جاباما
۱۱۴۰۸۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

الکساندر آرنولد با لیورپول تمدید کرد

در آستانه آغاز فصل ۲۲-۲۰۲۱، لیورپول اعلام کرد که ترنت الکساندر آرنولد، قرارداد خود با این باشگاه را برای طولانی مدت تمدید کرده است.

ورزش سه: در آستانه آغاز فصل ۲۲-۲۰۲۱، لیورپول اعلام کرد که ترنت الکساندر آرنولد، قرارداد خود با این باشگاه را برای طولانی مدت تمدید کرده است.

باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد که ترنت الکساندر آرنولد با امضای قراردادی جدید و بلند مدت، قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کرده است.

الکساندر آرنولد تاکنون در ۱۷۹ مسابقه برای قرمزها به میدان رفته و یکی از مهره های کلیدی یورگن کلوپ در قهرمانی فصل ۲۰-۲۰۱۹ در لیگ برتر و پایان دادن به ۳۰ سال انتظار لیورپولی ها برای قهرمانی در انگلیس بود.

این مدافع راست ۲۲ ساله که نخستین بار در سال ۲۰۱۶ برای قرمزها به میدان رفت، در آستانه فصل جدید آینده خود را برای چندین سال دیگر به لیورپول گره زده است.

الکساندر آرنولد که به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شده بود، پیش از آغاز رقابت های یورو ۲۰۲۰ دچار مصدومیت شد تا این تورنمنت را از دست بدهد.

مدافع جوان لیورپول درباره تمدید قرارداد خود گفت: "من افتخار می کنم که این فرصت به من داده شد و باشگاه با تمدید قرارداد اعتماد خود را به من نشان داد، بنابراین امضای این قرارداد برای من حتی نیاز به یک لحظه فکر کردن هم نداشت.

وضعیتی که باشگاه در آن قرار دارد و جایی که من در دوران بازی حرفه ای خود هستم همیشه گزینه خوبی برای من بوده است. اینکه قراردادم را تمدید کنم و مطمئن شوم مدت زمان طولانی تری اینجا هستم همیشه چیز خوبی است. من واقعا خوشحالم.

لیورپول تنها باشگاهی است که من شناخته ام، پس اینجا بودن برای این مدت و تمدید قرارداد برای اینکه مدت بیشتری اینجا باشم برای من و خانواده ام چیز فوق العاده ای است.

امضای قرارداد با لیورپول همیشه لحظه ای پرافتخار برای من است. اینکه باشگاه و کارکنان به من اعتماد کرده اند احساس بسیار فوق العاده ای است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج