۱۱۴۱۵۱۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

گلر پرسپولیس پیشنهاد قرارداد ۲ برابری دریافت کرد

هرچند سنجش عملکرد یک بازیکن با تعداد گل‌هایی که تیمش خورده یا تیمش به ثمر رسانده، معیار مناسبی نیست اما به‌طور معمول و آنچه در عرف به آن می‌پردازند، این است که دروازه‌بان‌ها را با تعداد گل‌هایی که در طول فصل خورده‌اند، می‌سنجند.

فرهیختگان: هرچند سنجش عملکرد یک بازیکن با تعداد گل‌هایی که تیمش خورده یا تیمش به ثمر رسانده، معیار مناسبی نیست اما به‌طور معمول و آنچه در عرف به آن می‌پردازند، این است که دروازه‌بان‌ها را با تعداد گل‌هایی که در طول فصل خورده‌اند، می‌سنجند. اگر براساس دقایق حضور در زمین، بخواهیم دروازه‌بانان لیگ برتری را رتبه‌بندی کنیم باید بگوییم پیام نیازمند بهترین عملکرد را در چارچوب دروازه سپاهان داشته است.

او با میانگین ۰.۹ گل خورده در ۲۷۰۰ دقیقه حضورش در زمین و ثبت ۱۴ کلین‌شیت و مهار دو پنالتی در صدر جدول گلرهای لیگ برتری ایستاد و رشید مظاهری (استقلال) با ۱۷۱۰ دقیقه حضور در زمین، ۰.۵ گل خورده در هر بازی و ۹ کلین‌شیت در رتبه دوم ایستاده است. حامد لک (پرسپولیس) نیز با ۲۹ بازی و ۰.۶ گل خورده در هر بازی و ثبت ۱۷ کلین‌شیت در رتبه سوم است. محمدرضا اخباری (تراکتور)، پورحمیدی (آلومینیوم اراک) و حامد فلاح‌زاده (صنعت نفت آبادان) نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

هرچند آمار گاهی بی‌رحم است اما اگر معیار سنجش دروازه‌بان‌ها همین دقایق حضور و تعداد گل‌های خورده‌شان باشد، درحال حاضر زمزمه جدایی هر چهار دروازه‌بان برتر جدول رده‌بندی گلرهای برتر شنیده می‌شود. پیام نیازمند که به پورتیموننزه پرتغال پیوسته و فصل بعد را در اروپا پشت‌سر خواهد گذاشت. رشید مظاهری هم که گویا نیمکت‌نشینی را تاب نیاورده قصد جدایی از استقلال را دارد و لک و اخباری نیز پیشنهادهای وسوسه‌کننده‌ای دریافت کرده‌اند.

لک اگر بتواند، می‌رود

«جدایی پیام نیازمند از سپاهان و پیوستن او به پورتیموننزه پرتغال تمام معادلات بازار نقل‌وانتقالات را به هم ریخته است.» این را یک ایجنت شناخته‌شده می‌گوید. او تاکید می‌کند قیمت دروازه‌بان‌ها افزایش عجیبی پیدا کرده و حتی گلر دو‌ها نیز نجومی شده‌اند اما از آنجایی‌که پیدا کردن دروازه‌بان مطمئن در این روزها بسیار دشوار شده، تیم‌ها به دنبال دروازه‌بانان آزمون پس‌داده‌ای هستند تا ضمن تضعیف رقیب، تیم خود را تقویت کنند. هرچند بازار نقل‌وانتقالات گاه به محلی برای بازارگرمی بازیکنان تبدیل می‌شود اما شایعات درباره احتمال جدایی حامد لک از پرسپولیس و درگیری او با کریم باقری، هواداران پرسپولیس را حساس کرده است.

ماجرا این است که ظاهرا کریم باقری و حامد لک در رختکن دچار درگیری لفظی می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود گل‌محمدی بابت حاشیه‌های لک در چند دیدار اخیر پرسپولیس ازجمله دیدار مقابل ماشین‌سازی که او با توپ جمع‌کن تبریزی درگیر شد، هشدار دهد. در این میان اما برخی اعتقاد دارند لک به‌طور قطعی از پرسپولیس جدا می‌شود. پیگیری این شایعه نشان می‌دهد ماجرا چندان بیراه نیست. در واقع شنیده‌ایم حامد لک از دو تیم سپاهان و گل‌گهر پیشنهادهایی را دریافت کرده که مبالغ آن چیزی حدود دوبرابر قرارداد امسال این بازیکن با پرسپولیس است.

همین موضوع باعث شده لک تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد اما نکته مهم ماجرا این است که دروازه‌بان شماره ۸۱ پرسپولیس، یک‌سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و دست‌کم از نظر قانونی، جدایی او دشوار است. مگر آنکه او بندهایی در قراردادش داشته باشد که ما از آن بی‌اطلاع هستیم یا بندهایی وجود دارد که او می‌تواند با پرداخت مبلغی از پرسپولیس جدا شود و روی این بندها هم حساب کرده است.

یکی از نزدیکان لک گفت: «با توجه به وضعیت خاصی که حامد دارد و دچار مشکلات مالی شده، جدایی او از پرسپولیس بعید نیست اما فکر نمی‌کنم بتواند زیر قراردادش بزند چون سفت و سخت بسته شده.» لک اما در این‌باره سکوت کرده و حتی در پیج شخصی خودش هم شایعات مربوط به جدایی‌اش را تایید یا رد نکرده است.

ژنرال شاکی است

گزینه بعدی سپاهان در صورت عدم‌توافق سپاهان با باشگاه پرسپولیس به ترتیب رشید مظاهری و محمدرضا اخباری هستند. هرچند گل‌گهر هم نیم‌نگاهی به هردو دروازه‌بان دارد و مذاکراتی نیز در این راستا انجام داده است. بد نیست بدانید حقیقی (۱۸ بازی) و بشاگردی (۱۲ بازی)، دو دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان در فصل گذشته عملکرد ۰.۹ گل در هر بازی را ثبت کردند و هردو یک پنالتی را مهار کردند. این عملکرد اما موردقبول امیر قلعه‌نویی قرار نگرفته و او از ۳۲ گلی که تیمش در طول ۳۰ بازی دریافت کرده، شاکی است و به همین دلیل به‌دنبال یک گلر دیگر می‌گردد تا با یکی از دروازه‌بانان خود خداحافظی کند. همه تیم‌ها و بازیکنان در انتظار آغاز فصل نقل‌وانتقالات هستند تا تکلیف آینده خود را روشن کنند. شایعات نشان می‌دهد این پنجره از فصل نقل‌وانتقالات، سرشار از شگفتی‌هاست. باید ببینیم مقصدها کجاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      عالی میشه لک بره اصلا خوشم نمیادازش درحد پرسپولیس نیست

    • سید علی قاسمی تیزابی

      حاشیه نساز این بچه جیک نزده امسال بجای تشکرتونه

    • ۶۶۶۶۶۶۴۴۴۴

      مگه دل بخواه من و تو که چون خوشمون نمیاد بره .... تیم باید ضرر نکنه

    • علی گلات

      راست میگه . چیه . بذار بره . بی ادبه و بازی خراب کن. یه توپ نمیتونه با پا دفع کنه . حیف بیرانوند که این بیاد جاش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج