جاباما
۱۱۴۱۳۷۵
۱۰۸ نظر
۵۰۷۴
۱۰۸ نظر
۵۰۷۴
پ

شکست تلخ والیبال ایران؛ خداحافظ المپیک

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی سی و دومین دوره بازیهای المپیک برابر میزبان مسابقات به میدان رفت و با شکست برابر این تیم از راهیابی به مرحله بعدی بازماند.

میزان: روز پنجم و پایانی دور گروهی رقابت‌های والیبال المپیک توکیو از ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز (یک‌شنبه) با برگزاری شش دیدار حساس و مهم پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های روز پایانی که برای تعیین تیم آخر صعود کننده از گروه A بود، تیم ملی ایران از ساعت ۱۵:۱۰ رو در روی تیم ملی ژاپن قرار گرفت که در پایان این جدال حساس و مهیج که پنج ست به طول انجامید این ژاپن میزبان بود که با پیروزی ۳ بر ۲ توانست ضمن حذف ایران به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

تیم ملی ایران ست‌های بازی را با امتیاز‌های ۲۱-۲۵، ۲۵-۲۰، ۳۱-۲۹، ۲۲-۲۵ و ۱۲-۱۵ واگذار کرد تا شاگردان آلکنو که کارشان را با دو برد در ابتدای بازی‌ها مقابل لهستان و ونزوئلا آغاز کرده بودن با قبول سه باخت متوالی مقابل کانادا، ایتالیا و ژاپن وداع تلخ و زودهنگامی با المپیک داشته باشند.

شکست تلخ والیبال ایران؛ خداحافظ المپیک

ست اول: ۲۵ بر ۲۱ به سود ژاپن

امتیاز نخست بازی را تیم ایران با آبشار عبادی‌پور گرفت و در ادامه موسوی با یک دفاع روی تور دیدنی ایران را ۲ بر یک از ژاپن پیش انداخت. با سروریس پرقدرت غفور، توپِ روی تور را موسوی محکم در زمین میزبان خواباند تا نتیجه ۳ بر یک شود، اما نیشیدا با تیزهوشی در توپ برگشتی بازی را به تساوی کشاند. در حالیکه داور توپ را به ژاپن داده بود، اما معروف با پافشاری بر نخوردن توپ به دست مدافعان ایران کاری کرد که ایران ۵ بر ۳ پیش بیفتد. با اینکه بازی با برتر ییک یک امتیازی ایران در جریان بود، اما با رفتن نیشیدا به سرویس هم یک امتیاز مستقیم گرفت و در ادامه عبادی‌پور دفاع شد تا ژاپن ۷ بر ۶ نتیجه را به سود خود تغییر دهد. در امتیاز ۹ بر ۹ نیشیدا این بار از غفور امتیاز سرویس گرفت. درحالیکه بازی با برتی میزبان در جریان بود غفور در دو توپ برگشتی متوالی دو امتیاز گرفت تا ایران ۱۴ بر ۱۲ پیش بیفتد و سرمربی ژاپن مجبور به درخواست زمان استراحت شود.

شکست تلخ والیبال ایران؛ خداحافظ المپیک

با رفتن ایشیکاوا به خط سرویس دریافت اول ایران به مشکل خورد و غفور و عبادی‌پور دفاع شدند تا میزبان نتیجه را ۱۶ بر ۱۵ به سود خود تغییر دهد. در ادامه ژاپنی‌ها امتیاز ۱۷ را هم گرفتند تا آلکنو در فاصله ۲ امتیاز اختلاف زمان استراحت بگیرد. با بازگشت به زمین بازهم ناهماهنگی بین معروف و عبادی‌پور باعث شد تا مهاجم ایران دفاع شود تا نتیجه ۱۸ بر ۱۵ شود. در اواخر بازی سرویس صالحی به بیرون رفت تا نتیجه همچنان ۲۳ بر ۲۰ باشد. در امتیاز ۲۴ بر ۲۱ آلکنو دومین زمان استراحتش ا گرفت، اما در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ژاپن پایان یافت.

ست دوم: ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران

تاکاهاشی نخستین امتیاز ست دوم را برای ژاپن کسب کرد، اما صالحی بلافاصله نتیجه را به تساوی کشاند. با اینکه بازی پایاپای دنبال می‌شد، اما صالحی با سرویسی محکم ایران را ۴ بر ۳ پیش انداخت و با تداوم این سرویس‌های خوب موسوی در دفاع روی تور امتیاز ۵ را برای ایران کسب کرد. با اینکه سامورایی‌ها بازی را برابر کرده بودن، اما معروف با آبشاری دقیق در توپ برگشتی ایران زودتر به امتیاز ۷ رساند. یامائوچی با سرویسی موجی و دقیقه نتیجه را ۸ بر ۷ برای ژاپن تغییر داد. در امتیاز ۱۱ بر ۱۱ آلکنو بالاخره کاظمی و کریمی را جایگزین غفور و معروف کرد. تغییرات آلکنو جواب داد و با امتیاز سرویس موسوی بازی در عدد ۱۳ برابر شد. کاظمی با یک سرویسس محکم و در ادامه با آبشاری قدرتمند ایران را زودتر به امتیاز ۱۶ رساند تا ناکاگایچی زمان استراحت بگیرد.

شکست تلخ والیبال ایران؛ خداحافظ المپیک

با تغییرات آلکنو روند بازی ایران کملا تغییر کرد و عبادی‌پور با امتیاز سرویس ایران را ۱۸ بر ۱۶ پیش انداخت. با رسیدن به بخش پایانی ست دوم تیم ایران با درخشش کاظمی توانست نوزدهمین متیاز خود را بگیرد و ۳ امتیاز فاصله ایجاد کند. در ادامه صالحی با توپ گیری مجرد موفق شد ایران را ۲۱ بر ۱۷ پیش بیندازد. در نهایت ست دوم با برتری ۲۵ بر ۲۰ ایران پایان یافت تا دو تیم در مجموع ست شماری به تساوی یک بر یک برسند.

ست سوم: ۳۱ بر ۲۹ به سود ایران

بازیکنان ایران به لطف پیروزی روحیه‌بخش در ست دوم باانگیزه بالایی وارد ست سوم شدند و توانستند ۳ بر ۲ از میزبان پیش بیفتند. در این ست کاظمی و کریمی همجنان به جای غفور و معروف در ترکیب حضور داشتند و با درخشش کاظمی ایران ۴ بر ۲ جلو افتاد. در ادامه آبشار مهاجم ژاپن به بیرون رفت تا سرمربی این تیم در نتیجه ۵ بر ۲ زمان استراحت بگیرد. در ادامه بازیکنان ایران با تک دفاع کاظمی ۹ بر ۵ پیش افتادند، اما نیشیدا با درخشش خود اختلاف را به حداقل رساند تا نتیجه ۱۰ بر ۹ شود. با رسیدن به واسط ست سوم سامورایی‌ها با خوش شانسی و روی سرویس نیشیدا بازی را در امتیاز ۱۳ برابر کردند. در ادامه بازیکنان ژاپن موفق شدند با توپ گیری دیدنی در انتهای زمین نتیجه را ۱۶ بر ۱۴ به سود خود تغییر دادند تا آلکنو مجبور به گرفتن زمان استراحت شود. کریمی که عملکرد درخشانی در پست پاسور داشت با یک سرویس ریسکی پرقدرت توانست نتیجه را ۱۶ بر ۱۶ کند.

شکست تلخ والیبال ایران؛ خداحافظ المپیک

با رفتن عبادی‌پور به خط سرویس دریافت ژاپن به مشکل خورد تا صالحی با یک دفاع دیدنی ایران را ۱۸ بر ۱۷ پیش بیندازد. در لحظات حساس ست سوم ایشیکاوا با سرویسی دیدنی ژاپن را ۲۰ بر ۱۹ جلو انداخت. در ادامه دو تیم بازی بسیار زیبایی انجام دادند و در یک رالی دیدنی ایران بازی را در امتیاز ۲۲ به تساوی کشاند. بازی در ادامه با تساوی در عدد ۲۴ دنبال شد تا اینکه آلکنو در نتیجه ۲۶ بر ۲۵ برای ژاپن زمان استراحت گرفت. با اینکه بازیکنان با استرس زیادی کار را دنبال می‌کردند، اما در سرویس جواد کریمی و با توپ گیری این عبادی‌پ. ر بود که ایرن را ۳۰ بر ۲۹ پیش انداخت تا ناکاگایچی زمان استراحت بگیرد. در نهایت ایران ست سوم را با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ به سود خود تمام کرد تا ایران دو بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۲ به سود ژاپن

بازیکنان ژاپن که می‌دانستند با شکست در ست چهارم دیگر شانسی برای صعود به مرحله حذفی را نخواهد داشت بازی را بهتر شروع کرد و ۳ بر صفر از شاگردان آلکنو پیش افتاد. درحالیکه شاگردان آلکنو در تلاش برای رساندن امتیازات خود به میزبان بودند این عبادی‌پور بود که با آبشاری محکم از سه دفاع روی تور نتیجه را ۵ بر ۴ کرد. ژاپنی‌ها که اصلا دوست نداشتند بازهم مغلوب ایران شوند بسیار دقیق ضربات خود را می‌زدند و بازهم ۷ بر ۴ پیش افتادند. سامورایی‌ها همچنان نبض بازی را در اختیار داشتند تا اینکه با دفاع شدن کاظمی آلکنو در نتیجه ۱۰ بر ۶ زمان استراحت گرفت. با بازگشت به زمین بازهم میزبان بود که امتیاز ۱۱ را گرفت. آلکنو که نمی‌خواست این بازی مهیج به ست پنجم کشیده شود معروف و غفور را به بازی برگرداند و با این تغییرات ایران ۳ امتیاز متوالی گرفت تا نتیجه ۱۱ بر ۹ شود و ناکاگایچی که احصاص خطر کرده بود زمان استراحت گرفت.

شکست تلخ والیبال ایران؛ خداحافظ المپیک

با رسیدن به اواسط ست حساس چهارم تیم ایران با درخشش آرمان صالحی در انتهای زمین و آبشار میثم صالحی از ۳ دفاع توانست نتیجه را ۱۳ بر ۱۲ کند تا به یک قدمی چشم بادامی‌ها برسد. پس از بازگشت به زمین ژاپنی‌ها توانستند دو امتیاز متوالی کسب کنند و ۱۶ بر ۱۳ پیش بیفتند. درحالی ایران در نتیجه ۲۰ بر ۱۷ در آستانه شکست بود امیر غفور با دو سرویس دیدنی و قدرتمند ایران را به بازی برگرداند و نتیجه ۲۰ بر ۲۰ شد تا سرمربیژاپن مجبور به گرفتن زمان استراحت شود. با بازگشت به زمین ایشیکاوا امتیاز ۲۲ را گرفت تا این بار آلکنو زمان استراحت بگیرد. در ائاخر این ست غفور هم آبشار خود را به آنتن زد تا ژاپن در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی برسد تا با تساوی دو بر دو در مجموع ست شماری تکلیف تیم پیروز به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم: ۱۵ بر ۱۳ به سود ژاپن

این ست حساس با امتیاز سرویس ایشیکاوا آغاز شد تا ژاپن یک بر صفر پیش بیفتد. در ادامه ایشیکاوا بازهم از غفلت عبادی‌پور و مرندی امتیاز گرفت تا ۲ بر صفر نتیجه به سود سامورایی‌ها شود. پس از این توپ آبشار مهاجم ژاپن به بیرون رفت تا ایران امتیاز نخست خود را بگیرد. موسوی پاس سرعتی معروف را به تور زد تا ژاپن ۴ بر یک پیشی بگیرد. در امتیاز ۵ بر ۲ برای ژاپن کاظمی و غفور جایگزین معروف و غفور شدند. بازیکنان ایران که اشتباهات فردی زیادی داشتند امتیاز ۷ را تقدیم حریف کردند تا اختلاف به ۴ امتیاز افزایش پیدا کند. میزبان اختلاف ۴ امتیازی خود را تا نتیجه ۹ بر ۵ حفظ کرد. با رسیدن به اواخر ست پنجم ژاپنی‌ها اختلاف را بیشتر هم کردند. در لحظات حساس پایانی معروف با تک دفاع خود نتیجه را ۱۳ بر ۱۲ کرد، اما در حالیکه ایران می‌توانست بازی را برابر کند، اما ژاپنی‌ها زودتر به امتیاز ۱۴ رسیدند. این بازی در پایان با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود ژاپن پایان یافت تا این تیم با ۳ برد به عنان تیم سوم راهی یک چهارم نهایی شود و ایران هم با چهار باخت و دو برد و کسب ۶ امتیاز در رده پنجم گروه ایستاد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      فقط همین ست رو نگا کردما.یعنی تیم جوانان رو میبردن ۱۰ تا سرویس تویه ست خراب نمیکرد

    • بدون نام

      متاسفانه دیگه به باخت تیم والیبال عادت کردیم.

    • بدون نام

      تیله باز به جای والییال.بدرد نخورها

    • بدون نام

      ۱-۱

    • سالار. ♥️♥️♥️♥️♥️

      به امیدبرد تیم ملی...

    • بدون نام

      بی عرضگی از سر وروی شما بازیکنا میباره الگنو اینکار نیست نخواستیم کشور دوست خودمونو تنها بزاریم حیف به وقت ما

    • بدون نام

      ژاپن میبره حقش هم هست

    • بدون نام

      این مربی بشکه رو بندازن بیرون حیف وقتمون ست آخر ژاپن ۳ تا امتیاز پشت هم میگیره فقط نگاه میکنه

    • رضا پارسا

      باورممم نمیشه این همه اشتباااه؟؟ میدونستن المپیکه؟؟

    • بدون نام

      ملی پوشان پیروز باشید خرم چون گل هر روز باشید

    • بدون نام

      كسى بخواد بگه بد بازى كردن معلومه كور بوده و فقط ميخواد دهنشو باز كنه يه چيزى بگه

    • بی نام

      اول که حق ژاپن برد بود
      دوم ی سری بازیکنا مثل غفور باید از تیم ملی کنار رود.

    • بدون نام

      دیگه هیچ بهونه ای قبول نیست تمام امکانات و مربی درجه یک بود دیگه باید تمام بازیکنان مورد نقد قرار بگیرند

    • بی نام

      اقای داور زنی میشه بری؟
      میشه رو مخ ۸۳ میلیون ادم نباشی؟
      صابر کاطمی این همه سر حال چرا باید اینطور بچینی ترکیبو مربی؟باند بازان بی پایان

    • گریلیش

      واقعا حرفی واسه گفتن نداشتن انصافا

    • شلغم دزد

      حالا لهستانی ها بهمون می خندن..
      خدا قوت ب بچه ها و عوامل تیم. زحمت کشیدن. خسته نباشن.

    • داریوش

      خون به جگر کردن ما رو ، این چه بازی بی حالی بود ، دلمون خوش بود تیم والیبالمون قویه

    • بدون نام

      حیف شد

    • subasa ozara

      دستاوردهاي وزیر لنگی

      پاسخ ها

      • بهاران

        دقیقا

    • ...

      لطفا زودتر بلیط برگشت این مربی بی عرضه رو بگیرید برگرده کشورش.
      هر مربی دیگه ای هم بود این نتیجه های ضعیف و نمی‌گرفت.
      دیگه قدرت دسته چندم آسیا هم نیستیم.
      ست پنجم فاجعه بودیم.
      شانس آوردیم تو گروه آسون المپیک بودیم.

    • بدون نام

      با اون لنگای دراز از پس کوتوله ها بر نیومدید

    • بدون نام

      والیبال ایران همیشه همینطوره

    • مجید

      ما بااین مربی روس پیشرفتی نخواهیم کرد،،اینو از نتایجش تولیگ جهانی میشد حدس زد،،،چرا مربی روس آخه؟؟؟؟آقای داورزنی چرا ؟؟؟

    • Borhany

      علی بازی کردن!! تو ورزش ازین اتفاق ها زیاد میوفته

    • بدون نام

      ازاول معلوم بود این تیم والیبال به جایی نمیرسد!؟

    • بدون نام

      تیم آلنکو وقتی میفته روی باخت کلا دیگه باخته.حتی اگه مقابل تیم محلی قرار بگیره

    • بدون نام

      در المپیک بعدی جبران می کنیم

    • میثم

      کل تیم باید عوض بشن آقای عبادی پور معروف غفور و موسوی خداحافظی کنید دیگه

    • بدون نام

      همه چی آرومه من چقدر خوشبختم

    • بدون نام

      نسل طلایی والیبال هم به ته خط رسید.
      خسته نباشید همگی.

    • آوا

      دلمون به والیبال خوش بود... حیف

    • بدون نام

      کرده آخر برنامه گف هیچکی ولاسکو نمیشه

    • بدون نام

      قبل الکنو ایران تیم ششم رنکینگ جهانی بود
      بعد الکنو دوازدهم

    • کیسه طویله

      لعنتی ها مربی آوردن که اصلا رو بازیکن سوار نشد این همه تو لیگ ملتها باختی گفتی ک آینده نگری میکنم آینده توهم دیدیم. ی لهستان بردن گفتن تمام. راست گفته بود کوبیاک ایران تیم نیست دیگه برگشتیم به تنظیم کارخانه آرزو ی ست از ژاپن

    • بدون نام

      پرونده والیبال هم بسته شد. درخت های سبز ایران یکی یکی دارد خشک میشود و از بین میرود‌‌.

    • بدون نام

      شکست ، مقدمه ی پیروزی است

    • 1400

      خداحافظی ایران از المپیک قابل نداشت

    • جاسم

      آقایان مجری ها که بغض دروغین می کنی شما نگاه کن ژاپن چقدر سرمایه گذاری برای والیبالش کرده چقدر اردوهای خوب رفته اردوی شما که فقط جام ملتها بود می خوای بدون سرمایه گذاری روی سکو بری رو تو برم

    • بدون نام

      خیلی ناراحت کننده بود.
      ژاپن دوباره داره آقای آسیا میشه.

    • بدون نام

      مقصر اصلی این شکست وزیر لنگی بود که همه توان را برای لنگ گذاشت

    • پ.م

      خسته نباشید.
      باید قبول کنیم همه جوره از دنیا و حتی اسیا عقب افتادیم.
      ورزش یک نمونه اون با نمود بیشتره.

    • بدون نام

      بمیرن بابا اینام دیگه شورشو دراوردن به باختن,

    • آریان

      ی مشت بی غیرت اعصابمون بهم ریختن با اون بازی افتضاح

    • بدون نام

      بدترین بازیکن ایران عبادی پور یک تنه ایران رو نابود کرد

    • بدون نام

      باعث خجالت که تیمی بخواهد با هو کشیدن برنده بشه!! اونم جلو ژاپنی ها که همه میدونن چه جور آدم های هستن! ژاپن واقعا بهتر بود و حقش صعود بود. تبریک بهشون

    • بدون نام

      کاری کردن که برخلاف میل باطنی،از حذف اسطوره ها،وحذف تیمهای ملی خوشحال بشیم،ومقصر صدا وسیما ومجریان،اعصاب خرد کن هستند.....

    • mp

      چه اصراری بود از موسوی عبادی پور استفاده کنند بابا شکم شان پره

    • بهزاد

      باید جوانگرایی کنن.آلکنو مربی خوبی هست.اما بازیکن ها پیر شدن

    • ابو مهدی

      سالی که نکوست از بهارش پیداست
      این مربی بی انگیزه والیبال ایران را خراب کرد
      هرچند بازیکنانش جزدو سه نفر بقیه بدرد نمیخوره هیچوقت

    • حیدر

      لعنت به الکنو ومعروف وعبادی پور و حسن روحانی

    • بدون نام

      یک مشت سیاهی لشگر بی عرضه رفتند المپیک.

    • مرتضی

      تولید داخلی، سرمربی داخلی

    • بدون نام

      آخه چرا

    • بدون نام

      شایسته برد بودید . (خسته نباشید)

    • شیر فرهاد

      چندتابازی هم شانسی بردن

    • بدون نام

      یه تیم باخته ،چرا گزارشگر ومجریان برنامه ورزشی، بازیکنان وکادر فنی رو به کم کاری متهم میکنند، خوب حالا نشده که شما سرود ای ایران پخش کنید،وکارهای تکرای را انجام بدین....

    • حسن

      تاسف برای والیبال ایران ای وای غفور با تجربه

    • بدون نام

      برن به جهنم بااین تیم مسخرشون مردم الکی میشینن پای تلوزیون که انگاه این والیبال مسخره کنن

    • بدون نام

      نمیدانم ولی باید تعويض یکردیم و می‌بردیم.شکست ب ‌کانادا و ایتالیا .بیرگانی از

    • naser

      چه المپیک محشری شده فقط سعیددمش گرم

    • رسول

      ایران خوب بود ولی ژاپن خوبتربودعبادی پورخیلی اشتباه بازی کردمعروفم دگه به دردنمیخوره

    • همدان

      بی برنامه و بی انگیزه بعداز برد لهستان المپیک برا والیبال ایران تمام شد

    • بدون نام

      وقتی که موج منفی دنبال تیم ویا قهرمانان باشه نتیجه همین میشه ومقصر اصلی اول وزارت ورزش وشخص بابا مسعوده وبعد مجریان،اعصاب خرد کن صدا وسیما

    • بدون نام

      ضعف اصلی تیم ما سرمربی تیم ملی خرس قطبی بود چراکه از توانائی بازیکنان بدرستی استفاده نکرده،و دیگر اینکه جناب مجرد و موسوی بعلت اینکه به دفاع دو طرف کمک می کردند خیلی خسته شده بودند و تمرکز لازم را در دفاع،خصوصا سرویس نداشتند، چقدر این دونفر سرویس خراب کردند علتش هم خستگی بود، الکنو خرس قطبی بدرد تیم ملی ایران نمی خورد

    • بدون نام

      وقتی کل هزینه ورزش ایران فدای فوتبال میشه و یک تیم ایران هر سال بهش بالای ۱۵۰ میلیارد هزینه میشه این هست نتیجه ورزش. بعد گذشت ۱۰ روز از المپیک یک مدال. باز بگید مگه وزیر جام میاره.

    • ایران

      تلخ چیه ما به اقای عبادی پور و الکنو باختیم
      جام ملتها را دیدیم ولی درس عبرت برامون نشد

    • بدون نام

      به تمام معنا گند زدید از روز اولم هم مشخص بود مالی نیست این مربی با تیمش

    • سحرخان

      مالیات ملت حرامتان باد انشالله

    • فقط تیم ملی

      شاید منظورش المپیک بعدی بود

    • یه بنده خدا

      واقعا الکنو هیچ چیزی به تیم اضافه نکرد ،استرس ونگرانی و بی روحیه بودن تو تمام ورزش ایران مشهوده ،کاش کلا به المپیک نمی‌رفتیم

    • بدون نام

      خیلی عجیب نبود. والیبال ما تا به حال مدال المپیک نگرفته بود

    • ایران

      اقای عبادی پور کار خودتا کردی

    • بی نام

      از باخت ایران همه ناراحت میشن.ولی از یور
      خوشحالم دهن ادمهایی مثل کاویانپور بسته شد

    • بینام

      پایان سلطه ایرانیان بر والیبال آسیا
      المپیک، نماد پیشرفت همه جانبه یک کشور هست، والیبالمون هم به چیزهای دیگمون میاد.
      حیف پول برای آلکنو

    • بدون نام

      ما اگر ژاپن رو هم می‌بردیم. از پس آمریکا بر نمیامدیم

    • بدون نام

      همه این نتیجه را. پیش بینی میکردن
      به غیر از شما

    • بدون نام

      متاسفانه ما در همه ورزش ها با ژاپن تبانی کنیم و باج بدهیم خواهشا یک نفر از داخل کشور به توماس باخ اطلاع رسانی بکند لااقل به خاطر خون شهیدان

    • بدون نام

      هر جا مافیا باشه غیر شکست هیچی دست این ملت نمیگیره

    • ناشناس

      چرا عبادی پور بود اما اسفندیار نبود ؟

    • آراد

      ادم نمیدونه چی بگه

    • رحمان صفری

      حیف،شد

    • بدون نام

      اگر باختیم به آقای معروف باختیم بازیکنی با این همه سابقه یک سرویس درست حسابی بلد نیست بزنه یک پاس درست نفرستاد.

    • رحمان صفری

      واقعیت من،بسیار،ناراحت شدم

    • اما

      واقعا افتخار آفرینی کردید احسنت به غیرت شما

    • بدون نام

      چی بگم باعث تاسفه

    • ارجمند

      عبادی پور همون بازیهای اول که باعث شکستهای متوالی شد.من دیگه از تگاه کرون والیبال حالم به هم میخورد.نمیدونم چرا ایقد تاکید داشت مربی که عبادی پور باشه...والا این دو سه برد هم که داشتند مدیون این پسره آق قلایی باشند فامیلیش کاظمی هست.این یه ذره آبرو داری کرد.یه جورایی موسوی هم خوب بود.بقیه کلا عوضشون کنند خیلی بهتره

    • بدون نام

      یکی از سکوها رو قرار بود از آن خودشون کنن زارت

    • بدون نام

      کاشکی همه حذف بشن مردم نابود شدن اینا به فکر المپیکن

    • دانیال

      موندم الکنو چطور بهترین مربی اروپا شده ؟
      اشتباهات فردی بازیکنان در ست پنجم هم که دیگه نگم براتون. واقعا حیف

    • م.ر.ایمانی ......از تهران

      خیلی حیف شد !!
      شاید برد از لهستان کار دستمان داد ؟
      حتی مربی روس هم بعد مسابقه با لهستان در مصاحبه شرکت نکرد و یک تیکه هم آمد.....
      مربی حرفه ای و خشک و نبود زمان در رهیری تیم و این بیماری لعنتی و.....مشکل همیشگی =حفظ روحیه در میادین خارج کشور بالاخص المپیک ؟!؟که بازهم نشد

    • بدون نام

      روحانی ورزش را هم خراب کرد

    • بدون نام

      حیف اون بودجه و امکانات
      لهستان که یک دنیاست رو شکست میدن ها بعداین تیم های زپرتی ر راحت می بازن

    • رضا حیدری

      غرور بی جا باعث حذف ایران شد

    • بدون نام

      همه توفکر تورم گرانی وسردرگمی وبدبختی هستندمملکت بدجوری درگیر بحران ودلواپسی است

    • بدون نام

      موقعیکه عبادی پور عین سو سو لا اسپک می زنه عاقبت همینه

    • بدون نام

      غرور کار دستشان داد

    • بیکار

      خدا حافظ ای داغ بر دل نشسته اوایل خوب بازی میکردند ژاپن را به جایی حساب نمیکردیم مقابل برزیل قهرمان جهان کم نمیاوردیم چطور شد تو دو ۳ سال گذشته اینقدر والیبال ایران افت کرد

    • م.ر.ایمانی ......از تهران

      حیف شد!!!
      نمیدانم چرا اینگونه میشه؟
      ما قرار بود طبق نظر مدیران فدراسیون در این المپیک روی جایگاه بریم!!پس چی شد؟
      اشک ملت درآمد....حتی گزارشگر متاصب و مسلط(جناب کرد )؟؟؟؟؟
      چرا جوانان ما دقیقه90کم میارند و همیشه به پیروزیهای کوتاه قانع میشند....واقعا دلیلش چیست؟
      فدراسیونی که طی این ۱۰ الی ۱۵ سال عالی عمل کرده ولی بیکباره دراین میدان بین المللی کم میارند همه....(مدیر+مربی +بازیکن )چرا؟؟

    • ایرج

      تیم ایران همه باخت ها را به سرمربی و کادر فنی و دست های پشت پرده باخت اینو هر بچه ای میدنه.

    • Arsha

      به به

    • بدون نام

      اصلا دفاع ندارن در حد المپیک نبودن

    • بدون نام

      تیمی که به باختن عادت کنه سخته بهش فهموندن لذت برد.

    • بدون نام

      تبریک به وزیر لنگی

    • قرمز

      دلم شکست خودتون را ناراحت نکنید الان شاید والیبالیست ها بگن تقصیر ما بود اشکال نداره

    • بدون نام

      کم کاری و تبانی واقعا مشهود بود.
      لعنت برشماهو

    • بدون نام

      کلا تیم پوکیده بود دلشون میخواد بازی میکنن اینا همیشه دقیقه 90 حس کن باختن متورشون روشن میشه بازیشون واقعا خندهدار مربی که قربوش برم پولرو گرفته اول تا اخر ملت یک مربی خوب فقط مربی قدیمی گه ایرانو بالابرد بقیهکشکن

    • خوشا شیراز

      ولاسکو کی روش که رفتن نه والیبالمون والیبال شد نه فوتبالمون فوتبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج