جاباما
۱۱۴۱۰۸۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصویری واقعی از گلکسی واچ ۴ سامسونگ لو رفت

انتظار می‌رود سامسونگ سری ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch۴ خود را در رویداد بعدی گلکسی آنپکد که قرار است ۱۱ آگوست برگزار شود، معرفی کند. از ماه ژانویه بود که اولین اطلاعات را در مورد این ساعت‌های هوشمند شنیدیم. شش ماه پس از آن و بعد از شایعات فراوان و لو رفتن مشخصات فنی دستگاه، بالاخره اکنون می‌توانیم یکی از مدل‌های سری واچ ۴ را در دنیای واقعی ببینیم.

کلیک: انتظار می‌رود سامسونگ سری ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch۴ خود را در رویداد بعدی گلکسی آنپکد که قرار است ۱۱ آگوست برگزار شود، معرفی کند. از ماه ژانویه بود که اولین اطلاعات را در مورد این ساعت‌های هوشمند شنیدیم. شش ماه پس از آن و بعد از شایعات فراوان و لو رفتن مشخصات فنی دستگاه، بالاخره اکنون می‌توانیم یکی از مدل‌های سری واچ ۴ را در دنیای واقعی ببینیم.

هر چند پیش‌تر توانسته بودیم اسمارت‌واچ‌های سری Galaxy Watch۴ سامسونگ را به صورت رندر شاهد باشیم، اما این اولین بار است که به لطف تصاویر زنده که توسط وب‌سایت۹۱Mobiles به اشتراک گذاشته شده‌اند آن را در دنیای واقعی و در حین کار مشاهده می‌کنیم.. طبق اعلام این رسانه، ساعت‌های هوشمند نشان داده شده در تصویر در واقع از مدل سامسونگ گلکسی Watch۴ Classic هستند.

تصویر منتشر شده، ساعت واچ ۴ کلاسیک سامسونگ را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای نشان می‌دهد؛ دقیقاً همان رنگ‌هایی که قبلاً به آن‌ها اشاره شده بود. بر اساس تصویر، ساعت هوشمند سامسونگ دارای یک قاب چرخشی فیزیکی و دو دکمه در سمت راست است. متأسفانه اما تصویر لو رفته چیز زیادی در مورد رابط کاربری Wear OS ۳ به نمایش نمی‌گذارد.

تصویری واقعی از گلکسی واچ ۴ سامسونگ لو رفت

طبق شایعات قبلی، ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch4 Classic در سه اندازه 42-44-46 میلی‌متری وارد بازار می‌شود. این اسمارت واچ تراشه اگزینوس W920 همراه با 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی را به همراه خواهد داشت.

ویژگی برجسته این گجت پوشیدنی، سیستم عامل جدید Wear OS آن بوده که توسط گوگل، سامسونگ و Fitbit توسعه یافته است. آن طور که گمان زده می‌شود، سری آینده اسمارت واچ‌های سامسونگ گلکسی واچ 4 سرنوشت ساعت‌های هوشمند Wear OS را رقم می‌زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج