جاباما
۱۱۴۱۴۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیغام صریح عزیزی‌خادم: VAR به لیگ بعدی نمی‌رسد

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد AFC سیستم کمک داور ویدئویی را به ایران می‌آورد اما از صحبت های او پیداست که لیگ برتر دوره بیست و یکم هم بدون کمک داور ویدئویی دنبال خواهد شد.

خبرورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد AFC سیستم کمک داور ویدئویی را به ایران می‌آورد. یکی از مشکلات بزرگ لیگ ایران اشتباهات داوری است. برای رفع این مشکل تنها باید سیستم کمک داور ویدئویی را در ایران فعال کنیم تا علاوه بر رفع این مشکل شرایط میزبانی از بازی‌های بزرگ فوتبال برای کشورمان فراهم شود.

با وجود اعتراضات فراوان تیم‌ها و نیاز تیم ملی به این سیستم برای میزبانی از بازی‌های بزرگ به نظر می رسد همتی برای خرید تکنولوژی VAR در ایران وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اهدای جام لیگ برتر به پرسپولیسی‌ها گفت: میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی تایید شده اما نیاز به نصب سیستم VAR توسط ایران نیست و خود AFC به شکل سیار این سیتسم را در ورزشگاه آزادی نصب می کند.

صحبت‌های عزیزی خادم به این معنی است که قرار نیست سیستم VAR به زودی در ایران فعال شود و لیگ برتر دوره بیست و یکم هم بدون کمک داور ویدئویی دنبال خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج