جاباما
۱۱۴۰۸۸۲
۱۰ نظر
۵۰۳۶
۱۰ نظر
۵۰۳۶
پ

تمام سریال‌های تازه و احتمالا جذاب نمایش خانگی

شش سریال‌ جدید در راه پخش از پلتفرم‌ها

فیلم نیوز: با شروع نیمه دوم فصل تابستان، سریال‌های جدیدی از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا منتشر خواهند شد. شش سریال در نوبت پخش قرار دارند و از هفته آینده پخش دو مجموعه جدید آغاز می‌شود. در ادامه، با این سریال‌ها آشنا شوید.

قبله عالم

تمام سریال‌های تازه و احتمالا جذاب نمایش خانگی

سریالی به کارگردانی حامد محمدی سازنده فیلم‌های کمدی «اکسیدان» و «چهار انگشت»، که در نخستین همکاری‌اش با شبکه نمایش خانگی هم سراغ یک مجموعه طنز رفته است. این سریال که به اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین‌شاه می‌پردازد، از دهم مرداد ماه از فیلیمو منتشر می‌شود. حامد کمیلی، سام درخشانی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، سمانه پاکدل و پژمان بازغی با هنرمندی سروش صحت و... در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

خاتون

تمام سریال‌های تازه و احتمالا جذاب نمایش خانگی

یک سریال عاشقانه تاریخی؛ با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، مهران غفوریان، ستاره پسیانی، بهناز جعفری، غزل شاکری، پژمان بازغی و دیگر چهره‌های شناخته سینما و تئاتر. «خاتون» به کارگردانی و نویسندگی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، به زودی از نماوا منتشر می‌شود و از حالا بسیاری منتظر تماشای این سریال هستند.

خسوف

تمام سریال‌های تازه و احتمالا جذاب نمایش خانگی

نخستین سریال نمایش خانگی به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان، که بهار امسال مقابل دوربین رفت. سریالی عاشقانه و اجتماعی که یکی از برگ برنده هایش معرفی چندین بازیگر نوظهور و جوان است. قسمت اول سریال «خسوف» تابستان امسال از نماوا منتشر می‌شود.

جزیره

تمام سریال‌های تازه و احتمالا جذاب نمایش خانگی

دومین سریال نمایش خانگی سیروس مقدم پس از «خواب زده» که فیلمنامه آن به قلم علی طالب آبادی به نگارش درآمده است. «جزیره» به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری، درباره زنی شکست خورده در عشق است که با معشوقه خود وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شوند. در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، کاظم سیاحی، اکبر زنجانپور، امیر کاظمی، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، مینا وحید و... به هنرمندی پرداخته‌اند. «جزیره» از شهریور ماه توسط فیلیمو منتشر خواهد شد.

شبکه مخفی زنان

تمام سریال‌های تازه و احتمالا جذاب نمایش خانگی

سریالی کمدی و تاریخی که قصه آن در قرن چهاردهم شمسی روایت می‌شود. این مجموعه به طراحی محمد رحمانیان، نویسندگی محسن قرایی و کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی قرار است به زودی از پلتفرم نماوا منتشر شود. لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، حمید فرخ نژاد و مهدی هاشمی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

میدان سرخ

تمام سریال‌های تازه و احتمالا جذاب نمایش خانگی

سریالی در ژانر اکشن که ابتدا قرار بود زمستان سال گذشته از فیلیمو منتشر شود، اما به دلیل برخی حواشی و تغییرات، زمان پخش آن به تعویق افتاد. این سریال ابتدا توسط ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم «آااادت نمی‌کنیم» مقابل دوربین رفت، سپس بهرام بهرامیان جایگزین او شد و به تازگی خبر رسیده کمال تبریزی به دلیل ابتلای بهرامیان به کرونا آن را کارگردانی می‌کند. در این مجموعه، حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، رضا یزدانی، ستاره اسکندری به ایفای نقش پرداخته‌اند. «میدان سرخ» تا اواخر تابستان از فیلمیو پخش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر این نمایش خانگی سود داره همه زدن تو این کار اونم با بازیگرهای که میلیاردی پول میگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی که گندش در بیاد وایسید

    • بدون نام

      از همه مهمتر جیران

      پاسخ ها

      • م.ح

        آره جیران به این مهمی رو چرا نذاشتن...

    • بدون نام

      پس کو سریال جیران؟

    • ali

      سلام من یه سوال دازم الان که هزینه اشتراک نماوا و فیلیمو خیلی زیاد شده همه از طریق کانالهای تلگرامی رایگان فیلم ها رو دانلود میکنن پس چطور این دو پلتفرم درآمد وسود آوری دارن؟برترین ها شما جواب این سوال رو میدونید؟یا کسی از دوستان جواب این سوال رو میدونه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب چند نفری و دنگی اشتراک می‌گیرند

      • ***

        والا منم هر کیو میشناسم از تلگرام دانلود میکنه .

      • بکبختبخبوقوخف

        من با پسر خاله ام اشتراک گرفتیم
        در اصل بخوای بدونی من خبردار شدم که اشتراک خریده منم گفتم یوزر و پسوردتو بده به من وگرنه من ‌که پول ندادم چون قیمتش بالاست من مفتی دارم نگاه میکنم

    • درخشان

      همه هم زدن تو ژانر کلاسیک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج