جاباما
۱۱۴۱۴۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آخرین وضعیت شهریار مغانلو در پرسپولیس

شرایط ادامه همکاری مهاجم قرضی پرسپولیس با این تیم مثبت ارزیابی نمی‌شود و احتمالا با توجه به درخواست مالی باشگاه پرتغالی باید کار او را با این تیم تمام شده تصور کرد.

ورزش سه: شرایط ادامه همکاری مهاجم قرضی پرسپولیس با این تیم مثبت ارزیابی نمی‌شود و احتمالا با توجه به درخواست مالی باشگاه پرتغالی باید کار او را با این تیم تمام شده تصور کرد.

پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی با جذب دو بازیکن شرایط را به سود خود در ادامه فصل ترتیب داد، اکنون در آستانه از دست دادن یکی از سرمایه‌های بزرگ خود قرار دارد. مدیریت باشگاه پرسپولیس در پنجره زمستانی موفق به جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو شد و با اضافه شدن عیسی آل کثیر شرایط کاملا در فاز تهاجمی به سود سرخ‌ها شد تا آنها ضمن کامیابی در لیگ بیستم، از گروه خود در لیگ قهرمانان نیز صعود به عنوان صدرنشین را تجربه کنند.

مغانلو که در تابستان نیز موردتوجه پرسپولیس قرار داشت، برای دستیابی به رویای بزرگ خود در قاره سبز، راهی لیگ پرتغال شده بود و پیراهن تیم سانتاکلارا را بر تن کرد. او اما در نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر به تور پرسپولیس افتاد و آنها توانستند برای تقویت خط هجومی خود این مهاجم را در ازای قراردادی قرضی در اختیار بگیرند.

مهاجم بلندقامت سرخ‌ها با پیراهن شماره ۷۰ این تیم در نقش گلزن دیدارهای حساس ظاهر شد و در نهایت کار را با ثبت ۴ گل در لیگ برتر و ۴ گل در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد. یک پایان موفقیت آمیز اما همراه با دلهره بزرگ برای هواداران پرسپولیس. آنها که بعد از مدت‌ها به یک مکمل مناسب در خط حمله خود رسیده بودند، نمی‌خواستند به سادگی او را از دست بدهند اما پایان یافتن قرارداد قرضی و درخشش او که باعث شد تا بازار نقل و انتقالاتی ویژه‌ای نیز برایش شکل گیرد، او را هر لحظه بیشتر از گذشته از دسترس مدیران این تیم و یحیی گل محمدی دور می‌کند.

باشگاه سانتاکلارا اکنون برای انتقال شهریار مغانلو بند آزادسازی ۵۰۰هزار دلاری را پیش پای پرسپولیس قرار داده است. اتفاقی که در شرایط مالی کنونی باشگاه پرسپولیس که مطالبات مالی نگران کننده گابریل کالدرون نیز پیش روی این تیم قرار گرفته و خطر بیش از هر زمانی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را تهدید می‌کند، یک مشکل بزرگ و اساسی تلقی می‌شود. باشگاه سانتاکلارا نیز برخلاف نیم فصل و پنجره زمستانی با توجه به اینکه اکنون مهاجم ایرانی‌اش از ارزش مارکتینگ مناسبی برخوردار شده و پیشنهادات دست به نقدی در اختیار دارد، راضی به مذاکره برای تخفیف و اقساطی کردن دریافتی خود در قبال رضایتنامه نیست.

موضوعی که باید دید طی روزهای آتی و در شرایطی که مساله از دست شهریار مغانلو نیز برخلاف تمایلات قلبی‌اش برای ادامه همکاری با پرسپولیس وجود دارد، خارج شده است و همه چیز در دست باشگاه سانتاکلارا و مذاکرات او با باشگاه پرسپولیس و البته دیگر تیم‌های خواهان این مهاجم ایرانی قرار دارد.

البته باشگاه پرسپولیس با توجه به اعلام نیاز یحیی گل محمدی برای قطعی کردن تمدید قرارداد این مهاجم، تلاش خود را از مجاری مختلف دنبال می‌کند و ضمن مذاکرات ادامه‌دار با باشگاه پرتغالی، به دنبال تامین منابعی است که بتواند ستاره گلزن خود را همچنان در اختیار داشته باشد.

باید دید بار دیگر و برای بار سوم (نقل و انتقالات تابستانی فصل بیستم و پنجره زمستانی این لیگ) اکنون سرنوشت شهریار مغانلو و پرسپولیس برای فصل بیست‌ویکم و ماجراجویی او در لیگ قهرمانان به چه شکل خواهد شد و آیا دومین خیز بزرگ پرسپولیس برای جذب این بازیکن نیز به ثمر خواهد نشست یا سرخ‌ها بار دیگر پیراهن شماره ۷۰ خود را خالی خواهند دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج