جاباما
۱۱۴۰۸۷۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کرونای دلتا مانند آبله مرغان مسری است

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا اعلام کرد گونه دلتای کرونا مانند بیماری آبله مرغان مسری است.

ایرنا: مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا اعلام کرد گونه دلتای کرونا مانند بیماری آبله مرغان مسری است.

این مرکز روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد گونه دلتا می تواند از طریق افراد واکسینه شده نیز به دیگران منتقل شود و بیش از گونه های قبلی می تواند موجب بیماری شود.

کرونای دلتا مانند آبله مرغان مسری است

بر اساس اعلام مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا ، در افراد مبتلا به گونه دلتای کرونا، احتمال بیماری شدید و مرگ آنها ۱۰ برابر بیشتر از گونه های قبلی است.

روزنامه واشنگتن پست با بیان این مطالب گزارش داد دانشمندان مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا از تحقیقات جدید آنقدر نگران بودند که راهنمای افراد واکسینه شده را تغییر دادند.

یک مقام بهداشت فدرال گفت داده ها و مطالعات ذکر شده در سند نقش اساسی در توصیه های تجدید نظر شده دارد که به همه افراد واکسینه شده یا غیر واکسیناسیون توصیه می شود در شرایط خاصی در محیط های عمومی از ماسک استفاده کنند.

روشل والنکسی مدیر مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا روز پنجشنبه بطور خصوصی به اعضای کنگره در این باره گزارش داده است.

به گفته یک مقام بهداشتی فدرال که خواست نامش بیان نشود، به رغم موارد نادر، افراد واکسینه شده ممکن است ویروس را منتقل کنند.

نرخ واکسیناسیون در ایالات متحده به رغم برخورداری از واکسن های متعدد، متنوع و رایگان، به علت انتشار پیام های ضد تزریق واکسن و اطلاعات ضد نقیض و مبهم و در نهایت تشدید بی اعتمادی عمومی به نیات رهبران آمریکا و همچنین تردید نسبت به کیفیت واکسن ها، پایین تر از دیگر کشورهای برخوردار جهان قرار دارد.

به دنبال شیوع ویروس سویه دلتا کرونا در آمریکا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دستورالعمل کرونا خود را برای مدارس به روزرسانی کرد و همه افراد بالای ۲ سال را تشویق کرد که از ماسک صورت استفاده کنند حتی اگر کاملاً واکسینه شده اند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا نیز روز پنجشنبه به وقت محلی افزود: ما می توانیم و باید پاییز امسال مدارس را به صورت تمام وقت باز کنیم، این از نظر روحی و روانی برای فرزندان ما بهتر است و ما نمی توانیم یک سال دیگر دانش آموزان را از کلاس خارج کنیم. هر مدرسه ای باید باز باشد و ما ابزارهایی را در اختیار آنها قرار می دهیم تا بتوانند با خیال راحت این کار را انجام دهند.

بایدن همچنین به بودجه ۱.۹ تریلیون دلاری طرح امداد و نجات آمریکا که به مدارس اجازه می دهد سیستم های تهویه بهتری داشته باشند، اشاره کرد و گفت: هنگامی که واکسن های کرونا برای اولین بار در بهار در دسترس عموم مردم قرار گرفت، معلمان از طریق وزارت آموزش اولویت بندی شدند.

رییس جمهوری آمریکا افزود: نزدیک به ۹۰ درصد از مربیان و کارکنان مدارس واکسینه شده اند و بر اساس داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، تقریباً ۱۰ میلیون آمریکایی بین سنین ۱۲ تا ۱۸ واکسن دریافت کرده اند. کودکان زیر ۱۲ سال هنوز واجد شرایط واکسن نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج