جاباما
۱۱۴۱۰۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رکورد تازه سپاهان در لیگ برتر

سپاهان با کسب ۶۵ امتیاز از قهرمانی باز ماند، اما رکورد تازه‌ای ثبت کرد.

ایسنا: لیگ بیستم پس از پایان دیدارهای هفته‌ سی ام به پایان رسید و پرسپولیسی‌ها با برتری مقابل پیکان توانستند به پنجمین قهرمانی متوالی خود دست پیدا کنند. سپاهان رقیب جدی پرسپولیس نیز تا آخرین لحظه کم نیاورد اما به دلیل اختلاف امتیازی که با پرسپولیسی‌ها داشتند از کسب عنوان قهرمانی باز ماندند. شاگردان محرم نویدکیا در آخرین دیدار خود توانستند استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهند و با ۶۵ امتیاز عنوان نائب قهرمانی را به دست آوردند.

به دست آوردن ۶۵ امتیاز می‌توانست سپاهان را قهرمان لیگ کند اما این پرسپولیس بود که توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. در فصل‌هایی که لیگ با ۱۶ تیم برگزار شده است هیچ تیم نائب قهرمانی نتوانست به ۶۵ امتیاز دست پیدا کند و نکته قابل توجه این است که سپاهانی‌ها با این امتیاز می‌توانستند در لیگ‌های هجدهم، هفتدهم، پانزدهم و سیزدهم عنوان قهرمانی لیگ را به دست آوردند.

سپاهانی‌ها حتی از تیم خودشان که در لیگ چهاردهم به قهرمانی رسید، شش امتیاز بیشتر کسب کردند که یک رکورد تازه است و نشان از عملکرد قابل توجه این تیم دارد.

بیشترین امتیازی که سپاهان مقابل یک تیم در این فصل از رقابت‌ها از دست داده‌، دیدارهای رفت و برگشت با نفت مسجدسلیمان بوده است. آن‌ها در مسجدسلیمان شکست خوردند و در نقش جهان متوقف شدند تا این امتیازات از دست رفته حسرت بزرگی در رسیدن به قهرمانی این تیم باشد. محرم نویدکیا که در اواخر فصل گذشته سرمربی‌گری سپاهانی‌ها را به عهده گرفت و هر چند در ابتدای فصل فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد اما در کل عملکرد درخشانی با این تیم داشت.

با این وجود سپاهانی‌ها می‌توانند با تجربه بیشتر و شرایط بهتری نسبت به این فصل از رقابت‌ها لیگ فصل آینده را شروع کنند و مدعی تر از گذشته پا به این مسابقات بگذارند. کاری که بعید به نظر نمی‌رسد و این تجربه می‌تواند آن‌ها را به موفقیت برسانند. تیمی که باید سرش را بالا بگیرد و امیدوار به آینده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج