۱۱۴۱۵۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کارخانه: انتظار بیشتری از آلکنو داشتم

سرمربی سابق تیم ملی گفت: اگر ما با مربی درجه ۴ هم به المپیک توکیو می‌رفتیم همین نتایج را می‌گرفتیم.

برنا: مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی در‌ گفت و گو با برنامه باشگاه خبر رادیو ورزش گفت: با همه آرزوهایی که داشتیم المپیک تمام شد و این نتیجه نشان داد تیم هایی که بیشتر کار می کنند موفق می شوند. امروز روز خوبمان یود بچه ها با تمام وجود بازی کردند.

وی با بیان اینکه ما به کانادایی باختیم که یک ماه قبل در لیگ ملتها آن را بردیم، اظهار کرد: والیبال ژاپن ماشینی است. راز برد ژاپن این است که برای هر پوئن می جنگید. در فاکتور بازی ما فقط اِرورمان کمتر بود.

کارخانه ادامه داد: زمانی فاصله والیبال ما با ژاپن زیاد بود اما به یک مرتبه از آنها سبقت گرفتیم. ژاپن یک گروه را فرستاد ایران تا ببینند ما چه کار می کنیم که آنقدر پیشرفت کرده ایم. ما در رده های پایه بیشتر از آنها موفق بودیم.

وی با بیان اینکه در ورزش های گروهی سمبل ما والیبال است، تصریح کرد: انتطار من از سرمربی مان بیشتر بود. همه ظرفیتهایمان را داشتیم و تیم خوبی را روانه المپیک کردیم.

سرمربی سابق تیم ملی گفت: باخت تلخ است و نیش و کنایه دارد. در والیبال مهم، برد است. تیمی که دو بر یک جلو است باید انرژی بیشتری بگذارد تا بازی را ببرد. ما بازی را به ست پنجم کشاندیم، اما یک تایم اوت نگرفتیم و در آخر زمانی که بازی را ۱۲ بر هشت عقب بودیم آلکنو تایم اوت گرفت.

کارخانه با بیان اینکه کار فدراسیون برای استخدام سرمربی اسم و رسم دار درست بود، تصریح کرد: ما دو بازی را در ساعت ۹ صبح انجام دادیم. بازیکن ایرانی نمی تواند در آن موقع خوب بازی کند این فرهنگ بازیکن ایرانی است. ما باید چند بازی تدارکاتی می گذاشتیم و دو تای آن را در ۹ صبح برگزار می کردیم.

وی بیان کرد: درست است ما در المپیک توکیو نتیجه نگرفتیم، اما باید برای سه سال آینده از الان حواسمان جمع باشد و باید آسیب شناسی عمقی انجام دهیم تا این مشکلات برطرف شود.

سرمربی سابق تیم ملی اظهار کرد: آلکنو قبل از المپیک گفت این آخرین المپیک من است. احساس می کنم خسته است.

وی افزود: ما می توانیم بر روی مربی ایرانی سرمایه گذاری کنیم. اگر ما با مربی درجه ۴ هم به المپیک توکیو می رفتیم همین نتایج را می گرفتیم.

کارخانه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایا برای هدایت تیم ملی با وی صحبت شده است، گفت: من در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا به عنوان سرپرست تیم فعالیت می کنم. من در ۶۴ سالگی بیشتر کارهای مدیریتی باید انجام دهم شاید در لیگ تیمداری کنم، اما در عرصه ملی نه.

سرمربی سابق تیم ملی اظهار کرد: ما باید بر روی عطایی، اکبری و سایر مربیان جوان سرمایه گذاری کنیم.

وی در پایان‌گفت: سی سال است که داورزنی را می شناسم. او کار خود را بلد است و به طور حتم پس از امدن به ایرانجلسه با کارشناسان و صاحب نطران جلسه می گذارد چون راه تمام نشده و باید از این المپیک برای المپیک بعدی درس بگیریم.

برنامه باشگاه خبر هر شب از ساعت ۲۲ الی ۲۳ از شبکه رادیویی ورزش پخش می شود. این برنامه به مرور آخرین اخبار مهم و به بررسی مهمترین اتفاقات ورزشی کشور می پردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج