جاباما
۱۱۴۰۸۸۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش نویدکیا به قهرمانی پرسپولیس

سرمربی تیم سپاهان قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.

خبرآنلاین: سرمربی تیم سپاهان قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از برتری تیمش در هفته پایانی لیگ مقابل استقلال در کنفرانس خبری این دیدار گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. در نیمه اول بازی جذابی را شاهد نبودیم. شاید موقعیت‌هایی وجود داشت اما بازی مورد انتظار من انجام نشد. در خیلی از اوقات سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما در نیمه اول نتوانستیم آن طوری که می‌خواستیم بازی کنیم اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و توانستیم عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم و از فرصت‌های خود استفاده کنیم. بازی نیمه دوم برای من بسیار جذاب بود و خیلی خوشحالم که سه امتیاز بازی را توانستیم به دست آورم اما از یک نظر نایب قهرمان لیگ برتر شدیم.

محرم نویدکیا درباره آینده مربی‌گری خود گفت: من نمی‌توانم خیلی از خودم تعریف کنم. من روزهای سختی در ابتدای کار داشتم اما در ادامه شرایط بهتر شد. باید از همکاران خود مثل آقای مرزبان تشکر کنم. ما از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار بودیم و آن‌ها کمک زیادی به من کردند. روزهای سختی در انتظار من است و در سپاهان انتظارات بالایی وجود دارد و امیدوارم که بتوانم انتظارات را برآورده کنم. من معتقدم برنده بودن با موفق بودن تفاوت دارد و امیدوارم همکاران من سال آینده هم به من کمک کنند.

سرمربی سپاهان درباره نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: تیم من از هفته دهم تا بیستم یک آمار فوق‌العاده داشت و بازیکنان من عالی بازی کردند. الان ۳ بازیکن من به اروپا می‌روند و امیدوارم بروند و دیگر برنگردند. امیدوارم هر سال بتوانم شرایطی برای تیمم فراهم کنم که بتوانم بازیکنانم را به اروپا بفرستم. اگر بتوانم چند جوان در فوتبال ارتقا دهم، کار خوبی انجام خواهم داد. به تیم پرسپولیس هم تبریک می‌گویم و امیدوارم در فصل‌های آینده این رقابت وجود داشته باشد.

او درباره شرایط سپاهان گفت: من طبق قراردادی که دارم، باید کارم را ادامه دهم. من اگر هر روزی حس کردم، کسی بهتر از من برای مربی‌گری سپاهان وجود دارد، کنار می‌روم. من سپاهان را قلبا دوست دارم. نمی‌گویم مجانی کار می‌کنم و برای کار خود پول می‌گیرم. ما با بازیکنان در حال مذاکره هستیم و حتی به مدیر برنامه های کی‌روش استنلی هم پیام دادیم. این هم باید در نظر گرفت نرخ دلار در ایران بسیار زیاد است و اگر مدیر برنامه این بازیکن از خواسته خود پایین بیاید، شاید توافقاتی صورت بگیرد. باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. من هم دیدگاه‌های خود را به باشگاه منتقل می‌کنم. من خیلی اعتقاد به تغییرات ندارم اما باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد و شاید بازیکنان با پیشنهادهای بهتری روبه‌رو شوند. بازیکنان حق دارند از موقعیت‌شان استفاده کنند و مشکلی برای جدایی بازیکنان ندارم. من بازیکنان خود را دوست دارم و از کار کردن با آن‌ها لذت می‌برم.

او درباره عملکرد داوری گفت: ما اگر واقع‌بینانه درباره فوتبال حرفه‌ای حرف بزنیم و درباره نیمکت‌ها در سه هفته گذشته صحبت کنیم، باید به این نتیجه برسیم که یک مشکلاتی داریم. من این روش را انتخاب کردم و تا آن‌جایی که در توانم باشد، سر حرفم باقی می‌مانم. بارها پیش آمده از داوری سود یا ضرر کردیم و نمی خواهم از آن مربی‌هایی باشم که تا دقیقه ۹۰ از داوری ناراضی باشم و پس از این که تیمم به پیروزی رسید از داوری صحبتی نکنم. به نظر من باید این تفکر در فوتبال ما جا بیفتد. ما باید اینقدر قوی باشیم که موقعیت‌های خوب درست کنیم و به پیروزی برسیم و مشکلی نداشته باشیم.

نویدکیا در پایان گفت: من از رییس کارخانه فولاد مبارکه تشکر می‌کنم که همکاری خوبی با هیات مدیره داشتند. این ریسک بزرگی بود که تیم سپاهان را به کسی بدهند که مدرک مربی‌گری ندارد و باید از آن‌ها تشکر کنم. دوست دارم از تمام کارمندان و کارگران فولاد مبارکه تشکر کنم که موفقیت سپاهان حاصل تلاش آن‌هاست و از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم و امیدوارم موقعی برسد که از خود فوتبال لذت ببریم و خوشی‌های ما معطوف به حاشیه‌های فوتبال نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      موفق باشی محرم خان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای کیروش دلار نداری برای مقانلو دارید!!!

    • بدون نام

      مربی فهیم و با کلاس ورزش یعنی همین محرم نوید کیا

    • بی اعصاب

      پرسپولیسیم و دوست دارم محرم

    • رابین

      به عنوان یک پرسپولیسی از شما اقای نوید کیا تشکر میکنم و خوشحالم از وجود مربی بسیار با فهم و با ادب در لیگی که هیچ گونه ادب و متانتی وجود ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج