۱۱۴۱۰۵۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جام یدکی و حسرت سپاهانی‌ها از لمس آن

در حالیکه دو جام برای اهدا به تیم قهرمان لیگ برتر آماده شده بود، در نهایت این پرسپولیس بود که قهرمان شد و تنها حسرت برای سپاهانی‌ها باقی ماند.

ورزش سه: سپاهان یکی از شایسته ترین تیم های نائب قهرمان لیگ بود. تیمی که توانست ۶۵ امتیاز کسب کند و در ۱۷ دوره از ۲۰ دوره گذشته لیگ برتر، آنها می توانستند با این تعداد امتیاز جام قهرمانی را بالای سر ببرند اما این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس ۲ گام از آنها جلوتر بود و با ۶۷ امتیاز قهرمان شد.

قطعا محرم نویدکیا و شاگردانش حسرت امتیازات از دست رفته ابتدای فصل را می خورند. به طور مثال، تیم نفت مسجدسلیمان که تا روز پایانی برای بقا تلاش می کرد، ۴ امتیاز از سپاهان گرفت و یا تیم سقوط کرده ماشین سازی در تبریز، موفق به متوقف کردن زردپوشان اصفهانی شد و همین امتیازاتی که از چنگ آنها پرید، برابر شد با پریدن جام و پرواز آن به سمت پرسپولیسی ها.

در روز پایانی رقابت های لیگ برتر و از آنجایی که هر دو تیم شانس کسب عنوان قهرمانی را داشتند، دو جام توسط سازمان لیگ در استادیوم های آزادی و شهرقدس تعبیه شد تا پس از مشخص شدن تکلیف لیگ بیستم، به تیم قهرمان داده شود که یکی از این جام ها پیش از آغاز بازی استقلال و سپاهان در زمین ورزشگاه آزادی تعبیه شد.

جام یدکی و حسرت سپاهانی‌ها از لمس آن

جام یدکی و حسرت سپاهانی‌ها از لمس آن

جام یدکی که سپاهانی ها پیش از آغاز بازی و پس از پایان آن، تنها از کنارش رد شدند و دستشان به آن نخورد. جامی که شاید بتوان گفت در یکی از معدود لیگ های برگزار شده فوتبال ایران، هر دو تیم اول و دوم شایسته رسیدن به آن بودند ولی در فوتبال و همه ورزش ها، قهرمانی تنها برای یک تیم و یک نفر است و سپاهان با وجود ارائه بازی های خوب با محرم نویدکیای جوان و آینده دار، نتوانست جام طلایی را بالای سر ببرد. اتفاقی که شاید خیلی زود برای آنها رخ بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج