جاباما
۱۱۴۱۲۰۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جدول پخش سریال‌های تلویزیون روی اعصاب مردم

پس از مجموعه «یاور»، «رعد و برق» و «کلبه‌ای در مه»، سریال «دودکش ۲» نیز پخش نامنظمی داشته است.

روزنامه خراسان: پس از مجموعه «یاور»، «رعد و برق» و «کلبه‌ای در مه»، سریال «دودکش ۲» نیز پخش نامنظمی داشته است.

جدول پخش سریال‌های تلویزیون روی اعصاب مردم

تصویربرداری سریال ‌های تلویزیون همزمان با پخش، انجام مراحل فنی آن‌ها تا آخرین لحظات قبل از روی آنتن رفتن یا پخش مسابقات فوتبال باعث شده نظم پخش سریال‌ها به ‌هم بریزد و مجموعه‌ های تلویزیونی به موقع به پخش نرسند یا حتی روی آنتن نروند. این اتفاق جمعه‌ شب برای چندمین بار درباره سریال «دودکش» رخ داد و به دلیل آماده نبودن قسمت 24، بازپخش قسمت 23 روی آنتن رفت. از ابتدای سال برای شمار زیادی از سریال‌های تلویزیون نیز این اتفاق رخ داده است و سریال‌ها پخش نامنظمی داشته‌اند.

کنداکتور نامنظم رمضانی

نوروز امسال مجموعه «گاندو 2» ساخته جواد افشار، در آخرین لحظات جایگزین مجموعه کمدی «بوتیمار» شد و به عنوان سریال نوروزی شبکه 3 روی آنتن رفت. این مجموعه طبق روال شبکه 3 ساعت 20:45 روی آنتن می‌رفت، اما به عنوان مثال قسمت پنجم این سریال با تاخیر طولانی به آنتن رسید. تصویربرداری تقریبا نیمی از «گاندو 2» انجام نشده بود، به همین دلیل 13 قسمت از آن نوروز 1400 روی آنتن رفت و قسمت‌های باقی‌مانده به زودی پخش خواهد شد. در ماه رمضان نیز مخاطبان شاهد بی‌نظمی زیادی در پخش سریال‌ها بودند.

مجموعه «یاور» به دلیل آماده شدن ویژه ماه رمضان، همزمان با دو کارگردان و دو گروه تصویربرداری می‌شد. این سریال در ماه رمضان چند بار با تاخیر روی آنتن رفت و با مجموعه «بچه مهندس 4» تداخل پیدا کرد. سریال «رعد و برق» ساخته بهروز افخمی نیز پخش بسیار نامنظمی داشت. این مجموعه همزمان با دیگر سریال‌های رمضانی پخش نشد و پس از پخش قسمت اول، قسمت دوم به دلیل آماده نبودن روی آنتن نرفت. در اقدامی عجیب شبکه 5 تصمیم گرفت به دلیل تصویربرداری و مراحل فنی نیمه ‌تمام سریال، این مجموعه را از کنداکتور خارج و «رعد و برق» را در زمان دیگری روانه آنتن کند.

پخش نامنظم «کلبه‌ای در مه» و «دودکش ۲»

به تازگی سریال «کلبه‌ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان به دلیل همزمانی با مسابقات یورو 2020، پخش بسیار نامنظمی داشته است.

این مجموعه بعضی شب‌ها به طور کلی پخش نشد و بعضی شب‌ها نیز به جای 20:45، ساعت 22:30 و همزمان با «دودکش 2» روی آنتن رفت. به این ترتیب «کلبه‌ای در مه» چندان دیده نشد. جدیدترین نمونه بی‌نظمی در کنداکتور مربوط به سریال «دودکش 2» است که تصویربرداری آن نیز همزمان با پخش ادامه دارد. ابتدا اعلام شد این سریال از پنجم تیرماه پخش خواهد شد، اما با تاخیر سه روزه از هشتم تیر به آنتن رسید. در حالی که پنج‌شنبه ‌شب خلاصه قسمت‌های «دودکش 2» پخش شده بود، قسمت جدید این مجموعه جمعه ‌شب به دلیل آماده نبودن، روی آنتن نرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج