۱۱۴۰۹۵۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نه، سیدجلال قصد خداحافظی ندارد

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس می‌گوید یک فصل دیگر قرارداد دارد و با توجه به احساس خوبی که دارد به خداحافظی فکر نمی‌کند.

خبرورزشی: سیدجلال فصل گذشته و در بازی با همین پیکان در دقیقه ۹۳ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد اما نه اعتراض کرد و نه مصاحبه‌ای علیه کسی انجام داد. سیدجلال با ۱۱۵ بازی ملی در دقیقه ۸۸ دیدار هفته پایانی لیگ برتر با سرعت هر چه تمام‌تر به سمت زمین دوید و در دقیقه ۹۳ دروازه تیمش را از خوردن گل نجات داد.

مردی که جدای از بازی‌های درخشان و استمرار چندین ساله در خوب بودن به لحاظ فنی، یک نمونه ایده‌آل برای بستن بازوبند کاپیتانی است که بدون حاشیه تمام قواعد مربوط به رهبری بازیکنان در میدان و حتی بیرون میدان را رعایت می‌کند. سیدجلال هوای نظم و انضباط را در زمین مسابقه و بیرون آن دارد.

یحیی گل محمدی نیز خوب او را می‌شناسد و به همین خاطر هم از او به عنوان رهبر تیمش یاد می‌کند. محمدرضا احمدی گزارشگر بازی پرسپولیس و پیکان از سیدجلال حسینی درباره قهرمانی در لیگ بیستم، پرسید که او گفت: «خدا را شکر می‌کنم و خیلی خوشحالم. این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امسال سال آنهاست چون به خاطر شرایط نتوانستند به ورزشگاه بیایند. یکی از بهترین جام‌ها بود چون یک رقیب سرسخت مثل سپاهان داشتیم که تا روز آخر آمدند.» همچنین کاپیتان پرسپولیس درباره ادامه همکاری‌اش با این تیم یا خداحافظی اش گفت: امیدوارم هواداران خوشحال باشند. این چند سال سخت گذشت. من یکسال قرارداد دارم باید ببینم چطور می‌شود.

شاید برخی ها پس از دیدن مصاحبه سید جلال حسینی تصور کردند کاپیتان پرسپولیس ممکن است پیش از شروع لیگ بیست و یکم برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند اما...

یکی از نزدیکان سید جلال حسینی به خبرورزشی گفت: «سیدجلال هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و یحیی گل‌محمدی هم او را برای فصل آینده می‌خواهد. از طرفی دیگر سیدجلال احساس خوبی دارد و در تمرینات و مسابقات تیمش هم عملکرد خوبی داشته و همه دیدند در همین فصل چه گل های حساس و مهمی را زد. بنابراین دلیلی برای خداحافظی نمی‌بیند.»

به نظر هم می‌رسید سیدجلال حسینی تصمیمی برای خداحافظی در پایان لیگ بیستم نداشته باشد اما شاید با توجه به در پیش بودن جشن قهرمانی پرسپولیس و فضای استادیوم خیلی فرصت برای توضیح دادن به محمدرضا احمدی نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فری

      انشاالله قهرمانی ششم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج