۱۱۴۱۶۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قاسمپور: کیفیت فنی لیگ بیستم خوب نبود

کارشناس فوتبال گفت: واقعیت این است که کیفیت لیگ خیلی بالا نبود؛ به طوریکه برخی مسابقات خسته‌کننده و خواب آور بودند.

خبرگزاری فارس: ابراهیم قاسمپور در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر بیستم اظهار داشت: مسابقات در نیم فصل اول خوب نبود اما هرچه به پایان نزدیک‌تر شدیم، در قعر و صدر حساسیت و جذابیت بیشتر شد. در قعر جدول به جز ماشین‌سازی، دیگر تیم سقوط کننده در هفته پایانی مشخص شد. در صدر جدول هم پرسپولیس و سپاهان تا روز آخر شانه به شانه رقابت کردند. در هفته‌های پایانی حتی گل‌های رد و بدل شده هم بیشتر شد که دلیل اصلی آن فشردگی لیگ بود و امکان داشت تفاضل گل، تیم قهرمان را معرفی کند.

وی در مورد کیفیت فنی رقابت‌ها خاطر نشان کرد: واقعیت این است که کیفیت خیلی بالا نبود. برخی بازی‌ها کیفیت فنی بسیار پایینی داشتند؛ به طوریکه حتی نمی توانستم آن مسابقات را تا پایان نگاه کنم و از دیدن چنین بازی‌های بی‌کیفیتی گاهی خسته می‌شدم و از خانه بیرون می‌رفتم. دلیل اصلی بی‌کیفیتی هم ممکن است فرسایشی بودن رقابت ها باشد. فصلی که باید ۷-۸ ماه طول بکشد، بیشتر از یک سال طول کشید. بخشی از این طولانی شدن بخاطر کرونا، تیم ملی و لیگ قهرمانان بود. بخش دیگرش هم به خستگی بازیکنان مربوط می‌شود. بازیکنان ماشین نیستند بلکه آنها هم انسان هستند و عضله دارند و از طولانی شدن رقابت‌ها خسته و بی‌انگیزه می‌شدند.

این کارشناس در مورد بیانیه‌نویسی‌های باشگاه‌ها علیه یکدیگر در لیگ بیستم اظهار داشت: فوتبال ما مشکلات زیادی دارد و این بیانیه نویسی هم بخشی از آن است. گاهی تیم‌ها برای فرار از مسئولیت‌ها بیانیه نویسی می کردند و به یکدیگر معترض می‌شدند. اشتباه‌های داور هم وجود داشت اما عمدی نبود. در هیچ جای دنیا چنین مسایلی را شاهد نیستید. هر تیمی روی کار خودش متمرکز است و فوتبالش را انجام می‌دهد اما فوتبال ما از سایر بخش‌های کشور نشات گرفته شده است. مثل همان قیمت مرغ و سیمان است.

سرمربی اسبق صنعت نفت آبادان در مورد جابه‌جایی زیاد مربیان در لیگ برتر بیستم و رفت و آمد تیم‌ها بین باشگاه‌ها گفت: اگر بخواهم در این مورد صحبت کنم، شاید بگویند چون خودش تیم ندارد، اینگونه حرف می‌زند ولی اصلا چنین نیست. واقعیت این است که گاهی شما رسانه‌ها به آدم‌هایی بها می‌دهید که نه رفتار مناسبی دارند، نه دانش و نه شخصیت معقولی اما آنها را در رسانه‌ها بزرگ می‌کنید. نظم و انضباط نیست و هیچ چیز سرجای خودش نیست به همین دلیل شاهد بودیم که گاهی یک مربی سه تیم در یک فصل عوض کرد. اگر مربی خوب نتیجه می‌گرفت و مدام جابه جا می‌شد می‌گفتیم حتما به خاطر عملکرد خوبش خواهان دارد اما وقتی مربی که نتیجه نمی‌گیرد مدام از یک باشگاه به باشگاه دیگر می‌رود دیگر چه باید گفت؟

وی افزود: یکی از بازیکنان سابقم که اکنون مربی شده است به من گفت در فلان باشگاه پیشنهاد مربیگری به یک مربی خارجی دادند و برایش دستمزد ۸۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفتند ولی فقط ۵۰۰ میلیون به او پول دادند و ۳۵۰ میلیون دیگر را خودشان برداشتند. در گذشته‌ بحث مربیان منشوری را مطرح کردند و اول و آخر اسم آنها را نوشتند و بعد آنها را به جای لیگ برتر به لیگ‌های پایین‌تر فرستادند. وقتی در لیگ برتر که نظارت بیشتر است این مربیان آن کارها را می‌کردند در لیگ‌های پایین‌تر که نظارت کمتر است قطعا راحت‌تر می‌توانستند کار کنند و آنها نیز در لیگ‌های پایین‌تر کار کردند و پول گرفتند و بعد به لیگ برتر هم برگشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج