۱۱۴۱۲۸۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عربشاهی: این قهرمانی پرسپولیس خیلی چسبید

پیشکسوت پرسپولیس نظر جالبی در خصوص ماندن یا رفتن بازیکنان این تیم دارد.

میزان: ضیاء عربشاهی در خصوص ثبت پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: از نیم فصل می‌دانستم که پرسپولیس با این نفرات و با این کادرفنی قهرمان می‌شود. زمانی که در نیم‌فصل نقاط ضعف تیم پوشش داده شد تقریباً به قهرمانی ایمان داشتم.

وی ادامه داد: پرسپولیس شخصیت قهرمانی را داشت و به این مقام هم رسید. واقعاً این قهرمانی پرسپولیس خیلی چسبید البته باید به سپاهان هم تبریک بگویم که سایه به سایه پرسپولیس آمد و رقیب سرسختی بود. هرچند در زمان ما و در دهه ۶۰ پرسپولیس ۵ بار پشت سر هم قهرمان باشگاه‌های تهران که آن موقع بالاترین سطح فوتبال ایران بود شد، اما این رکورد و این قهرمانی یک مزه دیگر داشت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد احمد نوراللهی در فصل جاری تاکید کرد: نورالهی بازیکن بی نظیری است، زمانی که تازه به پرسپولیس آمده بود به درخشان گفتم که از او در پستی بازی کند که بیشتر نزدیک دروازه باشد. نوراللهی خیلی خوب به خط حمله اضافه می‌شود و بازیکن خوبی است هرچند در مقطعی از فصل کمی بی انگیزه بود، اما واقعا تمام تلاشش را برای پرسپولیس انجام داد.

عربشاهی درباره مسئله تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به این مسئله به صورت احساسی نگاه کنیم همه بازیکنان باید قراردادشان را تمدید کنند، اما یک فوتبالیست باید به فکر آینده‌اش هم باشد. من دوست دارم همه بازیکنان بمانند، اما یک فوتبالیست به غیر از الان باید فکر ده، بیست سال آینده را هم بکند. سال ۶۲ دورتموند من را با مبلغ دو میلیون دلار می‌خواست، اگر همان زمان رفته بودم تمام زندگی‌ام تغییر می‌کرد، اما این کار را نکردم و الان حسرتش را می‌خورم.

وی ادامه داد: یک فوتبالیست باید آینده و خانواده‌اش را در نظر بگیر، اصلاً ایرادی ندارد اگر بازیکنی به خاطر مسائل مالی و آینده خودش و خانواده‌اش پرسپولیس را ترک کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش بهترین بازیکن فصل این تیم چه کسی بوده؟ گفت: از نظر من نوراللهی، امیری و عالیشاه بهترین بازیکنان پرسپولیس بودند.

عربشاهی در پایان گفت: واقعاً از برخی صحبت‌های برخی پیشکسوتان پرسپولیس در تلویزیون تعجب می‌کنم. پرسپولیس در بخش پرورش بازیکن خوب نبوده و باید بیشتر از تیم‌های پایه استفاده شود. امیدوارم این ضعف هم به زودی برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      با بابا یا بی بابا!!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج