چاه فاضلاب منزلی مسکونی در منطقه تپه سلام در حومه این شهر خبر داد.

مهدی رضایی گفت: عصر امروز جمعه هشتم مردادماه ۱۴۰۰ در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر سقوط یک مرد و دخترش به داخل چاه فاضلاب منزلی ویلایی در حومه مشهد، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های امداد‌ و نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های شماره ۹ و ۳۹ را به محل حادثه در حوالی تپه سلام واقع جاده مشهد به فریمان اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور تیم تخصصی امداد و نجات در محل مشخص شد، مردی حدودا ۴۰ ساله که دختر هفت ماه‌اش را در بغل داشته به دلیل گرمی هوا در حیاط منزل ویلایی‌اش زیر درخت نشسته بوده که به یکباره زمین دهان باز کرده و وی و فرزند در آغوش‌اش به داخل چاه فاضلاب سقوط کرده بودند که بلافاصله نجاتگران آتش‌نشانی، اعزامی از مشهد این مرد و دخترش را که در عمق ۵ متری چاه در شرایطی ناپایدار آویزان شده بودند، فیکس کرده و به سطح زمین منتقل و از مرگ حتمی نجات دادند.

نجات مرد و دختر ۷ماهه‌اش از درون چاه فاضلاب

وی ادامه داد: این مرد به همراه فرزندش برای سیر مراحل درمان توسط تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل شده و علت دقیق این حادثه هولناک در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج