۱۱۴۰۹۰۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یک نماینده: به فضای مجازی خیانت نمی‌کنیم

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح صیانت از فضای مجازی هیچ کانال، سایت و پیام‌رسان داخلی و خارجی فیلتر نخواهد شد و هیچ کسب و کاری محدود یا تعطیل نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح صیانت از فضای مجازی هیچ کانال، سایت و پیام‌رسان داخلی و خارجی فیلتر نخواهد شد و هیچ کسب و کاری محدود یا تعطیل نمی شود.

حجت الاسلام«حسین جلالی» هشتم مردادماه با بیان اینکه اکثر کشورها برای اداره و مدیریت فضای مجازی قانون دارند، اظهار کرد: هیچ کشوری هرج و مرج در فضای مجازی را تحمل نمی کند.

وی با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی در ایران گفت: این طرح، صیانت از فضای مجازی بوده و نه خیانت به فضای مجازی و در واقع مصونیت فضای مجازی است، نه محدودیت فضای مجازی.

جلالی تأکید کرد: در این طرح هیچ کانال، سایت و پیام‌رسان داخلی و خارجی فیلتر یا تعطیل نخواهد شد و هیچ کسب و کاری محدود یا تعطیل نمی شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از طرح صیانت از فضای مجازی به عنوان طرح حمایت از حقوق شهروندان و دفاع از آنها نام برد و افزود: حفظ اطلاعات و اسرار فردی، جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات و حفظ حیثیت مردم در فضای مجازی از ویژگی های این طرح است.

وی در ادامه توضیح داد: البته هنوز هیچ قانونی در این خصوص وضع نشده و تا رسیدن به قانون راه طولانی وجود دارد و آنچه که روز چهارشنبه در مجلس تصویب شد، مبنی بر این است که کمیسیون مشترک از متخصصین و صاحب‌نظران در این حوزه تشکیل شود و با مشورت کارشناسان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خارج از مجلس و بررسی موارد مشابه در کشورهای خارجی برای قانونمندسازی فضای مجازی، برنامه‌ریزی کنند.

جلالی در پایان متذکر شد: به‌عنوان‌ نماینده حامی این طرح، به مردم کشورمان قول خواهم داد، که این طرح استفاده هرچه بهتر و بیشتر مردم و جوانان خوبمان را در فضای مجازی فراهم و تضمین خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج