۱۱۴۱۲۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بابت همه صیانت هاتون مرسی!

تصویری از «هیجان و ذوق زدگی برخی نمایندگان در صحن علنی مجلس هنگام اعلام رای آوردن طرح صیانت از فضای مجازی» دست به دست شد.

شهرآرا: تصویری از «هیجان و ذوق زدگی برخی نمایندگان در صحن علنی مجلس هنگام اعلام رای آوردن طرح صیانت از فضای مجازی» دست به دست شد.

بابت همه صیانت هاتون مرسی!

اگر نمی‌دانید چرا باید بابت این طرح خوشحال باشید، به دلایل زیر توجه کنید:

الان هر ایرانی ده تا ایمیل دارد که رمز و نام کاربری ۹ تای آن‌ها را فراموش کرده است. با ملی شدن اینترنت، هر کسی فوقش یک ایمیل خواهد داشت که برای ساخت آن باید علاوه بر کپی برابر اصل همه مدارک شناسایی، پانصدهزار تومان پول واریز کند و به نزدیک‌ترین دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کند، بی شک ایمیلی که به این سختی به دست بیاید، به آسانی رمز آن از یاد نخواهد رفت!

در اینترنت ملی به جای اینکه سرعت اینترنت خودمان را با بقیه کشور‌ها مقایسه کنیم، اینترنت استان خودمان را با بقیه استان‌ها مقایسه می‌کنیم و از اینکه می‌بینیم سرعت اینترنتمان از هیچ استانی کمتر نیست به خودمان می‌بالیم.

بابت همه صیانت هاتون مرسی!

این روز‌ها هر چقدر هم اینترنت را بالا و پایین کنید باز هم خبر‌های بد زیادی را خواهید دید. در طرح صیانت، از اعصاب شما صیانت خواهد شد و خبر‌های بد کمتر و خبر‌های خوب بیشتر به گوش شما خواهد رسید. خلاصه در اینترنت هم مثل صدا و سیما همه چیز زیبا می‌شود و تناقضی بین این ۲  نخواهد بود.

کشورمان به مقصد گردشگری برای کسانی در دنیا تبدیل خواهد شد که می‌خواهند اعتیاد خود را به فضای مجازی کنار بگذارند. اکنون یک شور و شوق کاذب در ما برای اینترنت وجود دارد که با طرح صیانت این شوق کاذب از بین خواهد رفت و مثل الان به اینترنت اهمیت نخواهیم داد. اگر در حال وقتی برق می‌رود ناراحت می‌شویم که اینترنتمان نیز هم زمان قطع می‌شود، ولی بعد از طرح صیانت، ناراحت نیستیم که چرا اینترنتمان هم قطع خواهد شد. دیگر کسی انگیزه‌ای برای استفاده و هک کردن مودم وایفای شما نخواهد داشت.

اگر یک روز بعد از خرید بسته یک ماهه، پیامک «شما ۸۵ درصد حجم خود را استفاده کردید» می‌آید، ولی با اجرای طرح، این اشتیاق کاذب برای استفاده از اینترنت از بین می‌رود و بسته یک ماهه اینترنت را می‌توان تا ۲ ماه هم استفاده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج