۱۱۴۱۴۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کربکندی: تراکتور، ذوب‌آهن را نجات داد

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: با هیچکس در مورد سرمربیگری تیم صحبت نشده است.

خبرگزاری فارس: رسول کربکندی در خصوص پایان فصل بیستم و بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر، اظهار داشت: سال بد و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. آنقدر تحت فشار بودیم که بعد از مسابقات به استراحت پرداختیم تا کمی آرامش بگیریم.

وی تصریح کرد: این فصل برای ما بد شروع شد و بازیکنان زیادی را از دست دادیم. از اولین بازی که داور با یک پنالتی برد را از ما گرفت بدشانسی‌های ما شروع شد و تا پایان از قضاوت‌ها لطمه خوردیم. سال بسیار سختی برای ما بود و هواداران‌مان اذیت شدند. با اینکه می‌توانستیم در بعضی مقاطع خودمان را نجات بدهیم اما این اتفاق نیفتاد و شرایط طوری پیش رفت که کار به روز آخر کشید.

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه با وجود شکست در بازی پایانی به خاطر پیروزی تراکتور مقابل سایپا بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر تثبیت شد، گفت: تراکتور نتیجه دور از انتظاری گرفت و در هفته آخر ما را نجات داد. این یک هشدار برای مجموعه ذوب‌آهن است. اگر مسئولان می‌خواهند این اتفاقات دوباره تکرار نشود باید خیلی زود برای جذب بازیکن و وضعیت کادرفنی تصمیم بگیرند تا در فصل جدید از فشار ۳-۲ سال اخیر خارج شویم. این مساله هم حمایت سهامداران و کارخانه را می‌طلبد تا بتوانیم تیم خوبی را با مهره‌های بیشتر ببندیم.

کربکندی در مورد شایعاتی که پیرامون عدم تمایل باشگاه برای همکاری با مجتبی حسینی مطرح شده گفت: بعد از بازی آخر هنوز هیچ صحبتی نکرده‌ایم و واقعاً جلسه‌ای هم برگزار نشده، مجتبی حسینی با ما قرارداد دارد و هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ما به هر حال از او انتظار بیشتری داشتیم اما کمبود مهره اثرگذار هم در کسب نتایج دخیل بود. در برخی پست‌ها خلاء داشتیم که امیدواریم برای فصل جدید بتوانیم آنها را برطرف کنیم.

وی در خصوص مطرح شدن اسامی مختلف برای جانشینی مجتبی حسینی عنوان کرد:‌ اصلاً با هیچ‌کسی صحبت نشده و این حرف‌ها گمانه‌زنی است.

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان به دنبال جدایی از تیم هستند، گفت:‌ چند بازیکن مانند وحید محمدزاده، فرشاد محمدی‌مهر، محمد قریشی، مجتبی حق‌دوست، حسین شنانی، یوسف بهزادی، مهدی امینی و همچنین قاسم حدادی‌فر قراردادشان تمام شده و باید ببینیم در آینده مذاکرات باشگاه با آن‌ها چگونه خواهد بود. همانطور که گفتم هنوز هیچ صحبتی در باشگاه نشده و سرمربی هم لیستی نداده است. ان‌شا‌الله طی روزهای آینده هیأت مدیره جلسه‌ای برگزار می‌کند تا در خصوص کادر فنی و بازیکنان تیم تصمیم‌گیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج