جاباما
۱۱۴۱۲۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لطیفی: مجیدی باید به قولش عمل کند و جام بیاورد

پیشکسوت استقلال گفت: سومی تیم استقلال با فرآیند یکسری اشتباهات در تمام ارکان باشگاه بوده است.

خبرگزاری برنا: علی لطیفی درباره اینکه گفته می شود استقلال قهرمانی لیگ را در نیم فصل اول از دست داد، اظهار داشت: این را قبول ندارم که استقلال نیم فصل اول قهرمانی را از دست داد. همانطور که باور دارم در نیم فصل دوم قهرمانی را از دست نداد. سومی استقلال با فرآیند یکسری اشتباهات در تمام ارکان باشگاه بوده است.

استقلال در ابتدای فصل بهترین تیم چند سال اخیرش را داشته است و از همه تیمها که امروزه قهرمان و نایب قهرمان شدند و چهارم و پنجم شدند پتانسیل بالاتری داشت. استقلال به لحاظ بازیکنان خوبی که جذب کرد و نیروهای خوبی که در اختیار داشت به نظر من بهترین بود. یعنی محمود فکری در آن تاریخ کار بزرگی که به همراه مدیریت کردند این بود که اجازه ندادند مانند فصل گذشته یا فصول گذشته شاکله تیم کاملا از هم بپاشد و مجدد یک تیم جدید دیگری را بخواهد کنار هم قرار بدهند و بازیکنان و یا تیم دیگری را بسازند، بخاطر همین آن تیم خوب فصل گذشته را حفظ کردند و نقاط ضعفی که داشتند با بازیکنان خوب پوشش دادند.

او ادامه داد: استقلال به اعتقاد من از دست رفتن قهرمانی اش نه بخاطر نیم فصل اول بلکه بخاطر اشتباهات مجموعه باشگاه در تمام طول فصل بوده است. با وجود تمام بازیکنان خوب که استقلال در اختیار داشته است نتوانست قهرمان شود. اختلافات مدیریت و کادر فنی، نابسامانی مدیریتی و اختلاف سرمربی پیشین استقلال یعنی محمود فکری با یکسری مدیران و بازیکنان و بعد آمدن مجیدی و اختلافی که خود مجیدی با تعدادی از مدیران داشت و همه اینها وقتی که یک تیمی سیستم مدیریتی آن این همه بهم ریخته می شود خواه و نخواه روی بازیکنان و روند فنی تیم تاثیر می گذارد.

لطیفی در ادامه گفت: به اعتقاد من نمی توانیم بگوییم فقط در نیم فصل اول یا نیم فصل دوم اشتباهاتی صورت گرفته بلکه در تمام فصل به نظر من اشتباه صورت گرفته و کارهای خوب انجام شده و هم اشتباهات صورت گرفته است و نتیجه و ماحصل این اتفاقات و اشتباهات باعث شد که تیم خوب استقلال در رده سوم قرار بگیرد که اصلا جایگاه خوبی برای استقلال نیست.

او درباره اینکه آیا می توان به فرهاد مجیدی نمره قبولی داد، خاطرنشان کرد: من اعتقادم این است که فارغ از این که ما به عنوان پیشکسوت و کارشناس و رسانه بخواهیم به مجیدی نمره قبولی و یا رد بدهیم باید ببینیم او توقعات باشگاه و هواداران را برآورده کرده یا نه. فرهاد مجیدی در طول مدت حضورش در استقلال کارهای مثبتی انجام داده است.

یکی اینکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب عمل کرد و دوم اینکه توانست پرسپولیس را در جام حذفی شکست بدهد اما فرهاد برای اینکه دوران مربیگریش را طولانی کند چه در استقلال و یا بعد از استقلال در تیمهای دیگر نیازمند این است که جام حذفی را فتح کند. مجیدی تا اینجای کار خوب بود و تا الان عالی بوده اما فراموش نکنیم فوتبال حافظه ندارد و چون او قول داده یک جام برای استقلال بیاورد، هواداران منتظرند که به وعده اش عمل کند.

لطیفی با اشاره به دیدار استقلال و گل گهر بیان کرد: فرهاد مجیدی در جام حذفی بازی مهمی با رقیب خود دارد. باید این را بپذیریم که مجیدی با قلعه نویی چالش دارد و بردن در این بازی برایش بسیار مهم است. فرهاد اگر بتواند ۲ بازی نیمه نهایی و فینال را ببرد نمره عالی است و کامل خوب است اما اگر اتفاق دیگری رخ دهد فراموش می شود که او در این فصل سخت چه کرده و چقدر خوب بوده است چون استقلالی ها فقط قهرمانی می خواهند و تشنه قهرمانی هستند و از مجیدی و تیمش جام می خواهند.

مهاجم اسبق استقلال افزود: حتی اگر استقلال قهرمان جام حذفی نشود نباید تغییری در کادرفنی رخ دهد. چون مجیدی زمانی آمد که تیم را خودش نبسته بود و سلیقه خودش نبود اگر قهرمان نشود باید حفظ شود چون به خوبی از استقلال شناخت دارد و اگر امسال خودش تیمش را ببندد قطعا اتفاقات بهتری برای استقلال رخ می دهد. مجیدی حق دارد از باشگاه همه نفرات حفظ شوند. او نگران تیمش است و بازیکنانی را می خواهد که الان به خوبی با خلق و خو و روحیات آنها آشنا است. او حق دارد همه نفرات خود را بخواهد و باشگاه هم باید خواسته های سرمربی را به طور کامل برآورده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج