جاباما
۱۱۴۱۲۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شیائومی می‌میکس ۴ از راه می‌رسد

هفته‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل بعدی گوشی می‌میکس شیائومی هستیم و حالا اطلاعات رسمی درباره آن منتشر شده. به گفته شیائومی باید منتظر عرضه می‌میکس ۴ با رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ باشیم.

دیجیاتو: هفته‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل بعدی گوشی می میکس شیائومی هستیم و حالا اطلاعات رسمی درباره آن منتشر شده. به گفته شیائومی باید منتظر عرضه می میکس ۴ با رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ باشیم.

شیائومی می‌میکس ۴ از راه می‌رسد

در کنار این گوشی هوشمند، بسیاری منتظر معرفی رابط کاربری جدید شیائومی موسوم به MIUI 13 هم هستند. تا به امروز چندین گزارش درباره ویژگی‌ها، تاریخ عرضه و همچنین دستگاه‌های دریافت‌کننده آن منتشر شده. برخی منابع از عرضه گوشی می میکس ۴ با این رابط کاربری خبر داده بودند، اما حالا شیائومی آن‌ها را رد کرده است.

شیائومی می‌میکس ۴ از راه می‌رسد

روابط عمومی شیائومی، «وانگ هوآ» با تکذیب این ادعاها گفته توسعه‌دهندگان هنوز مشغول کار روی رابط کاربری جدید این کمپانی هستند تا تجربه کاربری مناسبی را ارائه کند. با توجه به چنین موضوعی، مدتی طول می‌کشد تا رابط کاربری MIUI ۱۳ از راه برسد.

این گفته شیائومی در راستای اطلاعات یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station» قرار می‌گیرد. طبق اعلام این منبع، تا چند وقت آینده محصولات جدید شیائومی مانند می میکس ۴ بطور پیش فرض با رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ وارد بازار می‌شوند.

شیائومی می‌میکس ۴ از راه می‌رسد

اگرچه انتظار می‌رود می میکس ۴ در ماه جاری میلادی معرفی شود، اما احتمالا رابط کاربری MIUI 13 دیرتر از این تاریخ از راه می‌رسد. انتظار می‌رود این رابط کاربری جدید برای تمام دستگاه‌های شیائومی با عمر دو سال منتشر شود.

در این رابط کاربری با قابلیت‌های جدیدی مانند پنجره شناور برای بازی‌ها و رم مجازی روبه‌رو می‌شویم. شیائومی در MIUI 13 حداکثر ۳ گیگابایت رم مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، شیائومی می میکس ۴ با مشخصات فنی قدرتمندی از راه می‌رسد. انتظار می‌رود این دستگاه به نمایشگر خمیده ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود. علاوه بر این، پرچمدار آینده شیائومی از دوربین سلفی زیر نمایشگر هم بهره می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج